Zakupy naturalnych kosmetyków z Cosibella.pl


Na co dzień otacza nas chemiczny świat, w którym rządzą sztuczne środki ochrony roślin, pestycydy, azotany, konserwanty... Tak naprawdę często nie doceniamy mocy natury, która potrafi leczyć, ale też uspokaja i dodaje energii. Nie ukrywam, że staram się jak najczęściej sięgać po naturalne kosmetyki, ale też żywność, żeby zminimalizować ilość chemicznych dodatków w naszym otoczeniu. Ostatnio bardzo polubiłam zakupy w ekologicznym sklepie internetowym Cosibella.pl. Bardzo duży wybór kosmetyków naturalnych to jedno, ale podoba mi się też podejście sklepu do ekologii. Firma myśli o tym,  żeby nie zaśmiecać niepotrzebnie środowiska i dlatego nie używają folii bąbelkowej, tylko szary papier i skropak do pakowania. Nawet taśma do zabezpieczenia paczki jest szara, papierowa. Do tego karton zawsze jest dopasowany do wielkości zamówienia. Przypomnę Wam jeszcze, że w sklepie Cosibella.pl pracują kosmetolodzy, którzy zajmują się doradzaniem, opisami produktów, prowadzeniem Instagrama oraz You Tube. Ciekawi jakie kosmetyki naturalne tym razem upolowałam? No to zaczynamy!



1. HOLIKA Holika Daily Fresh Rice Cleaning Foam Jest to rozjaśniająca pianka myjąca do szarej, zmęczonej skóry twarzy. Zmniejsza przebarwienia cery, wyrównuje koloryt skóry. 


Produkt zawiera:
-filtrat z fermentacji ryżu - łagodzi stany zapalne, hamuje aktywność wolnych rodników, kondycjonuje i nawilża skórę,
-ekstrakt z mydlnicy lekarskiej - ułatwia przenikanie substancji aktywnych w głąb skóry oraz wzmacnia ich działanie, działa zmiękczająco i oczyszczająco,
-kwas stearynowy - substancja renatłuszczająca w preparatach myjących, odbudowuje barierę lipidową.


Pianka zawiera ekstrakt z ryżu, który dzięki zawartości cennych minerałów i witamin, działa odżywczo na cerę. Dodatkowo ma także działanie przeciwzmarszczkowe. Co mnie się się szczególnie spodobało, po otwarciu opakowania to zapach. Pianka pachnie bardzo delikatnie, lekko słodko. Sama konsystencja jest bardzo gęsta, dosyć zbita, a przez to bardziej wydajna. Nałożyłam sobie sporego kleksa z pianki i okazało się, że przesadziłam. Kosmetyk wyjątkowo dobrze się pieni i tak naprawdę wystarczy nałożyć sobie na rękę kropkę wielkości ziarna grochu. Po spłukaniu pianki letnią wodą skóra pozostaje przyjemnie nawilżona i miękka. Co najważniejsze dla mnie, po umyciu nie ma się wrażenia ściągniętej skóry, które wiadomo jest wyjątkowo nieprzyjemne. Zapewne za sprawą ekstraktu z ryżu cera wydaje się też bardziej promienna i rozświetlona. Z pewnością jest to kosmetyk godny polecenia!


2.Natural secrets- Mineralny balsam myjący- len z drzewem różanym. Jest to delikatny olejek do demakijażu twarzy i oczu, stworzony z myślą o oczyszczaniu każdego typu cery. 



Produkt zawiera:
-masło z pestek mango - zapobiega odparowywaniu wody z naskórka oraz zmiękcza skórę,
-masło shea - zmiękcza i łagodzi podrażnienia oraz chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych,
-olej lniany - działa przeciwstarzeniowo, łagodzi stany zapalne i podrażnienia,
-glyceryl cocoate - niejonowy emulgator i emolient otrzymywany z oleju kokosowego i gliceryny, łagodny środek myjący,
-witamina E - silny antyoksydant, działa przeciwzmarszczkowo, odżywczo i ochronnie.



Zawartość tego małego słoiczka była dla mnie sporym zaskoczeniem. Balsam myjący przypomina konsystencją maść, którą należy rozgrzać w dłoniach, po czym rozprowadzić na twarzy. Mam wrażenie, że działa na skórę jak kompres. Natłuszcza, nawilża i świetnie oczyszcza skórę. Tłusty filtr, który w czasie mycia wyczuwa się na skórze szybko się spłukuje. Dobrze radzi sobie z demakijażem. Po umyciu skóra jest przyjemna w dotyku i dobrze nawilżona. Dodam, że pojemniczek, choć niewielki, bo 30 g, wystarcza na długo. Świetny, w 100% naturalny produkt! :)



3. Peeling solny do ciała pomarańcza-chili. Kosmetyk ma po prostu obłędny słodko-korzenny zapach, dzięki czemu aplikacja kosmetyku jest prawdziwą przyjemnością. Kryształki soli jodowo- bromowej w naturalny sposób usuwają zanieczyszczenia i martwy naskórek. 



W czasie wmasowywania peelingu jest delikatnie wyczuwalny efekt rozgrzewający. Tak działa zawarta w nim mielona kora cynamonowca. Po zabiegu skóra jest przyjemnie wygładzona i przy tym przyjemnie natłuszczona. Zapach peelingu całkiem długo utrzymuje się na skórze. Efekt nie dziwi, kiedy patrzy się na skład kosmetyku- same skarby Matki Natury:

-sól jodowo-bromowa - złuszcza martwy naskórek, wygładza skórę,
-olej migdałowy - zapobiega przed utratą wody z naskórka,
-masło shea - odżywia i zmiękcza skórę,
-olej jojoba - nawilża i natłuszcza suchą skórę,
-mielona kora cynamonowca - nadaje słodki, korzenny zapach i działa rozgrzewająco.





Który z tych kosmetyków szczególnie przyciągnął Waszą uwagę? Robiliście już zakupy w sklepie Cosibella

Komentarze

  1. Jestem zwolennikiem naturalnych kosmetyków i żywności,więc dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Firmy nie znam, ale taka pianka do zmęczonej twarzy bardzo by mi się przydała...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie interesujące kosmetyki. Na pewno bym coś dla siebie wybrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę :) Zerknij na ich stronę, na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Takie naturalne kosmetyki to świetna sprawa, ostatnio coraz częściej czytam etykiety co kupuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zwracać uwagę na etykiety. Im mniej chemii aplikujemy na naszą skóra, tym lepiej.

      Usuń
  5. Good natural cosmetic products.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem za naturalnymi kosmetykami. Ostatnio Mamie kupiłem krem Kozie Mleko . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również doceniasz naturalne kosmetyki :)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam wszelakie peelingi, więc ten produkt najbardziej mnie ciekawi, ale pianka jak i balsam myjący kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Na pewno też będziesz zadowolona. Peeling pachnie niesamowicie! :)

      Usuń
  8. Ciekawe propozycje kosmetyków. Dobrze, że firma wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów by chronić naszą planetę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, takie ekologiczne myślące firmy powinny być wzorem do naśladowania :)

      Usuń
  9. Kosmetyki rewelacyjne sama natura. Urzekła mnie pianka i peeling.Nie znałam tego sklepu, chętnie podejrzę ich ofertę.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wybór produktów mają naprawdę bardzo duży. Każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  10. Wszystkie z zaprezentowanych przez Ciebie kosmetyków kuszą. Będę musiała zaznajomić się bliżej z ofertą Cosibelli. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego sklepu, ale widzę, że fajne rzeczy można w nim kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapoznać się z ich ofertą :) To naprawdę świetny sklep!

      Usuń
  12. Wybiorę coś na prezent dla żony :) Ona uwielbia naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno będzie zachwycona z tego typu prezentu :)

      Usuń
  13. Nice cosmetic products, I love the colors

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego sklepu. bardzo fajne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już od jakiegoś czasu szukam godnego zaufania sklepu z naturalnymi kosmetykami pielęgnującymi. Jest ich sporo i z jednej strony to świetnie, a z drugiej - trudniej się zdecydować :) O Cosibella nie słyszałam, ale już zaglądam w poszukiwaniu toniku/mgiełki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. PS. Mają super ofertę hydrolatów :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też wyszukałaś coś dla siebie :) Hydrolaty mają super. Ja używam tego z ogórka :)

      Usuń
  17. Nie znam tych kosmetyków, ale lubię takie naturalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Są nie tylko skuteczne, delikatne, ale przede wszystkim bezpieczne dla naszej skóry :)

      Usuń
  18. Najbardziej spodobała mi się pianka. Bardzo lubię żel aloesowy z Holika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie sięgam po żele aloesowe, chociaż tego Holiki jeszcze nie próbowałam.

      Usuń
  19. Peeling solny chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. powinnam sobie sprawić coś dobrego - moja skóra o to prosi

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też zmierzam w kierunku eko. Dziś zaczęłam przeglądać książkę o samodzielnym robieniu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i też super :) Mnie niestety brakuje czasu i cierpliwości. Może kiedyś :)

      Usuń
  22. Znam ten sklep. Właśnie zaczęłam korzystać z kilku produktów z oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. These purchases from Cosibella seem great!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki tak dokładnej recenzji, chyba też wypróbuję te kosmetyki:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Już widzę, że peeling bardzo by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sklep jest mi znany jedynie z blogosfery ☺
    Pianka marki Holika mnie najbardziej zainteresowała ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę z wszystkich produktów jestem bardzo zadowolona. Myślę, że też wyszukasz coś odpowiedniego dla siebie :)

      Usuń
  27. Jeśli tak ładnie polecasz to może i ja zainteresuję się tymi kosmetykami.
    Dobry peeling jest bardzo ważny więc może najpierw on....???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, peeling w pielęgnacji jest bardzo ważny. Warto od niego zacząć. Tym bardziej, że ten zapach jest wyjątkowo piękny :)

      Usuń
  28. Peeling solny mnie zaciekawił. Lubię tego typu produkty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Dobry peeling to u mnie podstawa, bo niestety mam dosyć problematyczną skórę. Ten sprawdza się super :)

      Usuń
  29. Jeszcze nigdy nie zamawiałam nic na tej stronie. Ten peeling solny mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne zakupy! nie znam w sumie żadnego produktu, ale i tak fajnie ;D będę zwracać uwagę następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzisiaj właśnie składałam zamówienie w Rossmannie i wybrałam same naturalne kosmetyki. Dość już chemii :)


    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im mniej chemii w naszym otoczeniu, także w kosmetykach, tym lepiej :)

      Usuń
  32. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, ale ten peeling z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaciekawił mnie peeling solny, fajną ma konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest przy tym wygodny w aplikacji, a ten zapach wart grzechu :)

      Usuń
  34. Super zakupy. Zaciekawił mnie bardzo ten balsam myjący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma nietypową konsystencję i jest bardzo bardzo fajny w użyciu. Na skórę działa jak balsam :)

      Usuń
  35. wszystkie produkty są warte uwagi i używania:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kusi mnie te rozjaśniająca pianka do mycia twarzy - to może być coś naprawdę ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z fajniejszych kosmetyków myjących jaki używałam :)

      Usuń
  37. Bardzo zainteresowała mnie ta pianka. Mam sporo przebarwień i wszystkie kosmetyki niwelujące zaczerwienienia chętnie kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Przebarwień trudno się pozbyć, bo zmiany są bardzo głęboko w skórze, ale tego typu kosmetyki delikatnie je zmniejszają.

      Usuń
  38. Najchętniej wypróbowałabym wszystkich trzech produktów <3 dobrze że naturalne i wydajne a do tego ładne zapachy :) Przyjże się bliżej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam ale peeling wyglada dojsc fajnie

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za polecenie. Odwiedzę ten sklep i mam nadzieję, że znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten peeling pomarańcza- chili to świetny kosmetyk na jesienno- wieczorne SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tego sklepu ale lubię kosmetyki nature queen i chętnie wypróbowałabym ten peeling 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest naprawdę super :) Jeden z moich ulubieńców :)

      Usuń
  43. Lubię naturalne kosmetyki. Im mniejszy skład tym lepiej. Wszystkie z nich wyglądają zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, warto zwracać uwagę na etykiety :) Im naturalniejszy produkt tym tym lepiej :)

      Usuń
  44. Faktycznie mają bardzo dużo fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj tym peelingiem solnym to bym na pewno nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz