Bombonierka VOBRO- idealny upominek na zakończenie roku szkolnego


Wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego.  Uczniowie w tym dniu chcą podziękować nauczycielom za całoroczny trud. Idealnym upominkiem, zamiast tradycyjnego kwiatka, może być elegancka bombonierka. Świetnie sprawdzą się słodkości od VOBRO- Pralines Panna Cotta i Coffe&Cream- dwa pyszne smaki w jednym opakowaniu. Można powiedzieć, że dla każdego coś miłego. 

Praliny Panna Cotta  mają pyszne, malinowe nadzienie. które rozkocha w sobie miłośników czekolady i włoskich deserów w miniaturowej odsłonie. Coffe & Cream z kolei zawierają kremowe nadzienie o smaku włoskiego espresso z wyrazistą czekoladową nutą. Każda pralinka jest oddzielnie zapakowana, dzięki czemu wariant smakowy jest od razu widoczny. 

W smaku czekoladki są naprawdę pyszne, delikatne, z dobrej jakości czekolady. Bombonierki są bardzo ładnie zapakowane, pięknie się prezentują. Na opakowaniu jest foliowa owijka z  ładną grafiką. Jeżeli uznacie, że nie pasuje ona do osoby obdarowywanej (bo np. nauczycielem jest pan), to można ją zdjąć. Pudełko jest plastikowe- biało-złote, eleganckie- będzie można je wykorzystać po zjedzeniu pralinek :)  




Polecam Wam też inne praliny VOBRO:

 Vobro- Frutti di Mare

Jamajka i Michaś

Delissimo Duo Brownie & Creme Brule

Cherry Passion White

Choco Crispy Cocoa & Milk




Komentarze

  1. Bardzo dobry pomysł na słodki upominek. Czekoladki Vobro są pyszne i lepiej sprawdzą się od kwiatka. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł - faktycznie - na zakończenie roku szkolnego. Przyznam Ci się, że ja słodycze muszę ograniczać. Ale od czasu do czasu, sobie coś podjem. A o tych czekoladkach już gdzieś czytałem. Pozdrawiam serdecznie w nowym tygodniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są naprawdę pyszne :) Od czasu do czasu można sobie pozwolić na trochę słodkości :)

      Usuń
  3. So tempting! I would end up eating the whole box at one go!

    OdpowiedzUsuń
  4. Deliciosos chocolates te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  5. Upominki dla nauczycieli to sprawa dyskusyjna, zwłaszcza w środowisku nauczycieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to miły gest. Z tego co obserwuję mniej przychylnie do upominków dla nauczycieli podchodzą przede wszystkim... rodzice.

      Usuń
  6. Super pomysł na słodki upominek, u nas niestety rodzice postawili na "postaw się, a zastaw się", wszystko z wielką pompą i wydaje mi się, że na pokaz dosłownie. Co nie którzy proponowali vouchery do apartu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taki słodki upominek jest bardziej wyważony :)

      Usuń
  7. Bombonierka to zawsze dobry pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, smaku sobie narobilam ...pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama bym zjadła takie pralinki 😋!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pewna, że są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chocolate is always a good idea, for a gift or for a treat to yourself! ^^
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż ślinka leci!A jakie ładne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Według mnie to wspaniały pomysł :) Taki słodki upominek to strzał w dziesiątkę! Kto nie lubi bombonierek? :) Sama chętnie zjadłabym te bonbonki, jestem wielką fanką różnego rodzaju słodkości :) Ta bombonierka też ślicznie się prezentuje. Idealna na prezent :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takie słodkie upominki zawsze się sprawdzają :)

      Usuń
  15. Yes it is a perfect gift, it is a delicious gift!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja uważam, że podziękowań dla nauczycieli być nie powinno. Co innego, gdy nauczyciel dodatkowo poświęca swoj czas żeby przygotować do olimpiady, albo pomógł uczniowi w jakiś konkretny sposób i ten uczeń ma szczerą chęć wyrażenia wdzięczności. A takie odgórne, bo wypada, jest moim zdaniem upokarzające dla uczniów i niekomfortowe dla nauczycieli. Praca za płacę i obowiązek szkolny. Tak samo demoralizujące są dowody wdzięczności dla urzędników, lekarzy. Zawód wykonuje się z należytą starannością niezależnie od tego czy ktoś za to podziękuje czy nie. Byłam bardzo dobrą uczennicą, ale nigdy nie spotkałam nauczyciela, któremu chciałabym rzeczywiście za coś podziękować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie uważam, żeby w drobnym geście wręczenia kwiatka, czy czekoladek nauczycielowi było coś niestosownego. Dla mnie to zupełnie naturalny odruch. Na swojej drodze spotkałam wielu nauczycieli, którym chciałam w ten symboliczny sposób podziękować za ich całoroczny trud, inspirację i cierpliwość :)

      Usuń
  17. Mniam mniam, ja sama bym chciała dostać taką bombonierkę ale na urodziny które mam za 2 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki smaczny prezent ucieszy wszystkich niezależnie od okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodki upominek to zawsze trafiony pomysł na prezent :)

      Usuń
  19. Śliczna bombonierka :) słodkości jako prezent zawsze na topie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Słodki upominek zawsze mile widziany :)

      Usuń
  20. Pyszne są te pralinki :D Myślę, że jako dodatek do prezentu na Dzień Nauczyciela będą idealne :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Olha a minha boca, olha!
    Cheia d'água... (risos)
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tymi upominkami dla nauczycieli to wiele kontrowersji jest. Jedni uważają że to miły gest, inni że nie powinno się. Sama byłam nauczycielką tylko chwilę. Nie powiem cieszyłam się z czekoladek ale jak mnie rodzice próbowali przekupić bo bali się, że dziecko ma słabe oceny to już mnie szlag trafiał :P.
    To nie praca dla mnie... Ale czekoladki może sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi o przekupywanie, ale właśnie o zwykle podziękowanie za czas poświęcony dziecku :)

      Usuń
  23. uwielbiam czekoladki tej marki, a na upominek są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :) Nie dość, że pyszne to jeszcze bardzo efektowne :)

      Usuń
  24. Pyszności :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Smaczna marka-polecam i ja😀🍫
    Serdeczności zostawiam💛🌞🍀🌼🤗

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie pogardziłabym taką czekoladką do kawusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kawusią smakuje wybornie :) Zresztą z herbatką też ;)

      Usuń
  27. Pyszności :) Chętnie bym skosztowała tych czekoladek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne jest to, że mają taki duży wybór smaków.

    OdpowiedzUsuń
  29. Excellent Post The Past Few Days - Just Catching Up - Lovely Chocolate Photos Sliced Up And Ready To Eat - Enjoy Your Weekend

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietny prezent, elegancki, slodki i taki od serca, a nie na pokaz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz