Jamajka Banana & Pinapple od VOBRO- czekoladki, które smakują latem


 Zrobiło się cieplej, a ja już myślę o lecie ;) No cóż, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Do wakacji zostało jeszcze dobrych kilka tygodni, ale letnimi smakami możemy się rozkoszować już teraz. Ostatnio w naszym domu zagościły nowe czekoladki Vobro. Jamajka Banana & Pinapple to wariant smakowy popularnej na rynku marki Jamajka (o smaku kokosowym). Każda czekoladka jest oddzielnie zapakowana, dzięki czemu możemy zabrać je ze sobą na wiosenną wycieczkę, do pracy, czy do szkoły. To także świetny dodatek na przykład do pitej na ogrodzie kawy :) 



Słodkie, bananowe lub ananasowe nadzienie, oblane wyśmienitą, rozpływającą się w ustach czekoladą deserową przywołuje wspomnienie wakacji. Który smak jest lepszy? Ja głosuję na bananowy, ale już mój mąż preferuje ananasowy, a dzieciom oba smaki smakują równie dobrze. Spodobała mi się kolorystyka opakowań tych czekoladek- letnia i mega energetyzująca. Pięknie prezentują się na stole :) Tych pysznych czekoladek możecie wypatrywać w sklepach w strefach luzowych. Produkty Vobro dostępne są m.in. w sklepach Biedronki, Polo Market, Dino i Auchan. Lubicie takie letnie smaki?



Polecam Wam też inne słodkości VOBRO:

Komentarze

  1. Bananowe szczególnie mnie kuszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aranżacja zachęcająca:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że będzie idealnie pasować do tych tropikalnych smaków :)

      Usuń
  3. Jamajka od razu kojarzy mi się z latem i wakacjami. Muszą być pyszn.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te białe :D
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam
    Zostawiam link do siebie ;) Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te cukiereczki. ICh smak jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słodko! Aż mi się zachciało coś słodkiego do herbatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zjadłabym te bananowe 😍
    Marke Vobro, znam głównie z kokosowych czekoladek- pyszne 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekoladki wyglądają megaapetycznie 🤤!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekoladki palce lizać. Lubię takie egzotyczne smaki :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ smakowicie wygadają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te cukierki 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się zrobiło smakowicie i apetycznie 😉 Do tego dla równowagi dobra kawaka i podwieczorek jak znalazł 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podwieczorek nie koniecznie, ale jako dodatek do kawki rzeczywiście idealny dodatek :)

      Usuń
  13. Oczywiście miało być bananowe batoniki.

    OdpowiedzUsuń
  14. znam wersję kokosową, ale nowości!

    OdpowiedzUsuń
  15. The chocolates look great. I like the small packaging.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszne są, moje dzieci je uwielbiają :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszne cukiereczki :) zaczęłabym od tych ananasowych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy kokosowe też są ich? Bo styl opakowania podobny:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam smak ananasa i banana 😀 Vobro ma pyszne czekoladki. Miałam nie myśleć o słodyczach no to masz 😀😀😀 Cała ja po prostu.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, Vobro ma naprawdę duży wybór pysznych czekoladek :)

      Usuń
  20. a powiem szczerze że jak zobaczyłam te czekoladki to przypomniały mi się takie jak produkowali chyba ze 20 lat temu, podobne ale nie wiem czy tej samej firmy... w każdym razie też jakieś egzotyczne smaki... na pewno są bardzo smaczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż mi ślinka poleciała, dobrze, że mam w zanadrzu żelki, to się zasłodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wszystkie takie czekoladowe cudeńka. Oj, kusisz... kusisz... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię wszystko o smaku banana, więc chętnie skuszę się na te cukierasy 😋

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam te słodycze w wersji kokosowej. Myślę, że ananasowe będą równie pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo smakowicie wyglądają te czekoladki. Z miłą chęcią je wypróbuję w przyszłości 🙂👍🍬

    Pozdrawiam Cię z całego serducha i przesyłam Tobie 🧡 😀🤲💌
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale smakowicie wyglądają! Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz