#skinstreaming: pielęgnacja w minimalistycznym stylu


Minimalizm staje się coraz bardziej popularny w naszym życiu. Ograniczamy (albo przynajmniej próbujemy) ilość ubrań, dodatków i bibelotów. Modne wnętrza także są teraz bardzo minimalistyczne, a dzięki temu mniej przytłaczające i optycznie większe. Okazuje się, że ten trend pojawia się także w zabiegach pielęgnacyjnych. Skin streaming to prosta, minimalistyczna rutyna pielęgnacyjna. Idealnie sprawdza się dla osób zabieganych, które w pośpiechu sprowadzają codzienną pielęgnację do minimum. Ale nie tylko... Na tym minimalizmie może skorzystać każdy z nas pod warunkiem, że wybierzemy jakość, a nie ilość. Ten nowy trend odkryłam dzięki Pure Beauty. Całkiem niedawno otrzymałam wyjątkową edycję pudełka kosmetycznego, wypełnionego wysoko jakościowymi dermokosmetykami, których skuteczność została udowodniona badaniami. Poznajcie ze mną 4 kroki pielęgnacji #skinstreaming




KROK 1 OCZYSZCZANIE
Nawilżająca emulsja do mycia dla skóry normalnej i suchej CeraVe
Opracowana z dermatologami, łagodna i niepieniąca się emulsja do mycia, zawiera 3 kluczowe ceraidy i kwas hialuronowy. Delikatnie oczyszcza i odbudowuje barierę ochronną skóry, a także nawilża i regeneruje.


KROK 2 SERUM 
Wybieramy serum dopasowane do swoich potrzeb. Dla mnie idealne okazało się serum HYALU B5 SERUM Skoncentrowane serum przeciwzmarszczkowe La Roche Posay. Ten produkt skutecznie regeneruje i poprawia jędrność skóry wrażliwej, odbudowuje barierę ochronną skóry. Jego formuła jest wzbogacona o kwas hialuronowy i witaminę B5. 


KROK 3 NAWILŻANIE
Warto postawić np. na prebiotyczny krem nawilżający TOLERIANE SENSITIVE KREM La Roche Posay. Zapewnia on 48-godzinne nawilżenie, koi skórę i zmniejsza podrażnienia. Łagodzi przy tym uczucie ściągnięcia, pieczenia, suchość i zaczerwienienia. Krem zawiera glicerynę, ceramidy i wodę termalną.


KROK 4 OCHRONA SPF
O ochronie przeciwsłonecznej powinniśmy pamiętać przez cały rok. Dobrym rozwiązaniem będzie lekki fluid przeciw oznakom fotostarzenia CAPITAL SOLEIL UV-AGE DAILY SPF 50+ Vichy. Zapewnia bardzo wysoką ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB. Nie dość, że chroni, to jeszcze koryguje oznaki fotostarzenia. 


Taka minimalistyczna pielęgnacja jest bardzo skuteczna, pod warunkiem że dopasujemy ją do potrzeb naszej skóry. Warto pamiętać, że mniej znaczy więcej, także jeżeli chodzi o kosmetyki :) 

#SKINSTREAMING #VICHY #LAROCHEPOSAY #CERAVE #FACECARE #SKINCARE #TESTOWANIESPONSOROWANE

Współpraca reklamowa

Komentarze

  1. I hope this holiday fills your heart and home with love and joy. Happy Easter!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie taki model pasuje mi najbardziej i taki stosuję :)
    Niewiele kosmetyków, ale dobrej jakości :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadza się- mniej znaczy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię coś takiego. Nie testowałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych kosmetyków.
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię taką minimalistyczną pielęgnację 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. This is a great cosmetic.
    I wish you a happy Easter.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej metodzie. Już mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o takiej pielęgnacji... Ale ja lubię mieć dużo wszystkiego. Choć stosuję z umiarem ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro stosujesz kosmetyki z umiarem to jest dobrze :)

      Usuń
  10. Dobra jakość to podstawa. Też lubię takie zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam inne serum ale oba zestawy dobrane zostały idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię markę CeraVe. Ta emulsja świetnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jak najbardziej stawiam na minimalizm

    OdpowiedzUsuń
  15. Eu amo esses produtos, são excelentes para a saude da nossa pele.
    Beijos.

    www.parafraseandocomvanessa.com.br

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki minimalizm brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że w codziennej pielęgnacji również świetnie się sprawdza :)

      Usuń
  17. Muszę spróbować tej metody, choć moja jest chyba mniej złożona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hope your Easter was sweet. What a great box of skin care items!

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a lovely post! Awesome goodies! Happy April!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam próbkę tej emulsji od CeraVe i bardzo mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne jest to pudełko, mam i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Minimalizm cenię, także w pielęgnacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten produkt do mycia jest świetny w dodatku delikatny . Świetna recenzja produktów

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestaw, chętnie bym wypróbowała 🙂

    OdpowiedzUsuń
  25. To moje ulubione marki, oprócz vichy...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz