L'Oreal Revitalift Clinical- kosmetyki nie tylko na lato


Wreszcie mamy upragnione lato. Kto z nas nie lubi tych ciepłych kiedy można beztrosko odpocząć i łapać promienie słońca. Ale uwaga! Jest też ciemna strona mocy... Nie można zapominać, że opalanie przyspiesza starzenie się skóry. Statystyki mówią jasno- aż 80% oznak starzenia się skóry jest spowodowane przez promienie UV. Szczególnie latem promienie UV są najbardziej intensywne i sięgają najgłębiej. Warto śledzić wskaźniki UV- mapy, na których oznaczane są indeksy UV dla danego miejsca. Jeżeli indeks jest niski (1-2) nie musimy stosować żadnych środków ochronnych.  Dodam jednak, że takie wskaźniki latem się nie pojawiają, nawet w pochmurny dzień.  Przy wyższym konieczne jest stosowanie specjalnych filtrów. Przykładowo jutro nad morzem zapowiadane jest średnie promieniowanie, ale już na południu Polski wysokie.  To dlatego tak ważne jest pamiętanie o codziennym stosowaniu kosmetyków ochronnych, które będą działały na naszą jak tarcza. Właśnie wybieram się nad morze, więc dodatkowa ochrona jest dla mnie priorytetem. To dlatego tak ucieszyłam się ze specjalnego boxy Revitalift Clinical od Pure Beauty. Lepsze kosmetyki nie mogły mi się trafić :) Stosuje się je w dwóch krokach. 



Krok 1:
L'OREAL PARIS REVITALIFT CLINICAL Serum do twarzy z 12% czystej witaminy C, witaminą W i kwasem salicylowym

Wzbogacony o 12% czystej witaminy C, witaminę E oraz kwas salicylowy, widocznie poprawia 3 kluczowe pierwsze oznaki starzenia się skóry: niejednolity kolor, rozszerzone pory i drobne zmarszczki. Już po miesiącu stosowania serum skóra jest 2x bardziej rozświetlona i 3x gładsza.


Krok 2:
L'OREAL PARIS REVITALIFT CLINICAL Rozświetlający UV fluid SPF50+ z witaminą C
Zapewnia bardzo wysoką ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB. Formuła wzbogacona o witaminę C pomaga zapobiec powstawaniu pierwszych oznak starzenia się skóry. Wspiera także redukcję przebarwień i drobnych zmarszczek. Krem ma ultralekką, nieklejącą się konsystencję i zapewnia niewidoczne wykończenie na skórze. Jego formuła powstała w oparciu o technologię NETLOCK. Po nałożeniu na skórze tworzy się ultracienka, jednolita i wytrzymała warstwa ochronna. 

Pamiętajcie tylko, że kosmetyki te powinno się stosować nie tylko latem, czy na urlopie. O odpowiedniej ochronie trzeba pamiętać przez cały rok! 
Znacie te kosmetyki? 


Współpraca reklamowa
#skincare #revitaliftclinical @lorealparis

Komentarze

  1. Z tego co wiem witamina C jest naprawdę niezła w walce z odbarwieniami skóry jakimiś tam.

    Dzięki za życzenia urodzinowe. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, witamina C bardzo korzystnie działa na skórę :)

      Usuń
  2. Używam rzeczy marki L'Oréal, ale ostatnio kupiłam sobie mleczko na słońce formowe Rossmanna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fluid jest rewelacyjny. Używam regularnie i jestem z niego bardzo zadowolona :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw. Przydałby się na wakacje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na lato na pewno przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Smerf Maruda powiem tak: jak ja nie cierpię lata! Nie opalam się, unikam słońca jak się, a i tak już wylądowałam w tamtym tygodniu w szpitalu... Tak więc z tego czasu kocham tylko mnogość owoców i warzyw.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoją ulubioną porę roku. Ja latem odżywam :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna prezentacja! Zestaw bardzo praktyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety problem z przebarwieniami :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście są kosmetyki, które mogą pomóc :)

      Usuń
  9. Ja lato lubię, ale nie opalam się,tzn. nie kładę się specjalnie na leżaku czyli kocu żeby się opalać. Tej proces odbywa się samoistnie, teraz póki co w pracy a potem podczas spacerów.
    Zdjęcia są super! Strasznie bym już chciała nad morze, ale jeszcze 50 dni muszę poczekać...🥺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie należę do tych opalających. tym bardziej że moja skóra szybko reaguje podrażnieniami i przebarwieniami :) Filtry SPF to dla mnie podstawa.

      Usuń
  10. Great set, super products for summer.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam tego zestawu, jednakże miałabym lekkie obawy przy stosowaniu kosmetyku z kwasem salicylowym na dzień, zwłaszcza w lato!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie znam.
    Oczywiście o filtrach pamiętam, bo rzeczywiście latem to jest wręcz niezbędne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze :) Odpowiednia ochrona to podstawa.

      Usuń
  13. Bardzo fajne kosmetyki! Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! Bardzo lubię tą serię. Bardzo ładne plażowe zdjęcia zeobiłaś. Pięknej pogody, udanych wakacji, wiele atrakcji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś idealnego na lato
    Pozdrawiam końcówką półrocza

    OdpowiedzUsuń
  16. Witamina C i spf to moje ulubione połączenie ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię i wiem, że moja skóra tego potrzebuje :)

      Usuń
  17. NIe znam tych produktów. A jeśli chodzi o opalanie się, to nigdy tego nie robiłam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie opalam, ale słońce "łapie" wszędzie- w czasie zakupów, w drodze do pracy, na spacerze...

      Usuń
  18. Uwielbiam tę markę. Chętnie wypróbuję ten fluid :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz