Moje kosmetyczne odkrycia ze sklepu Cosibella

 

Zimą nasza skóra wymaga wyjątkowej pielęgnacji. Mróz i smog zdecydowanie jej nie służą. Warto sięgać po dobrej jakości kosmetyki, które dla naszej skóry będą działać kojąco. Teraz naprawdę tego potrzebuje. Sama zauważyłam, że to właśnie zimą moja skóra jest najbardziej wysuszona i wymaga większego nawilżania. Ostatnio pojawiło się u mnie kilka świetnych kosmetyków, które pochodzą ze sklepu Cosibella. Jeżeli regularnie śledzicie mojego bloga, to wiecie że to mój ulubiony ekologiczny sklep internetowy, który ma bardzo duży wybór naturalnych kosmetyków. Jest to firma, która do ekologii podchodzi bardzo poważnie- każde pudełko dopasowane jest do wielkości opakowania, nie znajdziecie tu folii bąbelkowej, tylko skropak z odpadów BIO i papierową taśmę klejącą. To się nazywa ekologiczne podejście :)

Moim największym odkryciem są kosmetyki ASOA. Ich zapach jest po prostu niesamowity, a przy tym moja skóra naprawdę się z nimi zaprzyjaźniła. Założyciele marki dbają, aby wszystkie składniki stosowane w produkcji ich kosmetyków były jak najwyższej jakości. W tym celu pozyskują nierafinowane surowce bezpośrednio od producentów z Afryki i Indii. Zapraszam na przegląd mojego ostatniego zamówienia z Cosibelli

1. ASOA Peeling enzymatyczny Ananas Żurawina- Ten delikatny peeling jest przeznaczony do pielęgnacji bardzo wrażliwej skóry. Enzym z ananasa i papai delikatnie złuszczają obumarły naskórek, przez co skóra staje się bardziej wygładzona i promienna. Ekstrakt z borówki i żurawiny uszczelnia naczynia krwionośne. Zawarty w pellingu D pantenol i witamina E działają odżywczo. Dodatkowo jego formuła została oparta na wodzie z melisy lekarskiej, która działa antybakteryjnie i łagodząco. 

Aplikacja peelingu jest bardzo prosta- nakładamy jego niewielką ilość na twarz i pozostawiamy na skórze 5-10 minut. Po tym czasie całość dokładnie spłukujemy. Peeling stosujemy 2-3 razy w tygodniu.

Jakie są moje odczucia? To naprawdę rewelacyjny produkt! Pachnie słodko i intensywnie ananasem. Miłośniczki tego owocu z pewnością będą zachwycone. Już samo wąchanie tego zapachu działa relaksująco :) Po nałożeniu peelingu ma się przyjemne uczucie delikatnego chłodu. Kosmetyk łatwo się rozprowadza i od razu zapewnia wrażenie przyjemnego kompresu dla skóry. Po około 10 minutach miałam odczucie delikatnego ściągnięcia skóry, jednak po zmyciu peelingu skóra stała się wyjątkowo gładka i miła w dotyku. Peeling robię sobie regularnie 2 razy w tygodniu. Fantastycznie odpręża i nawilża. 


2. ASOA Mus odżywaiający Egzotyczne mango- Jest to naturalny kosmetyk na bazie masła shea, z dodatkiem olejku ze słodkich migdałów o zapachu mango. Wszystkie składniki działają na skórę jak kojący kompres. Masło shea, zapobiega utracie wody z naskórka, olej ze słodkich migdałów, odbudowuje barierę ochronną skóry i działa natłuszczająco , a olej kokosowy, odżywia i poprawia elastyczność skóry. Produkt jest pozbawiony sztucznych barwników i został stworzony z najwyższej klasy surowców pochodzących z ekologicznych upraw. Regularne stosowanie kosmetyku poprawia jakość skóry oraz zapobiega powstawaniu rozstępów. Warto go stosować codziennie. 

Ten kosmetyk zrobił na mnie ogromne wrażenie. Przyznaję, że mam słabość do pięknych zapachów, a muz o zapachu mango podbił moje serducho! Pachnie jak sałatka owocowa:) Samo wcieranie go w skórę jest wyjątkowo przyjemne. Taka kosmetyczna aromaterapia naprawdę poprawia nastrój. Słodki zapach owocu sprawia, że człowiek nieco uodparnia się na tą szarugę za oknem. 

Jeżeli chodzi o samo działanie na skórę to również mogę wypowiadać się w samych superlatywach. Skóra nie dość, że pięknie pachnie, to jeszcze jest bardzo wygładzona i nawilżona. Przy skórze suchej, pozbawionej elastyczności działa wyjątkowo skutecznie. Ma konsystencję masła, wygodnie się go aplikuje. Przy tym  na skórze nie utrzymuje się tłusty filtr. Polecam serdecznie!

3.SPLAT Sensivite White Bio Toothpaste - Pasta do Wrażliwych Zębów - 125g- Jest to pasta do zębów zmniejszająca wrażliwość zębów. Zawiera krzemionkę, która rozjaśnia powierzchnię zębów, przywracając im naturalną biel i połysk.Wzmacnia twarde tkanki zębów i tworzy ochronną powłokę na powierzchni szkliwa.  Lizaty bakteryjne w paście działają przeciwzapalnie, hydroksyapatyt wapnia, magnezu i cynku, który jest niezbędnym budulcem szkliwa, a olejki eteryczne z grejpfruta i mięty pieprzowej zapewniają świeży oddech i działają kojąco na dziąsła. Pasta nie zawiera fluoru, SLES i PEGów. Dodam, że ma aż 97% naturalnych składników. 


Pastę stosujemy całą rodziną i jesteśmy z niej bardzo zadowoleni. Nie zauważyłam, żeby zęby stały się bielsze, jednak daje przyjemne uczucie odświeżenia. Mój mąż ma delikatne dziąsła, jednak w czasie szczotkowania tą pastą nie skarżył się na podrażnienie.  Przede wszystkim przekonuje mnie skład tego produktu. W większości past znajdziemy bardzo dużo substancji, które nie są obojętne dla zdrowia. Warto na to zwrócić uwagę, bo niestety chcąc nie chcąc pozostałości pasty możemy połknąć, a to już zdrowe na pewno nie jest... 

4. BasicLab - Esteticus - Nawilżenie i Rozświetlenie - Kuracja Przeciwzmarszczkowa z Witaminą C - 15ml specjalistyczne serum przeciwzmarszczkowe z czystą formą witaminy C – Ascorbic Acid w stężeniu 15%, która wyrównuje koloryt skóry oraz niweluje drobne przebarwienia. Serum zawiera 0,5% kwas ferulowy, który nie tylko stabilizuje witaminy C i E, ale także znacząco zwiększa ich moc oraz 1% witaminą E, która zapewnia ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Formuła została przygotowana, aby zminimalizować wystąpienie reakcji alergicznej. 

Stosowałam go razem z moją mamą, żeby sprawdzić jego działanie także na bardziej dojrzałej skórze. Na opakowaniu jest informacja, że z racji niskiego pH w pierwszych dniach kuracji może wystąpić uczucie mrowienia i zaczerwienia. U mnie właśnie pojawiło się delikatne mrowienie, chociaż u mojej  mamy ono nie wystąpiło. Stosowałam jednak w związku z tym kosmetyk co drugi dzień, zgodnie z rekomendacją producenta. Przebarwienia są na mojej skórze minimalnie mniej widoczne. Nie spodziewałam się w tym przypadku jakiegoś spektakularnego działania, ponieważ są one wyjątkowo trudne do usunięcia. Obie z mamą zauważyłyśmy jednak, że po dłuższym stosowaniu poprawiła się kondycja naszej skóry. Skóra wydaje się lepiej nawilżona i jędrna. 

Jeżeli zainteresowały Was kosmetyki ze sklepu Cosibella, to zachęcam do zajrzenia na moje wcześniejsze wpisy z kosmetycznymi perełkami :)

Jesienne zakupy w sklepie Cosibella

Kosmetyczny niezbędnik ze sklepu Cosibella


Komentarze

  1. Zainteresował mnie ten peeling enzymatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mus z mango to zdecydowanie coś dla mnie :)
    Ogólnie nie słyszałam o tych kosmetykach nigdy wcześniej, dopiero z Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero nie dawno się o nich dowiedziałam. Marki godne polecenia!

      Usuń
  3. Po przeczytaniu Twojego wpisu mam ogromną chęć na zakupy w sklepie Cosibella. Opisane przez Ciebie kosmetyki wydają się być rewelacyjne. Też uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć :) Wybór produktów w sklepie Cosibella jest tak duży, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Peeling enzymatyczny bardzo mnie zaciekawił :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nic tu nie znalazłam dla siebie, bo używam innych kosmetyków, ale zdjęcia przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ciekawych odkryć i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile ciekawych i nieznanych mi produktów. Fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Zachęcają do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. В России сегодня Рождество!
    Мы вам желаем в Рождество
    Улыбок, искреннего смеха,
    Здоровья крепкого, успеха
    И много доброго всего.

    Пускай играет в сердце кровь,
    И радость длится бесконечно.
    И да пребудут с вами вечно
    Надежда, вера и любовь!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Спасибо огромное! С Новым Годом :)

      Usuń
  10. Ciekawe te produkty i duzo z nich jest dla mnie nowością 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy. Zadnego z nich nie miałam ale zaciekawiłaś mnie tą pastą do zębów oraztym serum BasicLab :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta jest zdrowa, naturalna i co najważniejsze skutecznie działa. Serum Basic też się u mnie dobrze sprawdza :)

      Usuń
  12. Jestem ciekawa! Dużo zdrowia na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej zainteresowały mnie 2 rzeczy - peeling enzymatyczny i pasta do wrażliwych zębów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam wcześniej tego sklepu, widzę, że fajne rzeczy można w nim kupić 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię testować nowe kosmetyki. Jednak moja cera ma odmienne zdanie :( Od pół roku używam kosmetyków które sama robię i tylko one mi pomagają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy wrażliwej skórze faktycznie na wszystko trzeba uważać.

      Usuń
  16. Ja jestem taka mało kosmetyczna, ale na ten mus odżywiający mango to bym się skusiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiły mnie kosmetyki Asoa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są rewelacyjne! Pachną obłędnie i fantastycznie działają na skórę :)

      Usuń
  18. O kosmetykach Asoa słyszę pierwszy raz i całkiem ciekawie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam sklepu ale z ciekawości zajrzę co mają w asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie damę fajne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki mnie bardzo zaciekawiły, zwłaszcza mus o niesamowitym zapachu mango jak i ta pasta. Muszę do nich zajrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy raz slysze o tej marce, ale widze, ze jest warta uwagi ;) przypuszczam, ze tez jaralabym sie tymi zapachami ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. W ogóle nie kojarzę tego sklepu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo tych nowości, sklepu nie znam wcale. Podoba mi się marka Asoa, zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ASOA jest prawdziwym odkryciem tego roku. Zdrowa, delikatna i naturalna :)

      Usuń
  25. Lubię ładnie pachnące kosmetyki, ale akurat nie te z egzotycznymi owocami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przyjemny post. Zdjęcie wprost magiczne :)
    Kosmetyki interesujące :) Myślę, że to coś dla mnie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że miło się czytało i oglądało :)

      Usuń
  27. Od dawna mam ochotę zakupić to serum od BasicLab. Na razie używam serum pod oczy tej marki. W kolejce czeka też serum z trehalozą.
    Marka asoa i mnie przypadła do gustu. Aktualnie testuję maseczkę z czerwoną glinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z tego serum. Stosuję około miesiąc, ale widzę że chyba moje przebarwienia są trochę mniej widoczne...

      Usuń
  28. Nie znam marki ASOA, ale kosmetyki zapowiadają się świetnie, szczególnie ten mus <3 Chętnie spróbuję na sobie :D
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe produkty. Z chęcią wypróbowałabym na własnej skórze mus z mango 😊!!!
    Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. O Basic lab i asoa ostatnio jest głośno :) Może w końcu i ja się skusze na ich produkty? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny peeling, jeszcze nie używałam peelingu enzymatycznego, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o sklepie Cosibella. Najbardziej zainteresowała mnie pasta do wrażliwych zębów. Jest to marka godna uwagi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykła pasta ma mnóstwo chemii. To zdrowsza i równie skuteczna alternatywa :)

      Usuń
  33. Nie znam tego sklepu, ale podobaja mi sie te produkty. I opis zapachow :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Asoa is really great :) I follow your blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dokładnie tego szukałam! Aż osobliwe, że tak długo mi zajęło, żeby odszukać ten artykuł… W każdym razie się nie rozczarowałam - wybitnie korzystna wiedza, dzięki! Napisane tak, że szybko wszystko ogarnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooooo, super, nie znałam tego sklepu! Uwielbiam eko produkty w pielęgnacji, najlepiej mi się spisują. <3 Jak Ci się sprawdza to serum z witaminą C po... patrząc na daty 4 miesiącach? :D Szukam dobrego kosmetyku, ale jak na razie z miernym skutkiem. :c

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks for publishing such great information. You are doing such a great job. This information is very helpful for everyone. Keep it up. Thanks. Read more info about how to start Martial Arts for Adults.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz