Sukienka dresowa Lorin- kobiecy styl w sportowym wydaniu


Nadchodząca wiosna oznacza rewolucję w naszych garderobach. Wreszcie możemy schować na dno szafy grube swetry i rozwiesić na wieszakach lekkie sukienki, kolorowe bluzki. Na co dzień świetnie czuję się w bluzach, dlatego nie ukrywam że one także królują w mojej wiosennej garderobie. Jakiś czas temu odkryłam sukienki dresowe o muszę przyznać, że przepadłam ... Bluzy kojarzą się głównie że sportem, wygodą, a sukienki z elegancją, kobiecością. Taki połączeniowy miks bardzo mi się spodobał!

Okazuje się, że sukienki dresowe nie są wcale tak świeżym wynalazkiem i  pochodzą ... zgadnijcie skąd? Tak, ze stolicy mody, czyli Paryża. Po raz pierwszy w sukience z dzianiny dresowej pojawiła się w latach 20-tych ubiegłego wieku francuska tenisistka Suzanne Leglen. Zaprojektował ją Jean Patou, który był prekursorem kobiecych ubiorów sportowych do gry w golfa czy w tenisa. Dziś sukienki dresowe są popularne nie tylko wśród sportsmenek, ale też fanek outdoor. Ba! Sukienki o tym kroju weszły nawet na wybiegi i pojawiły się m.in. w stylizacjach Rihanny, czy Emily Ratajkowski.



W sklepie Lorin, w którym całkiem niedawno zaopatrzyłam się w świetny kostium kąpielowy znalazłam też odzież sportową. Moją uwagę od razu przykuła sukienka dresowa w kolorze pudrowego różu z nadrukiem czarnych kwiatów. Dotarła do mnie błyskawicznie, starannie zapakowana. Ma bardzo wygodny luźny krój, który idealnie dopasowuje się do sylwetki. Pokochałam ją ze względu na jej uniwersalność- świetnie sprawdzi się w różnych stylizacjach, z sandałami, ulubionymi adidasami, ramoneską...Sukienka po bokach ma także kieszenie po bokach. Jest niesamowicie wygodna i na pewno będzie moim numerem jeden wiosennych stylizacji casualowych. Dodam, że sukienka jest w całości zaprojektowana i uszyta w Polsce!






Nosicie sukienki dresowe?

Współpraca reklamowa





Komentarze

  1. Sukienka idealna dla domowej wygody i dla młodych kobiet w innych sytuacjach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka dresowa! Super wyglądasz :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i wygodnie, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega sukienka! :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, lubię sukienki dresowe, są bardzo wygodne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja lubię takie stylówki, wygoda luz , pazur a jednocześnie kobieco <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta sukienka! 🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :)
    Masz na zdjęciu naprawdę fantastyczną sukienkę! Przyznam się szczerze, że naprawdę po zeszłej sobocie myślałam, że nadchodzi koniec zimy, a tu niestety takie paskudne dni nadeszły znów jak dzisiejszy :( Już myślałam, że zimowa kurtka pójdzie na dno szafy, w szafach zrobiłam wiosenne porządki... Mam chociaż nadzieję, że Wielkanoc będzie ciepła...
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że Wielkanoc ma być bardzo ciepła w tym roku. Oby, bo zimna mam już dosyć.

      Usuń
  9. bardzo ładna sukienka, lubię taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że mam takie sukienki. Bardzo lubię taki styl, jest jak dwa w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sukienka i pięknie Ci w niej. Lubię taki styl na co dzień. Pozdrawiam serdecznie 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Świetnie się w niej czuję, zdecydowanie mój styl.

      Usuń
  12. Podobają mi się takie sukienki, ale na mnie są zbyt długie, bo jestem niska 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak,mam dwie! Też je bardzo lubię. Twoja jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mało sukienek noszę, czasami latem. Ta dresowa mi się podoba, mogłabym taką ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny fason i komórek :) Piękne zdjęcia 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki uwielbiam i ta mi się podoba 😊
    Cieplutko Cię kochana pozdrawiam💚🍀🤗

    OdpowiedzUsuń
  17. Love it! Great color! And something you can wear for so many activites. thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful fine! Something I would like all year around.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna. Ale ja pewnie zrobiłabym z niej bluzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako bluzę np. z legginsami też można ją nosić :)

      Usuń
  20. Bardzo ładna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz. Podobają mi się, ale niestety to nie dla mnie, zbytnim pulpetem jestem i nie wyglądam w takich rzeczach dobrze. Jednak córka nosi i muszę przyznać, że nawet po wielu praniach wyglądają dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  21. I love this relaxed look! You look great in it!

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się :) Muszę sobie taką sprawić. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Praktyczna i przyjemna dla oka sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka prześliczna. Świetnie w niej wyglądasz.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sukienka i super w niej wyglądasz :).

    Kiedyś mierzyłam sukienkę sportową i dobrze się w niej czułam. Niestety tak jak Twoja była wysoko pod szyję, a ja takich nie lubię, bo mnie "duszą"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdy będzie się dobrze czuć w bluzie.

      Usuń
  26. That's great, the sweatshirt dress.
    They suit you very well.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna bluza. Nawet nie wiedziałem,że jest coś takiego jak sukienka dresowa 🙈

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna i wygodna i najważniejsze, że uszyta przez rodzimą firmę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię takie ubrania! Świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Idealnie wpasowała się w mój gust :)

      Usuń

Prześlij komentarz