#skinstreaming- czyli moc minimalizmu...


Minimalizm to nowy trend, który powstał w odpowiedzi na nasz nadmierny konsumpcjonizm. Mniej naprawdę znaczy więcej- i chodzi nie tylko o ilość gratów w mieszkaniu, bibelotów, stosowanej chemii, ale też kosmetyków. Całkiem niedawno prezentowałam Wam nowy specjalny box od Pure Beauty #skinstreaming. Ta minimalistyczna, prosta rutyna pielęgnacyjna wyjątkowo przypadła mi do gustu. Okazuje się, że w codziennej pielęgnacji naprawdę nie potrzebujemy ton kosmetyków- wystarczy dosłownie kilka. Przypomnijmy sobie- łagodny produkt do oczyszczania, serum dopasowane do potrzeb skóry, odpowiednie nawilżenie i codzienna ochrona SPF. Tylko tyle i aż tyle. Cztery podstawowe produkty pielęgnacyjne opisałam w poście #skinstreaming: pielęgnacja w minimalistycznym stylu Dziś chciałabym zaprezentować Wam bliżej moich ulubieńców. Przyznaję, że tak się od nich uzależniłam,  że nie wyobrażam już sobie bez nich mojej codziennej pielęgnacji :) Oto oni!


HYALU B5 SERUM Skoncentrowane serum przeciwzmarszczkowe

Ten produkt skutecznie regeneruje i poprawia jędrność skóry wrażliwej, odbudowuje barierę ochronną skóry. Jego formuła jest wzbogacona o kwas hialuronowy i witaminę B5. To co spodobało mi się na dzień dobry to opakowanie- szklane, nie plastikowe. W dobie wszechobecnego plastiku doceniam każdą próbą jego zminimalizowania :) Serum ma bardzo przyjemną, żelową konsystencję, która błyskawicznie się wchłania. Ma przy tym bardzo przyjemny, delikatny i nienarzucający się zapach. Każda z nas wie, że zadbana skóra wymaga systematycznej pielęgnacji, ale też marzymy o natychmiastowych efektach. W przypadku tego kosmetyku tak właśnie jest- po jego aplikacji od razu zauważa się większą jędrność i świeży wygląd skóry. Z czasem zmarszczki i drobne linie są widocznie zmniejszone, skóra jest zauważalnie bardziej elastyczna i widocznie zregenerowana. Super!



O ochronie przeciwsłonecznej powinniśmy pamiętać przez cały rok. Dobrym rozwiązaniem będzie zastosowanie tego lekkiego fluidu. Zapewnia bardzo wysoką ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB. Nie dość, że chroni, to jeszcze koryguje oznaki fotostarzenia. Zapobiega powstawaniu zmarszczek i przebarwień. Działa też przeciw stresowi oksydacyjnemu spowodowanemu przez promienie UV oraz zanieczyszczenia powietrza. Zawiera technologię filtrów przeciwsłonecznych NETLOCK. Stosuję ten kosmetyk codziennie i jestem z niego bardzo zadowolona. Sprawia, że skóra jest delikatna w dotyku, miękka, a przy tym mam świadomość że moja skora jest odpowiednio chroniona przed słońcem. Na skórze mam dwa całkiem spore przebarwienia, które wyraźnie bledną jesienią i zimą, a także dzięki stosowaniu kosmetyków na tego typu defekty. Wystarczy jednak, że latem kilka razy nie zastosuję filtra, by przebarwienia znowu się bardziej widoczne. Dlatego też tego typu ochrona jest dla mnie bardzo ważna. 

Co myślicie o minimalistycznej pielęgnacji skóry. Znacie produkty, które wam przedstawiłam? 

Współpraca reklamowa

#SKINSTREAMING #VICHY#LAROCHEPOSAY #CERAVE#FACECARE #SKINCARE
#TESTOWANIESPONSOROWANE#KONKURS

Komentarze

  1. Nie wiem co napisać, bo żadnych kosmetyków nie stosuję ;-). Od czasu do czasu Nivea po goleniu. Pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. witam Cię serdecznie🧡

    praktycznie nie używam kosmetyków, ale chętnie czytam ciekawe opinie .. dzięki Twojej świetnej recenzji skusiłabym się na HYALU B5 SERUM skoncentrowanym serum przeciwzmarszczkowym😏

    - pozdrawiam najcieplej, życzę dobrych dni i pięknych chwil 🧡🌞🍀🌈🌺

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba kosmetyki wydają się ciekawe ❤️ Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji testować tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się, że mówiąc tak ogólnie o minimalizmie, to ja raczej taką osobą nie jestem. Lubię mieć wprawdzie niewiele rzeczy na półkach, lubię luz, ale w szafach już tak nie jest :) Lubię mieć wybór, czy to w kosmetykach, ubraniach, czy w innych rzeczach.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę super miłej i słonecznej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tę rutynę pielęgnacyjną;)

    OdpowiedzUsuń
  8. So great to see your review. I really want to try this so much! Even more so now!

    OdpowiedzUsuń
  9. I really need this in my skincare line up! Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w kosmetykach rządzi minimalizm właśnie

    OdpowiedzUsuń
  11. O, dziś marki z wyższej półki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten fluid szczególnie mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się taka minimalistyczna pielęgnacja bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki minimalizm mnie przekonuje 👍

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie, ze względu na skłonność do alergii - minimalizm musi być. I jest to zdrowy trend.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe produkty, chciałabym je wypróbować 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego trendu jeszcze nie znam, ale wszystko przede mną 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej zaciekawiło nie to serum. Ogólnie minimalizm to fajny kierunek i w kwestii kosmetyków to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych produktów, ale kto wie, może poznam? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam zbyt wielu kosmetyków, mam kilka swoich niezawodnych specyfików... więc, jak najbardziej minimalistycznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz