Stroje kąpielowe LORIN- zimą na basen, latem na plażę...


 Im dłużej trwa zima, tym bardziej tęskno mi do lata... Nie lubię chłodu, grubych kurtek i braku słońca. Egzotyczne wakacje pozostają w strefie marzeń, ale na szczęście nawet o tej porze roku możemy sprawić sobie namiastkę lata. Wystarczy wybrać się do jednego z aquaparków, albo chociaż na miejski basen... Świetny sposób na naładowanie akumulatorów, zdrową dawkę ruchu i relaks. Ferie zaczną się u nas od przyszłego tygodnia, dlatego z tej okazji planowaliśmy odwiedzić Termy Maltańskie w Poznaniu. Póki co ten kierunek wydaje nam się równie egzotyczny co Dominikana, ponieważ mamy grypę i czas okaże, czy to marzenie uda nam się w te ferie spełnić. W odpowiedni kostium zdążyłam się już jednak zaopatrzyć... Nawet jeżeli nie będę miała okazji założyć go teraz, to na pewno przyda się latem. Zresztą, wybór stroju kąpielowego nie warto zostawiać na ostatni moment, bo w sezonie, kiedy zaczyna się wyjazdowy boom, trudniej o pełną rozmiarówkę. 

Bardzo duży wybór strojów kąpielowych znalazłam w sklepie Lorin. Firma specjalizuje się w produkcji kostiumów kąpielowych od 1991 roku. Jeżeli szukacie dobrego kostiumu, który posłuży wam dłużej niż jeden sezon to jest to sklep dla Was. Wszystkie produkty są wysokiej jakości, a tkaniny są sprowadzane z Włoch, Hiszpanii i Francji... Wybór modeli jest tak duży, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie- zarówno filigranowa dziewczyna, jak i pani, która chce ukryć dodatkowe kilogramy. W sklepie tym znajdziecie zarówno stroje jednoczęściowe, dwuczęściowe, plus size, basenowe i sportowe, ciążowe, dla amazonek. W ofercie dostępne są także stroje dla dzieci i kąpielówki dla mężczyzn. 


Znalezienie idealnego stroju dla mnie zajęło mi trochę czasu, nie powiem... Modeli, które mi się podobało było sporo, jednak ostatecznie zdecydowałam się na jednoczęściowy kostium z bufiastymi rękawkami. Urzekł mnie oryginalnym fasonem i przepięknym kolorkiem, który od razu przywodzi na myśl moje ukochane morze. 




Kostium dotarł do mnie w ekspresowym tempie. Rozmiarówka idealnie pasuje. Na stronie Lorin są zresztą specjalne tabele rozmiarów, które ułatwiają trafny wybór. Kostium zachwycił mnie kolorem, który na żywo wydaje się jeszcze piękniejszy. Bufiaste rękawki pokryte są brokatem, który delikatnie połyskuje. Od razu skojarzyły mi się one z ogonem syreny ;) Efekt naprawdę wow...  Na pewno jeszcze większy w promieniach letniego słońca. Kostium idealnie leży, nie prześwituje. Ma miękkie miseczki bez wypełnienia i fantastycznie podkreśla figurę. Podoba mi się, że jest na tyle uniwersalny, że można go łączyć ze spodenkami krótkimi lub długimi, spódnicą, pareo... Na pewno przyda się do wielu letnich stylizacji i odwiedzi ze mną wiele miejsc.

Znacie markę Lorin? Jak Wam się podoba kostium, który wybrałam?

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA


Komentarze

  1. Nie znam tej marki, ale kostium ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kostium rzeczywiście jest śliczny, nawet udało Ci się dopasować do zdjęcia kolor lakieru na paznokciach :)
    Muszę zajrzeć do tego sklepu... koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny jest ten kostium. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak w takim wodnym parku można sie zrelaksować a to ważne dla ciała i ducha. Fajny strój wybrałaś ciekawy fason i kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś już widziałam stroje tej firmy, ale sama nie mam. Wybrałaś cudowny kostium! Kolor jest boski! Będzie Ci bardzo do twarzy w nim 🤩🌻

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten strój, nawet kolor mi się podoba!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kostium, bardzo podobają mi się rękawki i piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny kostium! Muszę zajrzeć na tą stronę :) Madzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kostium, świetny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kostium wybrałaś! Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Chętnie ją poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ świetny kostium, taki oryginalny fason:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tą oryginalnością podbił moje serce :)

      Usuń
  12. Mega ciekawy, taki unikalny i naprawdę śliczny. Dobry wybór, będziesz wyglądała w nim zjawiskowo. :) Pozdrawiam najserdeczniej, życzę Ci miłego dnia. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. oryginalny przez te rękawki, super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście kostium dzięki tym ślicznym rękawkom bardzo zyskuje na urodzie! Jest śliczny!
    Temat w sam raz dla mnie. U nas trwają jeszcze ferie i w najbliższym czasie mamy się udać do term, które słyną w okolicy. Cóż, mam kostium, który jeszcze jest dobry, ale myślę, że pora na zmianę... Chętnie kupiłabym takie cudo!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że kostium przydaje się o każdej porze roku :)

      Usuń
  15. Piękne, oryginalne i niezwykle kobiece stroje 💖

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor świetny. Ja nie potrafię pływać i nie lubię pokazywac swojego ciała. Kupiłam jeszcze w tamtym roku strój kąpielowy z myślą, że pójdę na basen jednak, chociaż spróbowsć czy to dla mnie, ale tam jeszcze nie dotarłam. Nie jest to niezbędny strój dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od kiedy mam dzieci polubiłam wyprawy do aquaparków :)

      Usuń
  17. I don't know the brand but the swimwear looks good.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny ten kostium! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super strój. Raczej go nie wypróbuję bo nie umiem pływać xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba przyznać,że bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O lecie warto pomyśleć już teraz:) Ładny kolorek kostiumu...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej firmy. Chętnie zajrzę skoro w ofercie są też męskie kąpielówki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejka. Śliczny kostium wyszukałaś. Jednak sklepu nie znam. Stroje wolę jednak kupować stacjonarnie... Bo ja jestem taka nie rozmiarowa 🤭🤭🤭 termy maltańskie są super ale że względu na ruch, jaki zawsze w takie wakacje, czy ferie zimowe panuje okropny, polecam termy Tarnowskie, jest spokojniej. ...
    Pozdrawiam i udanych ferii. My też zaczęliśmy i mamy w planach kilka atrakcji. Aquaparki są fajne, nasz pilski Narazie wystarcza. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do term tarnowskich trochę nam za daleko... Może latem się wybierzemy, bo zimą nie chce nam się dalej jeździć ;)

      Usuń
  24. Bardzo przyjemny, dziewczęcy krój :) Podoba mi się również jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz