Salted caramel-pyszna nowość od VOBRO

 


Lubicie słodkości? A co powiecie na słodycze przełamane słona nutą? Ostatnio na blogu prezentowałam Wam przepyszne cukierki od Vobro PopCorn,teraz czas na kolejną nowość- Salted Caramel. Cukierki pod pyszną czekolada skrywają w swoim pyszne lekko ciągnące się nadzienie karmelowe. Smakują wybornie! Nie są ani za słodkie,ani za słone-po prostu idealne. Każdy cukierek jest oddzielnie pakowany,dzięki czemu możemy zabrać go do pracy, czy na wycieczkę. Świetnie sprawdzą się też jako dodatek do kawy nieśpiesznie pitej w domowym zaciszu, czy w czasie wizyty gości. 


 Szata graficzna jak zwykle bardzo trafiona, idealnie dopasowana,od razu widać że Vobro przykłada uwagę do szczegółów. Opakowanie w kolorze lazuru połączonego ze złotym od razu przyciąga wzrok. W sklepach Dino, Auchan, Biedronka są sprzedawane na wagę. Cukierki Vobro możecie też kupić przez Internet. Wypróbujcie koniecznie, bo są naprawdę pyszne!



Polecam Wam też inne słodkości VOBRO:


Komentarze

  1. Czytałam już o tych smakołykach. Na pewno są przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już czytałem i słyszałem. Ostatnio słodycze sobie nieco ograniczam ;-) . Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na te cukierki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami zabieramy takie na wycieczki, taniej wychodzi deser do kawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Cukierki wyglądają bardzo apetycznie :) Ja jestem wielką fanką słodkości, chętnie spróbuję ^^ Cudowna recenzja, słodki wpis! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbujemy. Słony karmel lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej zdecydowanie ograniczam słodycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja też staram się z nimi nie przesadzać :)

      Usuń
  8. Unikam słodyczy ale na prezent będą idealne

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, ale muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks so delicious! Thanks for sharing :)

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie jadłem, ale to tylko kwestia czasu aż zjem, myślę, że dobre, ale muszę się sam przekonać, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam solony karmel! To musi być pycha!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tych cukierkach.Vobro ciągle zasmakuje nowymi słodkościami. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale bym zjadła takiego cukierka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie kupię na spróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Zjadłoby się! :) Wyglądają apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie spotkałam jeszcze w Dino, ani w Biedronce. W sumie nie rozglądałam się jakoś specjalnie za cukierkami. Sam smak słonego karmelu to tak zjem, ale dla mnie średnio. Dobry, ale bez rewelacji.
    L

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz