Pielęgnacja po męsku z kosmetykami LaQ

 


Czy Wasi mężczyźni lubią kosmetyki? Czytałam ostatnio wyniki badania Wiadomości Kosmetycznych, z których wynika że tylko 29% mężczyzn przyznaje, że zdarza im się kupować kosmetyki dla siebie, a aż 70% badanych stwierdziło, że w tego typu produkty zaopatruje ich żona/partnerka. W tej bardziej licznej grupie znajduje się też mój mąż, który nie wychyla się w czasie kosmetycznych zakupów. Okazuje się jednak, że istnieje marka, która swoim nietuzinkowym poczuciem humoru sprawiła, że mój mąż się od niej uzależnił. Zresztą, jak przejść obojętnie obok kosmetyków o zapachu sexu i biznesu? Po prostu się nie da ;) Produkty LaQ wywołują uśmiech na twarzy oryginalnymi opakowaniami i napisami, ale ich mocną stroną i znakiem rozpoznawczym jest też wysoka jakość. Zawarte w nich składniki w większości są naturalne i przy tym bardzo skuteczne w działaniu. Wybór produktów dla panów jest naprawdę duży. Dziś przedstawię Wam kilku naszych ulubieńców, których mój samiec wręcz uwielbia :) 


RYSZARD Z BIESZCZAD Szampon nawilżający 1 w 1

Manager ciśnie, bo manager jego managera chce zobaczyć rosnące słupki na prezentacji przed zarządem? Aż włos na głowie się jeży, a kłaczek wchodzi aż do krtani. Piąteczek piątunio.
Niech wszystkie taski spłyną po Twojej sierści niczym kajak po górskim potoku. A przed #$%&! poniedziałkiem zmyj wszystkie brudy wszędzie tam, gdzie Twój język nie dochodzi.
Nie mówimy oczywiście o tyłku Twojego managera, bo porządny Ryszard nie łasi się nikomu jak słodki kociak.

Mój mąż chwycił buteleczkę szamponu z wizerunkiem rysia i się uśmiechnął... Po przeczytaniu powyższego opisu tego produktu nie musiałam go namawiać do jego wypróbowania. Szampon zawiera kompleks składników nawilżających, pantenol i ekstrakty roślinne- z rumianku, aloesu i korzenia prawoślazu lekarskiego. W jego składzie znajdziecie także niacynamid, który wygładza włosy i reguluje pracę gruczołów łojowych. Produkt zawiera w sumie aż 98% pochodzenia naturalnego. To mi się podoba! Szampon świetnie się pieni i skutecznie myje włosy. Efekt? Nawilżone, wygładzone i miękkie włosy. Dodatkowy plus mój samiec przyznał za zapach szamponu. Zgadzam się z nim w 100%. Pachnie wyjątkowo przyjemnie, męskimi perfumami- zawiadiacko i trochę dziko ;) Nie tylko Rysio z Bieszczad będzie zadowolony :)



Bla bla bla, bla bla bla, piwo piękny zapach ma. Wcale nie brak nam polotu, po prostu zrobiliśmy peeling, bez marketingowego bełkotu!

Jak tu nie kochać tych produktów za te teksty? Na opakowaniu jest też napis: Myje wszystko-pachnie mężczyzną. Takiej czytelnej informacji potrzebuje każdy facet :) Pasta ma ciekawą piankową konsystencję i niebieski kolor. Wreszcie mój mąż nie pyta mnie przed kąpielą czym ma się umyć ;) Ma swój, męski produkt, z którego jest wyjątkowo zadowolony. Pasta dobrze się pieni i jest bardzo wygodna w użyciu. Pachnie naprawdę super- męskimi perfumami. Idealne produkt dla każdego bardziej i mniej gruboskórnego mężczyzny ;)





Olej smaruje tłoki, a tłoki napędzają całą maszynę. Kładziesz na mordę, kładziesz na ciało, tłok, kończyny i wszędzie tam, gdzie smarowania masz mało. Nie jesteś zwykłym kundlem, wiesz co robić. To jest rasowy olejek psia mać!

Olejek można stosować przed lub po goleniu oraz do brody. Fajnie wygładza skórę i zmiękcza zarost. Łatwo się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Skład rewelacja- 97% składników pochodzenia naturalnego. Zapach także super męski. Każdy samiec, zarówno ten z rodowodem, jak i bez ;) będzie zadowolony.

Produkty LaQ jak żadne inne trafiły do serca mojego mężczyzny. Docenią je wszyscy prawdziwi faceci, z poczuciem humoru i ceniący dobrą jakość. Nietuzinkowe, oryginalne opakowania od razu przyciągają wzrok. Kosmetyki tej marki będą na pewno świetnym pomysłem na prezent. Uśmiech gwarantowany :) Wiem, bo sprawdziłam na kilku członkach mojej rodziny i znajomych! 






Komentarze

  1. Zachwyciła mnie ta męska linia produktów kosmetycznych, zwłaszcza szampon Rysia. To bardzo ciekawa propozycja i na pewno z niej skorzystam poszukując prezentow. dla męża. Humorystyczne opisy świetnie podkreślają charakter i przeznaczenie tych kosmetyków.
    Pozdrawiam cię październikowo i życzę miłych dni.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te produkty są niesamowite! Mój mąż je uwielbia :) Do tych opakowań od razu człowiek się uśmiecha!

      Usuń
  2. Opakowania na pewno bardzo oryginalne :) fajnie, że zawartość dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty, oryginalne i z humorem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że warto się skusić. Spodobały mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście nazwy produktów są ... nietuzinkowe 🤣. Już wiem, co mój mąż dostanie w tym roku pod choinkę 😂!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój mąż jest bardziej kosmetyczny niż ja 😉a tą firmę bardzo lubi i sporo ma zapasik 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię. Produkty tej marki są absolutnie fantastyczne :)

      Usuń
  7. Mąż dba o siebie, zatem kosmetyki przez Ciebie proponowane, będę miała dla niego na uwadze:)
    Serdeczności przesyłam kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyda się mężczyznom jakaś kosmetyczna odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmieszne opakowania, dobry prezent dla pana z poczuciem humoru:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, wspaniały pomysł na prezent dla mena :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam Dzikusa z lasu ;) Jest rewelacyjny. Te produkty też chętnie wypróbuję. Cenię tę markę za poczucie humoru i świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój o dziwo nawet się bardzo ostatnio z nimi polubił - chętnie mu kupię na przetestowanie

    OdpowiedzUsuń
  13. o znam markę, ale nie od męskiej strony!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój E uwielbia kosmetyki. Szampon może być dla niego świetnym upominkiem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale to pomysłowe! Muszę je kupić dla mojego mężusia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne produkty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście nie sposób się nie uśmiechnąć, na opisy tych kosmetyków :)
    Większość mężczyzn, jednak nie przepada za zakupami i woli zostawić to swoim kobietom:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój mężczyzna jest minimalistą, ale podsunęłaś mi pomysł na idealny prezent na Mikołaja. Z chęcią przyjrzę się bliżej tym kosmetykom :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tę markę i bardzo sobie chwalę i produkty

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe teksty mają. :) Podoba mi się takie podejście.

    Mi opowiadania się w miarę podobały. Pewnie są takie osoby, które by się jeszcze bardziej odnalazły w nich.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poczucie humoru i oryginalne teksty to znak rozpoznawczy tej marki :)

      Usuń
  21. Nazwy rzeczywiście zabawne :) a co do kosmetyków fajnie, że faceci mają coraz większy wybór. Kiedyś byli skazani na podbieranie damskich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, teraz panowie naprawdę mają w czym wybierać :)

      Usuń
  22. Pierwszy raz widzę te kosmetyki. Rzeczywiście idealny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie ♡
    Te produkty są świetne :D Uśmiechnęłam się, gdy je zobaczyłam. Myślę, ze i mój mąż by się zaśmiał :D To zdecydowanie super pomysł na prezent :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek na pysk. Padłam 😂 Na pewno chwytliwe i warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam drugiej tak charakterystycznej i zabawnej marki :)

      Usuń
  25. Muszę przyznać, że bardzo ciekawe są te męskie kosmetyki. Dziękuję, że miałem okazję tutaj nieco dowiedzieć się o nich 🤗

    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha 🥰🤗💝
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo za efekt rozbawienia plus dobre składniki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz