Bielizna ze sklepu Modny sklep- idealnie dobrana, bez wychodzenia z domu

 


Zastanawialiście się jakie znaczenie mają biustonosze? Okazuje się, że odpowiednio dobrane, nie tylko poprawiają wygląd sylwetki, ale też zapobiegają obwisaniu piersi i zmniejszają napięcie mięśniowe w okolicach klatki piersiowej. Historia biustonoszy jest bardzo długa- ponoć powstały one w starożytnej Grecji dla kobiet, które uprawiały sport. Przypominały one nieco  dzisiejsze sportowe staniki, ponieważ były to opaski podtrzymujące biust. Do niedawna znawcy mody uważali, że klasyczne biustonosze mają około 100 lat.  Najnowsze odkrycia udowodniły jednak, że tego typu bieliznę noszono także w ...średniowieczu. Archeologom udało się bowiem znaleźć lniane biustonosze na zamku Lengberg w Tyrolu. Były one bardzo podobne do obecnych staników. Co ciekawe udekorowano je haftami i koronkami dla przyjemności adoratorów. Tyle historii... 




Dziś większość kobiet nie wyobraża już sobie życia bez biustonosza i stały się one dla nas niemal drugą skórą. Towarzyszą nam zazwyczaj od rana do wieczora na co dzień i od święta. Warto więc, aby wybierane przez nas biustonosze nie tylko dobrze wyglądały, ale przede wszystkim były wygodne. Bardzo duży wybór świetnej jakości bielizny znalazłam na stronie Modny sklep. Jest to sklep on line z polską bielizną takich sprawdzonych marek jak m.in. Ava, Gaia, Kinga, Viki, czy Gorsenia. W ofercie sklepu są biustonosze, figi damskie, ale także piżamy, koszule nocne i szlafroki. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, ponieważ zarówno wybór fasonów, jak i wzorów jest bardzo duży i to w różnych rozmiarach. Jeżeli chodzi o biustonosze to w sklepie Modny sklep są dostępne zarówno duże rozmiary miseczek, jak i te mniejsze (A, B). Poszczególne modele umieszczone są w odpowiednich kategoriach, co znacznie ułatwia poszukiwania idealnej bielizny, np. duże rozmiary, szerokie ramiączka, bez fiszbin, miękkie, półusztywniane, pish-up, bardotki, balkonetki, dla karmiących, czy amazonek. Na stronie sklepu znajduje się kalkulator rozmiarów biustonoszy, co jest bardzo wygodne i umożliwia idealne dobranie bielizny bez przymierzania. Dzięki kalkulatorowi będziemy mieć pewność, że wybrany przez nas model będzie leżeć perfekcyjnie. Przy biustonoszach ma to kluczowe znaczenie. 




Ja zdecydowałam się na biustonosz push up marki Henderson. Zamówienie doszło do mnie błyskawicznie. Biustonosz był dodatkowo zapakowany w estetyczny kartonik. Zdecydowałam się na beżowy kolor biustonosza, ponieważ często noszę białe bluzki, a cielisty kolor jest praktycznie niewidoczny pod koszulą. Wybrany przeze mnie biustonosz nie tylko fantastycznie się prezentuje, dzięki eleganckim koronkom, ale też jest niesamowicie wygodny. Bardzo odpowiada mi to, że ma on wyjmowane wkładki. Z pewnością sprawdzi się idealnie zarówno na co dzień, jak i na większe wyjścia, czy randkę z mężem :) 

Kupujecie bieliznę przez Internet? Znacie sklep Modny sklep? 

Współpraca reklamowa

Komentarze

  1. I have never bought lingerie online. This looks lovely. Wonderful post! Thanks for the details! Happy Friday!

    OdpowiedzUsuń
  2. I will definitely keep this product line in mind. Lovely bra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny biustonosz! Nie znam tego sklepu, ale zaraz do niego zajrzę :) Anula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wybór produktów jest naprawdę bardzo duży :)

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie kupowałam bielizny przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ważne, aby dobrze dobrać biustonosz, dlatego ja wolę jednak przymierzyć przed zakupem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kieruje się tabelami rozmiarów nie ma opcji, żeby biustonosz nie pasował.

      Usuń
  6. Witaj już w kwietniu
    Chyba nie zdecydowałabym się na kupno bez przymierzenia
    Pozdrawiam rozkwitającymi tulipanami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak zawsze kupuję i do tej pory nie miałam problemu :)

      Usuń
  7. witam serdecznie💗

    zawsze przymierzam biustonosze, więc zakup przez internet odpada ..
    uważam, że biustonosz musi być idealnie dopasowany, a zwłaszcza przy dużym biuście..

    - pozdrawiam ciepło, życzę dobrych dni, i uroczych chwil 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznaję, że nawet robiąc zakupy w sklepie stacjonarnym nigdy nie przymierzam biustonosza.

      Usuń
  8. Cudna bielizna. Kupuję czasem przez neta. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pięknie, ale nie odważyłabym się kupić online, nawet w sklepie stacjonarnym trudno dobrać właściwy.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie miałam dotąd problemów. Nie ukrywam, że nawet jeżeli kupuję bieliznę stacjonarnie, to także jej nie mierzę. Wolałabym też, aby ubierany przeze mnie biustonosz nie był wcześniej przez kogoś przymierzany...

      Usuń
  10. piękny model, już lecę zajrzeć na ich stronę, bo zupełnie nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chociaż czasem coś do ubrania kupię przez Internet, to bieliznę kupuję w sklepie w moim mieście. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej robię zakupy właśnie przez Internet. Zaczęło się od pandemii i tak mi już zostało ;)

      Usuń
  12. To idealny pomysł na prezent dla kobiety 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaki śliczny i zmysłowy biustonosz :)) Koleżanki będą Ci zazdrościć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba, choć koleżanki raczej go nie zobaczą ;)

      Usuń
  14. Bardzo ładny biustonosz, osobiście lubię koronkowe, czasem z haftem. :) Filolog ma rację - koleżanki. :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ładnej bieliźnie każda kobieta lepiej się czuje :)

      Usuń
  15. Ja to jednak wolę stacjonarne sklepy. Mam jeden sprawdzony, z którego kupuję on line, bo wiem, że rozmiar będzie idealnie dopasowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei chętnie korzystam ze sklepów internetowych.

      Usuń
  16. Piękny fason. Kolor idealny pod jasne ,letnie tkaniny. Jeśli dobierzemy rozmiar zgodnie z podaną tabelą to będzie pasował idealnie. Chętnie skorzystam z oferty sklepu. Pozdrawiam cieplutko.
    Filiżanka kawy u Hani

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna bielizna :) jednak wolę zakupy stacjonarne z możliwością przymierzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli są tabele rozmiarów to przymierzanie nie jest konieczne.

      Usuń
  18. kupuję bieliznę przez internet ale tego sklepu nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Biustonosz piękny. Ja od kilku lat noszę tylko sportowe,bo te zwykłe strasznie mnie uwierają...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyjmowane wkładki to coś, czego zawsze szukam. Ogółem wszystkie ciuchy kupuję przez internet, nawet o dziwo butów nie mam potrzeby przymierzać, ale stanik muszę, zawsze jak zamówię przez internet, to coś jest nie tak, gdzieś uwiera, albo kiepsko wygląda. Kusi mnie jednak obczaić ten kalkulator :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tabelą rozmiarów wybór idealnego biustonosza jest dużo łatwiejszy :)

      Usuń
  21. Ale piękny biustonosz? Ja też chętnie kupuje bieliznę online, a nawet jeżeli robię zakupy stacjonarnie to bez mierzenia. Nigdy nie miałam problemu z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przy uprawianiu sportu biustonosz jest niezbędny- zwłaszcza dla kobiet które natura hojnie obdarzyła ;)
    Przepiękny jest ten model który zamówiłaś- sama często stawiam na beże czy biele. Są idealne pod każdy kolor bluzki czy sukienki (Nie odznaczają się)
    Kiedyś zamawiałam często biustonosze online, jednak po „przebranżowieniu się” obok nowej pracy mamy kilka sklepów z bielizną, więc wole tam zajrzeć (a przy okazji oszczędzić na kosztach dostawy ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w sklepach stacjonarnych ceny są zazwyczaj wyższe, nawet jeżeli doliczy się koszty wysyłki.

      Usuń
  23. Dobrze dobrany biustonosz, to nie tylko elegancja, ale i komfort dla naszego ciała.
    Mam swoja ulubioną markę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupuję dużo rzeczy przez internet, w tym bieliznę. Zajrzę do tego sklepu, bo go nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- wybór bielizny na tej stronie jest naprawdę duży :)

      Usuń
  25. Śliczny i do tego kolorek idealny pod jasne bluzeczki i sukienki latem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, piękny biustonosz, sama lubię tego typu bieliznę.

    OdpowiedzUsuń
  27. I tak i nie :) Tak - jak najbardziej kupuję bieliznę (odzież ogólnie) przez Internet (mam sprawdzony sklep), nie - nie znam opisanej marki. Zgadzam się z Tobą całkowicie - wygoda jest kluczowa, niestety nie jest łatwo znaleźć idealny biustonosz. Czasami jego wady wychodzą dopiero po czasie. Przyznam się, że choć uwielbiam ładną bieliznę, to jednak chyba jeszcze bardziej lubię ten moment, kiedy ściągam stanik i mogę chodzić bez niego. Nic mnie nie uwiera, nic nie ściska... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie wybór odpowiedniego biustonosza jest taki ważny :)

      Usuń
    2. To prawda, najlepiej, żeby łączył w sobie wygodę z estetyką :)

      Usuń

Prześlij komentarz