Cukierek VOBRO, albo psikus ;)

 


Halloween można lubić lub nie, ale trzeba przyznać, że ta tradycja coraz bardziej widoczna staje się też w naszym kraju.  W sklepach roi się od różnych dyniowych i upiornych dekoracji, które znikają w oka mgnieniu. W szkole mojej córki nie obchodzi się Halloweenu, ale zamiast tego piątek dzieciaczki spędziły na zabawie z okazji Dnia Dyni. Było pomarańczowo, dyniowo i bardzo wesoło. I chyba o to właśnie chodzi :) Zauważyłam, że tradycja chodzenia przebranych dzieci po domach w Halloween najbardziej rozwija się w środowiskach blokowych, zwłaszcza w tych nowocześniejszych blokach. Ostatnio w sklepie spotkałam nawet babcię kolegi mojej córki, która kupiła kilka worków cukierków. Na Halloween oczywiście :)

Nie zależnie od tego czy obchodzicie Halloween, czy nie słodki smakołyk zawsze się przyda :) Ostatnio w naszym domu pojawiły się nowe cukierki Vobro- Wow Pianka z galaretką w czekoladzie. Galaretki dostępne są w trzech smakach: wiśniowym, pomarańczowym i cytrynowym. Które najsmaczniejsze? Rzecz gustu. Ja najbardziej lubię cytrynowe, ale w sondzie rodzinnej głosy są podzielone ;) Co nam wszystkim w nich odpowiada to to, że nie są zbyt słodkie, mają przyjemny, orzeźwiający smak i są pokryte smaczną czekoladą. Każdy cukierek jest oddzielnie zapakowany, a kolorowa i wyrazista grafika od razu określa z jakim smakiem mamy do czynienia. To świetny dodatek do kawy i przyjemny słodki przerywnik w ciągu dnia. Smakują rzeczywiście "wow" :) 


Polecam Wam też inne słodkości VOBRO:


Komentarze

  1. Nabrałam ochoty na słodkie co nieco :) Znając siebie pewnie najbardziej przypasowałby mi smak wiśniowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym Halloeeen jest różnie, Święto Dyni - cóż, świetnie, że jest. Ja słodycze ograniczam, ale na ten cukierek chętnie bym się skusił, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszą być pyszne, szczególnie te wiśniowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy z nas od czasu do czasu lubi słodkości 😋

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają smakowicie :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli niezbyt słodkie i orzeźwiające, to dla mnie lepiej:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię Halloween. Jakie pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne, zdecydowanie to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze lubiłam klimat halloween, co roku szykowałam stroje i dekoracje, w tym roku niczego nie planuje, ale kto wie, że jednak coś wymyślę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My lubimy Halloween właśnie dlatego, że robi się jakoś weselej, kolorowej w te szare dni :)

      Usuń
  10. Ja ostatnio mam fazę na cukierki toffi i mimo, że trochę się kleją, pochłaniam namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bede musiała koniecznie je wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie spróbuję każdego cukierka, ale czuję, że u mnie najbardziej będą smakować cytrynowe 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie spróbowałabym cukierków o smaku cytrynowym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo smaczne- mają fajny, orzeźwiający smak :)

      Usuń
  14. ja niestety lubię każdego rodzaju słodkie, więc wszystko bym spróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś za galaretkami w czekoladzie nie przepadam. Wolę zwykłe czekoladowe cukierki lub ptasie mleczko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię cukierki z galaretką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Smakowicie one wyglądają. Co coś wspaniałego na podwieczorek 😋👍

    Pozdrawiam serdecznie i życzę Tobie pozytywnego i wspaniałego dnia 🙋‍♂️
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie często jadam cukierki, ale te z pianką chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No tak, jutro muszę się zaopatrzyć w słodycze - zapomniałam, że już jutro te wędrówki. Po taką piankę to sama bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealne na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych cukierkach.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  22. kupię dla babci, ona takie lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak jest galaretka - to nie dla mnie. Od przedszkola nie przepadam za tym przysmakiem :( Ale dla dzieci może być na pewno fajnym prezentem - hihi, zamiast psikusa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapomniałam, że dzisiaj Halloween. Kiedyś szłam w ten dzień po ulicy, zapomniawszy o nim. Pomyślałam wówczas, że chyba coś mnie opętało, że widzę ludzi trupy. :D później sobie uświadomiłam, że to przecież to święto, w którym dawniej sataniści porywali dzieci i dziewice aby złożyć je w ofierze...

    OdpowiedzUsuń
  25. nie za bardzo lubię cukierki z galaretką;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Produkty tej firmy zupełnie nie w moim guście smakowym. Nie lubię galaretek, a tym bardziej pianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Za galaretkami nie przepadam, ale w sondzie też wybrałabym cytrynowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tym razem to nie dla mnie. Nie lubię galaretek ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię Halloween, a zwyczaj zbierania cukierków przez dzieci uważam za świetną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś słodkiego zawsze się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe cukierki. Jeszcze ich nigdzie nie widziałam, ale jak na nie trafię to kupię i skosztuję. Jestem łasuch.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pozdrowienia :-)

    W moim kraju Halloween nie jest zbyt obchodzone. Tylko niektórym się to podoba. Ale dla mnie Halloween to czas na żarty z przyjaciółmi przez straszenie ich. :)

    Pozdrowienia z Indonezji.
    Obserwuję Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  33. Ulala ile wersji smakowych :) Trosze cukierków zeszło w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te cukierasy muszą być mega smaczne :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Smacznych cukierkow nigdy za wiele, kazda okazja jest dbra, zeby polasuchowac :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz