Laq- świetne kosmetyki, które poprawiają humor :)


Cudze chwalicie swego nie znacie... To powiedzenie świetnie pasuje także do naszych rodzimych marek. W Polsce produkowane są naprawdę dobrej jakości produkty, naturalne, zdrowe i bezpieczne zarówno dla nas, jak i dla środowiska. Jedną z takich naprawdę sprawdzonych marek, do których mam pełne zaufanie jest LaQ. To przy tym jedna z najbardziej nietuzinkowych marek kosmetycznych na polskim rynku. Uwielbiam ich jakość, ale też zabawne etykiety. Podziwiam twórców za ich pomysłowość i duże poczucie humoru. Już wcześniej wspominałam Wam o ich męskich kosmetykach, typowo kobiecych i dziecięcych. Dziś przychodzę z kolejnymi moimi kosmetycznymi nowinkami tej marki. Jestem bardzo ciekawa, które z nich szczególnie przypadną Wam do gustu :)



Składnikami aktywnymi w tym szamponie jest ekstrakt z pokrzywy, który zmniejsza wydzielanie sebum i niacynanmid, który reguluje pracę gruczołów łojowych. Skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy. Szampon zalecany jest do włosów cienkich i przetłuszczających. Dobrze się pieni i pachnie przy tym lekko słodkawo i wyjątkowo przyjemnie. Rzeczywiście świetnie działa, co sprawdziłam nie tylko na sobie, ale też na mojej nastolatce, która przez burzę hormonów boryka się z szybko przetłuszczającymi włosami. Zauważyłam, że po jego użyciu włosy po wysuszeniu mają więcej objętości, nie są przyklapnięte i dłużej są świeże. Mam też wrażenie, że łatwiej się je rozczesuje. Dodatkowy plusik przyznaję za skład- aż 97% składników jest pochodzenia naturalnego. 



Maska zalecana jest do włosów rzadkich i wypadających, łamliwych, os słabej strukturze, wymagających stymulacji i wzmocnienia, ale też słabo i wolno rosnących. Nie tylko hamuje wypadanie włosów, zmniejsza ich kruchość i łamliwość, a także zmiękcza i wygładza włosy. Maska jest bardzo pomocna także przy problemach z rozczesywaniem. Po użyciu włosy są wyraźnie przyjemniejsze w użyciu, bardziej miękkie i błyszczące. Nie puszą się i dużo lepiej się układają. Jeżeli macie problem z osłabionymi włosami to jest to idealny produkt dla Was.




Zauważyłam, że zawsze po zimie moja skóra wymaga wyjątkowego wsparcia. Mróz, zimny wiatr, zbyt mało świeżych owoców w diecie zawsze odbijają się na kondycji naszej skóry. Serum Laq idealnie wpasowało się w moje potrzeby. Serum kompleksowo odżywia skórę i uzupełnia składniki niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania. Zawiera 5 witamin (B3, B5, B6, C i E, a także 11 aminokwasów: arginina, kwas asparaginowy, glicyna, alanina, seryna, walina, prolina, treonina, izoleucyna, histydyna, fenyloalanina. W jego składzie znajdziecie też olej jojoba, olej makadamia i olej z pestek arbuza. To prawdziwa bomba witaminowa dla skóry :) Efekt? Kompleksowa odżywienie, uszczelnienie bariery naskórkowej i spowolnienie procesów starzenia. Ma wyjątkowo lekką konsystencję i wchłania się naprawdę błyskawicznie. Przy tym pachnie bardzo przyjemnie- wyczuwam w nim owocowe, nieco słodkie nuty- czyżby arbuz?



Serum idealnie sprawdza się przy szarej skórze pozbawionej blasku. To olejowe serum zawiera takie perełki jak olej z nasion marchwi, olej z z owoców dzikiej róży, olej z pestek malin, olej z awokado, czy ekstrakt z kiwi i winogron. Serum fantastycznie rozświetla i wyrównuje koloryt skóry, intensywnie rewitalizuje, zapewnia promienność i blask. Serum ma bardzo fajny marchewkowy kolorek i wyjątkowo przyjemny zapach. Choć ma tłustą konsystencję szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Jest naprawdę świetny! :)

W ofercie Laq są także bardzo fajne sera do twarzy, ale o nich opowiem Wam następnym razem :)

Który z tych produktów szczególnie Was zainteresował?

Współpraca reklamowa





Komentarze

  1. Haha, pamiętam te męskie kosmetyki z przezabawnymi etykietkami ;)
    Ja chętnie bym wypróbowała tą maskę do włosów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecę tę maskę mojej siostrze. Powinna być zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Great product and good review. Success for your blog ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sa ich kosmetyki. Po za tym firma jest bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie maska do włosów całkiem ciekawie się zapowiada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi świetnie :) oba kosmetyki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te motyle na etykiecie pasują do fabuły książki, którą niedawno przeczytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Love packaging. It looks very promising. I will remember it.

    OdpowiedzUsuń
  10. This product line looks so great. Thanks for your post. I will take note.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo lubię tą markę, chociaż tych produktów jeszcze nie miałam. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze znać szczegóły, bo tyle tych nowości teraz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam dobrze ich kosmetyki, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji poznać tych kosmetyków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. znam markę i bardzo się z nią polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej marki, ale zainteresował mnie szampon, ponieważ sama chciałabym wreszcie znaleźć jakiś naprawdę dobry, bo mam cienkie i delikatne.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno wypróbuję ten szampon! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham ich musy do mycia twarzy, ale zainteresowały mnie te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale bardzo chętnie poznam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw kosmetyków, zwłaszcza ekspresowa maska do włosów... przydałaby mi się taka:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz