Floral Fusion- przegląd najnowszego boxu od Pure Beauty


W tym roku kwiecień jest wyjątkowy- jak na razie przeplata więcej tych letnich dni :) Przyroda wokół również szaleje- bzy są już w pełnym rozkwicie, a przecież ich kwiaty cieszą oczy zazwyczaj  dopiero w maju. Najnowszy box Floral Fusion od Pure Beauty także prezentuje się kwitnąco! Czuje się w nim mega pozytywną energią, taką wiosenną, świeżą, dzięki której można góry przenosić :) Tego mi właśnie było trzeba! Otworzyłam pudełko i dałam się porwać sile kobiecości. Tyle perełek w jednym miejscu! Jak dobrze być kobietą! :) 

W boxie znalazłam fantastyczne produkty pielęgnacyjne, a także makijażowy niezbędnik. Miłym zaskoczeniem był dla mnie także olejek eteryczny i pumeks hammam- ten miesiąc upłynie pod znakiem relaksu. Trudno się nie skusić. Ja lecę do mojego domowego SPA i zostawiam Was z przeglądem kosmetycznych perełek boxu Pure Beauty. 



Działa przeciw niedoskonałościom, a także zmniejsza widoczność porów. Skutecznie matuje, nawilża i regeneruje skórę. Serum zalecane jest dla skóry mieszanej, przetłuszczającej się, tłustej, problematycznej, ze skłonnością do powstawania niedoskonałości. Ma lekką formułę, która szybko się wchłania i nie zapycha porów. Serum zawiera aktywny kompleks- kwas azelaidowy+gliceryna, prebiotyki, niacynamid, a także ekstrakt z czerwonej akacji, który sprzyja regeneracji cery i nawilża.


Polecana jest w profilaktyce przedwczesnego starzenia się skóry jako realne wsparcie w regeneracji, wygładzaniu i odświeżaniu naskórka. Świetnie absorbowana, daje odczuwalny i widoczny efekt rozświetlenia, odświeżenia oraz wygładzenia. Zmniejsza widoczność zmarszczek, intensywnie nawilża, przywraca skórze komfort, promienność i naturalny blask. Maseczka ma przepiękny zapach naturalnego olejku z bergamotki. 


Serum ma odżywczą formułę z jojoba i masłem shea. Kosmetyk zawiera kombuczę- sfermentowany napój z czarnej herbaty, bogaty w kwasy organiczne i witaminy. Serum zawiera także żeń-szeń- azjatycki adaptogen o właściwościach antyoksydacyjnych oraz antystresowych. To naturalny koktajl przeciwstarzeniowy i detoksykujący. 


Idealna mieszanka 11 orientalnych ziół leczniczych stworzona z myślą o najbardziej problematycznych brwiach. Ma silne właściwości odżywcze i stymulujące wzrost brwi. Zapobiega ich wypadaniu i przerzedzaniu, widoczne je pogrubiając.


Żel myjący do ciała, który pielęgnuje skórę podczas kąpieli. Łagodne środki myjące zapewniają czystość bez podrażnień nawet w przypadku wrażliwej skóry. Inulina odbudowuje miktrobiom, a ziołowe ekstrakty wzmacniają barierę ochronną, nawilżają i regenerują skórę. Żel zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego.


Hair cycling to cykliczny program pielęgnacyjny, który zapewnia włosom optymalną regenerację, nawilżenie i odżywienie. Szampon regenerujący to silnie wzmacniające rozwiązanie dla wrażliwego i problematycznego skalpu. Formuła wzbogacona o proteiny pszenicy, ceramidy, olej awokado i olej sezamowy dba o prawidłowe funkcjonowanie mikrobiomu skóry głowy. Szampon dobrze się pieni i nie plącze włosów. 


Serum intensywnie pielęgnuje i regeneruje włoski, sprawiając że stają się dłuższe, grubsze i widocznie wzmocnione. Serum składa się z dwóch specjalnie opracowanych formulacji: serum z eyelinerem i serum ze szczoteczką. Ta pierwsza jest przeznaczona do stosowania na linię rzęs zawiera m.in. odżywcze lipooligopeptydy, które przyspieszają wzrost rzęs wraz z prowitaminą B5, zagęszczającą i pogrubiającą strukturę włosków. Serum ze szczoteczką przeznaczone jest z kolei do stosowania na całej długości rzęs i brwi. 


2000 Calorie Lip Glaze to sekret lustrzanego blasku bez uczucia klejących się ust. Posiada nawilżającą, wegańską formułę wraz z kwasem hialuronowym, skwalanem i kompleksem 3 olejków. Końcowy efekt to usta pełne objętości z błyszczącym wykończeniem. Produkt jest dostępny w 9 odcieniach.


Yoga Time powstał z mieszaniny naturalnych olejków eterycznych- z czarnego pieprzu, dzikiej róży, paczuli i drzewa sandałowego. Posiada właściwości pobudzające, energetyzujące, a jednocześnie sprzyja koncentracji i relaksacji. Olejek świetnie sprawdzi się w czasie treningu lub jogi. 


To hipoalergiczny żel przeznaczony zarówno przed szkodliwymi mikroorganizmami oraz podrażnieniami, jak i do depilacji stref intymnych wymagających dodatkowego wsparcia. Składniki zawarte w żelu iladian działające antybakteryjnie (wyciągi z żurawiny i lukrecji), pomagają wyelimiminować dyskomfort związany z upławami- uczuciem swędzenia i nieprzyjemnym zapachem. Dodatkowo kompozycja została wzbogacona o prebiotyk, stymulujący korzystną mikroflorę skóry oraz kwas mlekowy utrzymujący właściwe pH. Zawiera aż 92% składników naturalnego pochodzenia. Formuła opracowana na bazie delikatnych środków myjących, nie zawiera mydła, alkoholu oraz SLS'ów. 


Jest to naturalny produkt do pielęgnacji i masażu stóp. Wykonany ręcznie z bogatej w minerały (cynk, magnez, żelazo, selen) czerwonej glinki marokańskiej. Pumeks używany jest tradycyjnie w Maroku podczas rytuału hammam. Idealny do stosowania w zaciszu swojej łazienki. Doskonały do usuwania zrogowaciałego i martwego naskórka.


Jak się Wam spodoba zawartość tego boxu? Muszę powiedzieć, że Pure Beauty zawsze mile zaskakuje, ale tym razem jak na zamówienie dostałam kilka produktów, o których po cichu myślałam. Ostatnio mam wrażenie, że moje rzęsy i brwi są w gorszej kondycji, więc maska do brwi serum spadły mi z nieba. Czy to będę moi ulubieńcy? Tego dowiecie się już w kolejnych postach :)

Współpraca reklamowa


Komentarze

  1. Fajna i różnorodna zawartość. To regenerujące serum do ciała mnie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zawartość, wiele interesujących produktów. Zainteresował mnie m.in. błyszczyk. Czekam na więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetny i skład i szata graficzna pudełka. Wszystkie kosmetyki bardzo mi się podobają i wiele z nich lubię i używam, jedynie poza pumeksem, ten miałam, ale wywaliłam, jakoś nie przypadł mi do gustu, jednak na pewno wielu osobom przypasuje :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Rzeczywiście mnóstwo perełek! Ta maska do brwi mnie szczególnie kusi :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  5. Such beautiful packaging. And so many cosmetic goodies to go with it. I am full of envy💕🧁🌸 I hope you enjoy everything in this package!

    OdpowiedzUsuń
  6. So Wonderful! So much I would love to try🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne rzeczy :) Gratuluję! Ja dzisiaj właśnie kupiłam sobie nowy błyszczyk, wiosenny w kolorze delikatnego różu :) Tylko, że niestety pogoda popsuła się na maxa :( Po tych super ciepłych, niemal letnich dniach zimno, deszcz :( Całe szczęście w sobotę zrobiłam sobie kilka fotek w bzie, który u mnie też zakwitł i pachnie nieziemsko!!!
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    P.S.
    Samo pudełko też w bardzo fajnych, ładnych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Aguś. Jak zwykle dziękuję za pamięć i odwiedziny. Bardzo fajna zawartość boxa i jak zwykle cudne pudełko. Super recenzja.

    Pozdrowionka dla Ciebie i całej Rodziny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne pudełko! Kosmetyki też zachwycają 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby nie Ty, to nie miałabym pojęcia o tych wszystkich nowościach, za każdą wiadomość dziękuję. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję maskę do brwi, bo moje wymagają terapii!

    OdpowiedzUsuń
  12. Box idealnie wkomponował się w te kwitnące bzy. Jest naprawdę zacny! Udanego testowania 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Box jak gotowy prezent do wręczenia :) Piękne zdjęcia! Wszystko idealnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zacna zawartość. Jestem ciekawa skuteczności tego pierwszego serum.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajny ten pumeks! Z kosmetyków moim faworytem jest serum do ciała "_

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooooo la la what a great box! The florals are so pretty and super fun. And it looks like you got SO many great items here. Lucky duck!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też widać bzy w pełnej krasie. Ale pogoda nieciekawa, właśnie grad spadł. Wszystkie produkty z tego pudełka mi się podobają, żadnego nie miałam okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle ładne pudełko i ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile cudnych kosmetyków! Zawartość naprawdę świetna 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Te pudełka są coraz ładniejsze, a i zawartość bogata.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś Skarbnicą takich informacji
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo a tym razem według mnie, słaba zawartość boxu. Z niewielu produktów bym skorzystała.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz