Batoniki Jamajka i Brownie- słodka przekąska na każdy dzień

 


Czerwiec to bardzo słodki miesiąc- dosłownie i w przenośni. Dzień Dziecka, początek wakacji...- kiedy jak nie teraz umilić sobie chwile słodkościami. Dziś wpis też będzie słodki :) O słodkościach Vobro opowiadałam Wam już wielokrotnie. Były już bombonierki, cukierki, a teraz mam dla Was coś zupełnie nowego- batony. Marka wypuściła na rynek fantastyczne słodkości w nowym wydaniu, ale z świetnie znanymi mi smakami. Ostatnio próbowaliśmy batonów Jamajka i Brownie i powiem Wam, że bardzo spodobały nam się słodycze w tej formie.



Jamajka to jeden z kultowych smaków Vobro, bardzo dobrze znanych miłośnikom słodkości. Pyszne nadzienie kokosowe pokryte otoczką z czekolady- obok tych czekoladek nie da się przejść obojętnie. Tym bardziej ucieszyły mnie batony o tym smaku. Każdy batonik składa się z dwóch części - idealnych na 2 duże kęsy produktu :) Można je zabrać ze sobą do szkoły, pracy, czy na wycieczkę. Idealny dodatek do kawki, który ma moc poprawiania humoru ;)

W ofercie Vobro dostępny jest także podwójnie nadziewany batonik o smaku Brownie, pokryty otoczką z czekolady deserowej. Smakuje naprawdę wybornie i wszędzie można je ze sobą zabrać.

Słodkości od Vobro oprócz świetnego smaku mają jeszcze jedną zaletę- nie zawierają barwników ani konserwantów.


Macie swoje ulubione smaki od Vobro? Skusicie się na batoniki?

Polecam Wam też inne słodkości VOBRO:

Komentarze

  1. lubię takie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję do testowania kokosowego batona, jednak nie przypadł mi do gustu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie przepadasz za kokosem jest też opcja brownie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie słodkości mniam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam :) jestem wielbicielką słodyczy, taki batonik Brownie musi być pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brownie jadłam parę dni temu. Jest pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha nie kuś mnie tutaj, bo ja jestem aktualnie na diecie slodyczowej. Stwierdziłam, że potrzebuję przerwy i mam zamiar wytrwać. A tutaj proszę. Batoniki 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności :))) Bardzo chętnie spróbowałabym taki batonik Brownie, uwielbiam takie ciężkie, czekoladowe smaki :)) Jamajkę znam w postaci czekoladek i często kupuję, to ulubione słodycze mojego taty, mięciutkie i pyszne :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś chętnie jadłam takie słodkości:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych dwóch mam większą ochotę na baton Brownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię słodkości z kokosowym nadzieniem, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jamajki dla mnie trochę za słodkie, a brownie jeszcze nie spotkałam w sklepie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te batoniki to nowość, więc nie w każdym sklepie można je teraz znaleźć.

      Usuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tych batonach. Rewelacyjna sprawa! Muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ta Jamajka mnie kusi... 🌴

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie egzotyczne smaki latem smakują jeszcze lepiej :)

      Usuń
  14. To brownie to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla łasuchów- słodycze w sam raz:)
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pychotka , ten kokosowy mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  17. Do kawy idealne :) Lubię do małej czarnej małe co nie co z zakresu słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no i narobiłaś smaka na takiego pysznie nadzianego batonika:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię cukierki z tej firmy więc i batoniki by mi smakowały :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Kokosowy batonik na pewno smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba smaki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham Jamajki. Mogłabym je jeść bez przerwy

    OdpowiedzUsuń
  23. Jamajka mi sie troche rozpuściła taka troche piankowata sie zrobiła, pyszotka! Mama uwielbia Brownie

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh la la this looks soooooo tasty! And I bet it is great with coffee. Yum!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To ciekawe, bo kokosu jako kokosu nie lubię, ale pewne kuleczki z innej firmy i te Jamajki jak najbardziej kocham jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za kokosem ale ten czekoladowy to chętnie spróbuję. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię kokosowe batony. Myślę, że takie batony również by mi smakowały. 😊👍

    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serca 🤗❤
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz