Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Happy Care- podkład rozświetlający Lirene Vitamine Glow


Dobry podkład to podstawa każdego makijażu. Zgadzacie się ze mną? Odpowiednio dobrany tuszuje niedoskonałości skóry i sprawia że wygląda ona promiennie i świeżo. W najnowszym boxie od Pure Beauty znalazłam podkład rozświetlający Lirene Vitamine Glow. Od razu zabrałam się za jego testowanie, tym bardziej że czytałam na jego temat wiele pozytywnych opinii i byłam ciekawa, czy sprawdzi się także na mojej skórze. Odcień, który znalazłam w boxie (beige) idealnie wpasował się w mój gust- delikatny, nie narzucający się kolor, który wygląda bardzo naturalnie. Podkład zawiera witaminę C, która chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi, redukuje widoczność zmarszczek, wygładza oraz poprawia elastyczność. Dzięki zawartości pigmentów o podwyższonej trwałości i subtelnie rozświetlającej miki podkład ukrywa niedoskonałości, wyrównuje koloryt skóry i przywraca jej naturalny blask.


Podkład zamknięty jest wygodnej plastikowej tubce. Ma bardzo przyjemną konsystencję i świetnie rozprowadza się go na skórze. Jest na tyle lekki, że w aplikacji bardziej przypomina mi kremy BB, za co jeszcze bardziej go cenię :) Nie obciąża skóry, ani nie zatyka porów. Co istotne, podkład nie daje efektu maski- twarz wygląda bardzo naturalnie, jest idealnie wygładzona, a przebarwienia na skórze i inne niedoskonałości są prawie nie widoczne. Dobrze maskuje rozszerzone pory i zakrywa drobne zmarszczki. Przy tym nie wchodzi w załamania skóry i nie waży się. Można stosować go także bez bazy. Efekt rozświetlający jest subtelny, ale bardzo trwały. Dodatkowy plusik przyznaję za zapach- przyjemny, delikatny i nie narzucający się. Podkład można go nakładać palcami jak również pędzlem czy gąbeczką. Ja wybieram gąbeczkę, choć jeżeli bardzo się śpieszę aplikuję go na szybko palcami. 



Podkład Lirene z pewnością zostanie ze mną na dłużej. Sprawdza się u mnie świetnie i stosuję go zarówno na co dzień, jak i na większe wyjścia. Do tej pory mnie nie zawiódł i myślę, że to się nie zmieni. Testowałam go także w czasie wesele i spisał się na 6 :) Znacie ten podkład? 



#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA

Komentarze

  1. Tego podkładu jeszcze nie miałam. Chętnie wypróbuję skoro taki dobry :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam, ale zachęciłaś mnie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię podkłady tej marki. Takie rozświetlenie idealne na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam innego podkładu rozświetlającego tej firmy i bardzo go lubię, ale ten również chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego akurat nie zostawałam, kiedyś inny tej firmy. Ale dobrze wiedzieć że jest taki porządny, może kiedyś zamienię swój na ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny ten podkład, czuję, że u mnie też by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym podkładzie. Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten podkład! Chyba się skuszę. Lubię produkty Lirene. Madzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię niektóre produkty tej marki. Dobry podkład to podstawa, wiadomo. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba skuszę się na ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for sharing. I love your nail color. Regine
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. prezentuje się faktycznie fajnie na skórze <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt i super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm... nie mam co napisać o produkcie, bo nie używam. :) Ale tubka faktycznie niczego sobie jeśli o kolor chodzi.

    Teraz jakoś więcej uwagi zwracam na takie smaczki w mieście.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :) Męski pierwiastek też jest mile widziany :)

      Usuń
  15. Nie stosuję nic rozświetlającefo, bo zazwyczaj zależy mi na macie, ale kusi mnie, żeby spróbować rozświetlenia, choć raczej u mnie średnio się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się przekonać na własnej skórze :) Jeżeli nie na co dzień, to na większe wyjścia :)

      Usuń
  16. Nie znam,ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sprawa. Jednak jest kilka wad. Wolno po jakimś czasie zlatuje. Trzeba często myć

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz