Werther's Original-smak wspomnień

Pamiętacie reklamę Werther's Original z lat 90-tych z sympatycznym dziadkiem i wnuczkiem? Ja wciąż mam w pamięci słynne już zdanie "Dziś sam jestem dziadkiem, więc cóż mógłbym dać swojemu wnuczkowi jeśli nie moje Werther's Original? On także jest kimś wyjątkowym... :) Co by nie mówić, to reklama mojego dzieciństwa, pewnie dlatego tak dobrze mi się kojarzy, a jeszcze lepiej kojarzą mi się cukierki Werther's Original.


Dzięki Rekomenduj.to mam okazję na nowo odkryć smak tych przywodzących wspomnienia cukierków. To ciekawe, że ostatnio rozkoszowałam się ich smakiem kilkanaście lat temu. Teraz miałam okazję poczęstować nimi moją córeczkę. W końcu ona też jest kimś wyjątkowym. I wiecie co? Ona też je uwielbia. Kto wie, może to też będzie jedno z jej wspomnień z dzieciństwa?

Dlaczego Werther's Oryginal są takie pyszne? Sekret tkwi w jego niezwykłej recepturze. Na początku XX wieku w małym miasteczku Werther w Niemczech, cukiernik Gustav Nebel stworzył swoje najlepsze cukierki. Potrzebował do tego świeżej śmietany, prawdziwego masła, białego i brązowego cukru, szczypty soli i wyobraźni.



Do wyboru są dwa warianty:

Werther’s Original Cukierki Śmietankowe

Werther`s Original Creamy Filling

Te drugie  to pyszne połączenie śmietankowych cukierków z delikatnym nadzieniem karmelowym.Szczerze powiedziawszy to mój faworyt :)

A Wy jakie macie wspomnienia z tymi cukierkami?

Komentarze

  1. Też kojarzę tę reklamę i ją lubiłam, acz czasem się w domu śmieliśmy, że skoro dziadek chce dać wnusiowi swoje Werther's Original, to czy czasem nie zachowało mu się jakieś opakowanie z własnego dzieciństwa i czy nie zamierza w związku z tym częstować innych starymi cukierkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to smak dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam reklamę. Dobrze że są do dziś te cukierki. Przepyszne. Nieraz się nimi zajadam. Jedne z lepszych.

    Miłego dnia Agnieszko

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej reklamy nie pamiętam, ale takiego cukierka z chęcią bym zjadła 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz