Dywany winylowe- funkcjonalne i designerskie


Tradycyjne dywany, choć piękne mają wiele wad. Nie tylko są idealnym siedliskiem  roztoczy, ale też łatwo się brudzą, a ich czyszczenie przysparza sporo kłopotów. Dobrą alternatywą są dywany winylowe, które nie tylko świetnie wyglądają, ale też są dużo wygodniejsze w użyciu. Na ich powierzchni nie ma warunków do  gromadzenia się kurzu, ani rozwoju chorobotwórczych drobnoustrojów. Poza tym nie absorbują wilgoci i zabezpieczają podłogę przed uszkodzeniem. Same zalety! Dywany winylowe to dosyć nowy trend, który  zdobywa serca miłośników designu na całym świecie. Są one na tyle funkcjonalne, że absolutnie nie powinna nikogo dziwić ich rosnąca popularność.



Na stronie sklepu Decor Outlet znalazłam duży wybór tego typu dywanów, które pasują do różnych wnętrz. Idealnie sprawdzą się zarówno w salonie, pokoju dziecięcym, kuchni, w przedpokoju, ale też na zewnątrz- w ogrodzie, czy na tarasie. Dywany dostępne są w różnych rozmiarach, kształtach i kolorach, także na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Tym razem zdecydowałam się na dywan o wzorze różowego marmuru.  Świetnie pasuje do pokoju mojej młodszej córeczki. Nawet jeżeli coś się na niego rozleje, czy pobrudzi się, np. w czasie malowania, szybko i skutecznie go wyczyścimy. Wystarczy wilgotną ściereczką przetrzeć zabrudzenia i gotowe! Dodatkowo dywan jest całkiem gruby, dzięki czemu stanowi dobrą warstwę izolacyjną.  

Przekonałam się, że dywan winylowy fantastycznie prezentuje się także na zewnątrz. Rozłożyłam go na betonowym chodniku koło domu i muszę przyznać, że od razu dodał szyku kącikowi odpoczynkowemu. Zrobiło się przytulniej i bardziej elegancko. Właśnie takiego dywanu mi w tym miejscu brakowało :)

Dywany winylowe mają jeszcze jedno zastosowanie- idealnie sprawdzają się jako tło do zdjęć. Wykorzystuję je regularnie w czasie robienia różnych fotografii i jestem z nich bardzo zadowolona. Nie odbijają światła, łatwo się je czyści i stanowią prawdziwą kropkę nad "i" różnych zdjęć.

Co myślicie o dywanach winylowych? Macie je w swoich domach?

Współpraca reklamowa

Komentarze

  1. Cześć :)
    Szczerze mówiąc u mnie w domu nie było nigdy takich dywanów, ale bardzo mi się podobają te, których zdjęcia opublikowałaś.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłej środy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzór. Podoba mi się faktura tego dywanu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie się prezentuje- zarówno w pokoju, jak i na zewnątrz :)
    Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. Vinyl is great with kids and even husbands! Much easier to clean than those other rugs. Cool idea!

    OdpowiedzUsuń
  5. I like it! Very conventional and smart! Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak jestem fanką normalnych dywanów, lubię sobie tuptac po tej teksturze. Ten do mnie kompletnie nie przemawia. Z pewnością zyska zwolenników. Oprócz mnie 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tego typu dywan jest jedyną alternatywą :) Wygoda użytkowania i nowoczesny wygląd przekonuje mnie najbardziej.

      Usuń
  7. O wow, jaki piękny wzór! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o takim rodzaju dywanu, ale jestem bardzo nim zaciekawiona. A jak sierść zwierzaka się na nim zachowuje?
    A wzór naprawdę piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój york ma włosy, więc trudno stwierdzić. Nie zauważyłam, żeby dywan jakoś przyciągał prusza, czy włosy. Bardzo łatwo się go też odkurza :)

      Usuń
  9. Ciekawa propozycja, zwłaszcza na tarasy lub do pokoju dziecięcego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. No to mnie zaskoczyłaś. Nie wiedziałam, że są takie dywany. Nawet zajrzałam na stronę zobaczyć co mają. Sama nie mam w domu żadnych dywanów właśnie ze względu na to bo trudno utrzymać dywan w czystości, tym bardziej na wsi i na nie wykończonym podwórzu.
    Wzór Twojego jest przepiękny i faktycznie jako tło do zdjęć to super opcja, po zwinięciu nie pogniecie się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak dla mnie to naprawdę fantastyczne rozwiązanie :)

      Usuń
  12. O jej. Pierwszy raz słyszę o takich dywanach. Wyglądają fajnie, a ich funkcjonalność zachęca do zakupu 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tymi dywanami, chętnie bym zamówiła do pokoju córki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda super! 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny dywanik, nie słyszałam o takich.
    Pozdrawiam miło kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas są podłogi drewniane, więc nie zasłoniłabym ich takim dywanem. Podobają mi się one na zdjęciach, ale jednak nie pokusiłabym się o ich zakup. Przy tylu zwierzętach w domu i drewnie żal byłoby kłaść winyl...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam wcześniej o takich dywanach, bardzo interesujący produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Vinyl carpets sound like a fantastic solution! Their ease of maintenance and versatility make them an excellent choice for both indoor and outdoor spaces. I especially love the idea of using them as a photo background—such a clever use!

    I just posted a new blog post on www.melodyjacob.com, and I’d love for you to check it out and let me know what you think. Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie bardzo wiem, co o nich myśleć, jako że nigdy ich nie używałam, ponieważ jednak wybrałaś piękny wzór i kolorystykę (tu fanka różu, gdybyś jeszcze tego nie wiedziała), to jest bardziej na tak niż na nie ;) Super królestwo ma ta Twoja księżniczka :) No i bardzo ładny kocyk na krześle w ogrodzie :) Masz oko do aranżacji :)
    A dywany, te tradycyjne, są świetne - wiem, że gromadzą roztocza i kurz, ale nie wyobrażam sobie bez nich przytulnego domu! Mam dwa o dość długim włosiu i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam dywanów, głównie właśnie z tych powodów o których napisałaś: kurz się zbiera, wilgoć itp.
    O winylowych nie słyszałam wcześniej :)
    Piękny jest ten który wybrałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś słyszałam o tych dywanach, sama jednak nie widziałam takiego na żywo :D Twój jest przepiękny! Klasa i szyk :) Obecnie nie mam dywanów, mam jeden mały dywanik okrągły taki włochaty. Dywany lubię, wszystko zależy od tego jak urządzone jest pomieszczenie, w jakim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba przyznać, że prezentuje się super! Podoba mi się takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ładnie wygląda ten dywan :) Też nigdy nie słyszałam o takich, ale na Twoich zdjęciach prezentuje się niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie to coś nowego. Ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wygląda jako tło do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się taki dywan! Świetna alternatywa 😍 Pięknie go wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super rozwiązanie gdy mowa o kuchni oraz balkonach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego typu dywanów. Pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz