Zakupy w sklepie Cosibella.pl

 „Natura zawsze jest zdolna dać dużo tym, którzy pragną ją zrozumieć”- mawiała Zofia Gerlach- pisarka i lekarka. W jej słowach jest wiele prawdy, bo Matka Natura obdarza nas prawdziwymi cudami, które musimy tylko umieć odpowiednio wykorzystać. Wcześniej ludzie sięgali po naturalne preparaty trochę intuicyjnie. Dopiero we współczesnych czasach nauka potwierdziła zdrowotne właściwości wielu stosowanych od wieków ziół, czy owoców, a my na nowo uwierzyliśmy w moc natury. Dziś wiemy już, że naturalne produkty są zdrowsze, bezpieczniejsze i to one powinny być nam najbliższe. To właśnie ekologiczne produkty darzę największym zaufaniem i staram się by w moim domu było ich jak najwięcej. Tylko jak je wybierać? Chcę Wam opowiedzieć o ekologicznym sklepie internetowym Cosibella.pl. Zajmuje się on sprzedażą i dystrybucją wielu bardzo dobrych jakościowo, sprawdzonych, naturalnych produktów. W Cosibelli pracują kosmetolodzy, którzy zajmują się doradzaniem, opisami produktów, prowadzeniem Instagrama oraz You Tuba. Dodam, że zamówienie ze sklepu przychodzi bardzo szybko. Tak naprawdę czekałam na nie zaledwie kilka dni. Miłym zaskoczeniem było dla mnie ekologiczne pakowanie. Opakowanie zawsze jest dostosowane do rozmiarów zamówienia, dzięki czemu nie dostajesz w wielkim pudle 3 kosmetyków. Firma do pakowania używa wyłącznie ekologicznych materiałów. Zamiast folii bąbelkowej znalazłam w środku szary papier i stropak- materiał wykonany wyłącznie ze składników pochodzenia roślinnego. Nawet taśma, która zabezpieczony jest karton jest papierowa z klejem kauczukowym. To się nazywa ekologia!


Jesteście ciekawi jakie kosmetyczne perełki pojawiły się u mnie ze sklepu Cosibella.pl? No to zaczynamy!

  1. Oczyszczająca pianka do mycia twarzy Nature Queen- to prawdziwe bogactwo darów natury. W składzie pianki znajdziecie:
  • ekstrakt z ogórka, chabra bławatka oraz kiełków pszenicy, które działają odżywczo, regenerująco, nawilżająco i przeciwzmarszczowo.
  • ekstakt jaśminu oraz mydlnicy lekarskiej o działaniu antybakteryjnym i oczyszczającym skórę.
  •  ekstakt z wąkrotki azjatyckiej wzmacniający wytrzymałość naczyń krwionośnych, ujędrniający i łagodzący podrażnienia.

 

Pianka jest bardzo wygodna w aplikacji. Co mnie mile zaskoczyło to jej bardzo delikatna konsystencja. Miałam wrażenie, że myję twarz puchatą chmurką :) Trzeba przyznać, że bardzo przyjemne doznania dla skóry.




 Pianka jest praktycznie pozbawiona zapachu i naprawdę jest wyjątkowo delikatna. Po umyciu nie miałam wrażenia ściągnięcia skóry, twarz była dobrze nawilżona i odświeżona. Zdecydowanie to jeden z najlepszych kosmetyków myjących jakie stosowałam.

 

  1. Hydrolat- ogórek Nature Queen- hydrolatów używam od dłuższego czasu, bo zauważyłam że bardzo polubiły się z moją skórą :) Hydrolat z ogórka jest dla mnie jednak nowością. Świetnie sprawdza się do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i trądzikowej. Posiada działanie łagodzące i zmiękczające oraz dogłębnie nawilżające i odżywiające naskórek. Bardzo dobrze odświeża i rozjaśnia skórę.

 

Jak się u mnie sprawdził? Stosuję hydrolat jako tonik po wcześniejszym umyciu twarzy pianką Nature Queen. To co od razu zwróciło moją uwagę po rozpyleniu hydrolatu na wacik to zapach. Pachnie obłędnie! Czuje się intensywny zapach świeżych ogórków, takich dopiero co zerwanych z ogródka :) Skóra po zastosowaniu hydrolatu jest bardzo dobrze nawilżona i ma się wrażenie świeżości. Ogórek słynie z właściwości rozjaśniających, więc robię sobie także kompres z nasączonego hydrolatem wacika bezpośrednio na przebarwienia. Efekt może nie jest spektakularny, ale mam wrażenie że stały się one trochę mniej widoczne. Hydrolat Nature Quenn stosuje też moja starsza córka, u której pojawia się pierwszy trądzik. W tym przypadku też widać jego działanie jednak po dłuższym i regularnym stosowaniu.

 

3.Olej z pestek malin- Nature secrets- Nałożenie olejku to ostatni krok mojej wieczornej pielęgnacji. Sprawdza się znakomicie, ponieważ nie zapycha skóry, a przy tym daje natychmiastowy i długotrwały efekt głębokiego nawilżenia i ujędrnienia. Olejek przeciwdziała powstawaniu zmarszczek. Faktycznie zauważyłam, że po jego zastosowaniu skóra stała się bardziej sprężysta i przyjemna w dotyku. Olejek łagodzi także wszelkie podrażnienia i pobudza regenerację ranek. 


Co mnie mile zaskoczyło? To, że na skórze nie miałam bardzo tłustego filtru na twarzy i całkiem szybko się on wchłonął. Pamiętam, że gdy używałam olejku innej marki ten efekt utrzymywał się tak długo, że zastanawiałam się, czy gdy położę się spać to wetrę tę tłustą warstwę w poduszkę. W przypadku olejku Nature Queen tego problemu nie ma i bez obaw można go stosować jako kosmetyk na noc.

 

Przyznaję Wam, że to moje pierwsze zetknięcie z tymi kosmetykami, ale wypadły tak świetnie, że z pewnością zagoszczą u mnie na dłużej. Jeżeli Was także zainteresowały te produkty, to zapraszam do sklepi Cosibelle.pl. Na tej stronie znajdziecie również bardzo duży wybór innych produktów kosmetycznych- zdrowych, naturalnych i naprawdę świetnej jakości J

Komentarze

  1. Natura daje dużo ludziom i to powinno się doceniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Cieszę się, że teraz bardziej cenione są naturalne kosmetyki, żywność, środki czyszczące. To najlepsze co możemy zrobić dla naszego zdrowia i kondycji środowiska :)

      Usuń
  2. Niezłe zakupy. Na piankę chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjna :) Dużo fajniejsza w użyciu niż żele :)

      Usuń
  3. Staram się używać naturalne kosmetyki. Świetnie, że w tum sklepie
    dostępny jest właśnie taki asortyment i nie trzeba szukać w różnych miejscach.Kosmetyki które opisałas są bardzo interesujące. Napewno skuszę się na olejek z pestek malin. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Naturalne, zdrowe i skuteczne. Dostawa ze sklepi jest wyjątkowa szybka, sprawna :)

      Usuń
  4. Atrakcyjne i zdrowsze produkty, ponieważ wszystkie są wytwarzane z roślin. Bez elementów zwierzęcych w formule.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pianka mnie zaciekawiła :-) bardzo udane zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetna :) Skóra po umyciu wydaje się delikatniejsza, bardziej miękka :)

      Usuń
  6. I haven´t known that brand but those products look good.
    Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego sklepu jeszcze nie poznałam ale wybrałaś bardzo fajne kosmetyki :) Uwielbiam to co naturalne oraz podejście z szacunkiem firm wobec natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Powinniśmy jak najwięcej otaczać się naturalnymi produktami. Cieszy mnie, że przybywa firm, które mają takie eko spojrzenie jak Cosibella :)

      Usuń
  8. I like packaging of these products and they seems great. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/carner-barcelona-tardes.html

    OdpowiedzUsuń
  9. A u ciebie zawsze coś fajnego! Ostatnio zaczęłam bardziej dbać o swoją cerkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej takie naturalne kosmetyki będą najlepsze :)

      Usuń
  10. Nie znam tej firmy i produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz naturalne produkty zajrzyj tam koniecznie :) Bardzo duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  11. Myślę, że ten olejek z pestek malin bardzo by mi przypadł do gustu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się przy różnych typach skóry. Zarówno u mnie (skóra sucha), jak i u mojej mamy (skóra mieszana) :)

      Usuń
  12. Oh Rodzina these are so nice! I can smell the scent on my mind as you describe them. I very much love the scent of cucumber as they are so fresh and energizing!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cucumbers not only smell very nice, but also have a beneficial effect on our skin :) I love it! :)

      Usuń
  13. Fajne produkty 😊 bardzo lubię markę nature Queen i ostatnio kupiłam dwa nowe hydrolaty. Lawendowy i z czarnego bzu. I stosuje je bezpośrednio na twarz bez użycia wacika 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę z wacikiem, bo nie lubię gdy hydrolat spływa mi z twarzy :) Ciekawa jestem tego lawendowego :)

      Usuń
  14. Właśnie poszukuję oleju z pestek malin <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hydrolatów jeszcze nie stosowałam, ale olejek mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się przekonać do hydrolatów. Ja też używam od niedawna i jestem bardzo zadowolona z efektów :)

      Usuń
  16. Nie znałam wcześniej tego sklepu, ale muszę przyznać,
    że produkty mnie zaciekawiły :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tą piankę miałam okazję już używać i jeszcze do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tym sklepie 😀
    Naturalne kosmetyki nie są moimi ulubionymi ,gdyż zazwyczaj mnie podrazniają/uczulają...
    Ale ten hydrolat z ogórka chętnie bym wyprobowała 😀
    Bardzo lubię ogórkowe kosmetyki 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogórek nie powinien Cię uczulić, chociaż warto zrobić próbę na skórze :)

      Usuń
  19. Nie znam sklepu ani tych kosmetyków.Zerknę na strone

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Tylko do naturalnych kosmetyków mam zaufanie :)

      Usuń
  21. Świetne kosmetyki, chętnie bym popróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne produkty pod względem składu.Musze je koniecznie sprawdzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe, czy mają też jakieś produkty dla mężczyzn

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe kosmetyki, dobry skład, co jest dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze zwracam uwagę na składy :) To zdrowy nawyk :)

      Usuń
  25. Nie korzystałam nigdy z tego sklepu, ale teraz czuję się bardzo zachęcona, by zainteresować się bliżej jego ofertą. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Once Again, Beautiful Bracelet - Stay Strong

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubie naturalne kosmetyki, chociaz ostatnio testowałam olejek z granata, który mnie bardzo uczulił :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jesteś alergiczką, to faktycznie trzeba uważać i robić sobie próby na skórze.

      Usuń
  28. Jeszcze nie miałam przyjemności zakupów w tym sklepie :)) dzięki za polecenie, zaraz siadam i szuka czegoś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią skorzystam z Twoich propozycji kosmetycznych, bo ostatnio używam tylko tych naturalnych😀🌻
    Serdeczności zostawiam na kolejne udane letnie dni💛🌺☕🦋🌳🌞🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko do naturalnych kosmetyków mam zaufanie. Najlepiej służą mojej skórze :)

      Usuń
  30. Hydrolat z ogórka?Brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Same opakowania już mnie kupiły, piękne są, jeszcze skład fajny to już w ogóle bajka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, nie tylko ładnie wyglądają, ale też świetnie działają na skórę :)

      Usuń
  32. Nie robiłam jeszcze zakupów w tym sklepie. Ostatnio bardzo polubiłam naturalne kosmatyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej zerknij na tą stronę :) Wybór mają tak duży, że na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  33. ja uwielbiałam hydrolat z neroli:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takiego jeszcze nie miałam. Muszę o nim poczytać :)

      Usuń
  34. lubie takie karteczki dolączane:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pianka i hydrolat mnie zaciekawiły swoim działaniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nature Queen ma wiele świetnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero je odkrywam :) Są naprawdę rewelacyjne :)

      Usuń

Prześlij komentarz