Nowości ADOS- kolorowe i energetyzujące :)


 Lato kojarzy mi się przede wszystkim z feerią barw, zapachów i smaków. O tej porze roku moje paznokcie przyciągają wzrok energetycznymi, soczystymi kolorami w tęczowych odcieniach. Kiedy jak nie teraz?! Wybór lakierów jest spory, jednak warto wybierać sprawdzone marki, które oferują dobrej jakości produkty. Kosmetyki ADOS stosuję od dłuższego czasu. Świetnie sprawdzają się u mnie ich maskary do rzęs, pomadki i lakiery do paznokci. Jakiś czas temu pisałam Wam o serii wegańskich kosmetyków Vegan natural. Moim ostatnim odkryciem tej marki są lakiery Emotion line i Wild & Hard. Fantastycznie kryją paznokcie i dodatkowo je wzmacniają. Czego chcieć więcej? :) Poznajcie je bliżej.



Lakiery  z serii Emotion Line emanują żywymi, energetycznymi kolorami. Ta linia lakierów powstała po to by inspirować, motywować, bawić i poprawić samopoczucie. Słyszeliście zapewne o tym, że kolory mają moc i ogromny wpływ na nasze samopoczucie. Coś w tym jest, bo kiedy otaczamy się radosnymi barwami poprawia się nam humor i myślimy bardziej pozytywnie. Z przyjemnością patrzę na moje paznokcie w tych energetycznych kolorach: Happy (limonka),  Cool (turkus) i Kiss (róż). Wszystkie mi się spodobały, chociaż przyznaję, że to limonka skradła moje serce! Pięknie pasuje do letnich stylizacji i idealnie podkreśla opaleniznę. Pozostałe kolory też często używam, a czasami maluję też nimi paznokcie na zmianę, wyczarowują w ten sposób tęczowy efekt :) 



Fantastyczne kolory to jedno. Dodatkowy plus przyznaję za skład- lakiery Emotion Line zawierają olejek z nasion baobabu, olejek z drzewa herbacianego i olejek z brzozy. Lubię takie naturalne bonusy w kosmetykach! No dobrze, a jak lakiery sprawdzają się na paznokciach? Trzeba przyznać, że są bardzo wydajne- jedna warstwa wystarczy dla wyraźnego efektu. W przypadku limonki stosuję najczęściej dwie warstwy, ale to dlatego że dodatkowo zawiera on delikatne mieniące się drobinki. Dzięki temu są jeszcze bardziej widoczne. Lakier jest trwały i na paznokciach utrzymuje się do kilku dni. W linii Emotion Line dostępne są także inne kolory w równie energetyzujących odcieniach. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.


Linia Wild & Hard kojarzy mi się z kolei z safari i dlatego często wykorzystuję je do stylizacji utrzymanych w tym afrykańskich klimatach. Są to lakiery wzmacniające z keratyną i biotyną. Nie tylko rewelacyjnie wyglądają na paznokciach, ale i regenerują, odżywiają i utwardzają. Przy tym są bardzo trwałe. Jedna warstwa lakieru na paznokciach wystarcza :) Aaaa! I jeszcze jedno-szybko schną! Dzięki temu nawet jeżeli maluję pazurki w pośpiechu w moment są suche :)



Godna polecenia jest także seria lakierów dla dziewczynek- Aqua Girl. Małe damy często podpatrując mamę marzą o pomalowaniu sobie paznokci. Ale uwaga! Nie pożyczajcie córkom swoich kosmetyków! Są one zbyt ciężkie i szkodliwe dla dzieci. Zdecydowanie bezpieczniejsze są lakiery specjalnie dedykowane dzieciom, takie jak te z serii Aqua Girl od Ados. Są one na bazie wody i zmywa się je za pomocą ciepłej wody z mydłem, nie trzeba używać zmywacza. Lakiery mają śliczne wesołe kolorki. Idealne na lato :) 



Ados mile zaskoczył mnie także błyszczykami do ust dla dzieci- Lip Gloss for kids. Zawierają one aż 96% składników pochodzenia naturalnego. Błyszczyki wzbogacone o ekstrakt z wiśni i olej z nasion słonecznika idealnie nawilżają, wygładzają oraz odżywiają i regenerują. Zawierają także masło shea i olejek rycynowy. Błyszczyki nie tylko pięknie mienią się na ustach, ale i skutecznie chronią je przed słońcem, wiatrem i mrozem. Przydadzą się na pewno na każdą porę roku. Błyszczyki dostępne są w dwóch kolorach: perłowym o zapachu pomarańczy i różowym o zapachu truskawki. Pozostawiają przyjemny słodkawy posmak, a wszystko to dzięki zawartej w nich stewii. Moje dziewczyny są z nich bardzo zadowolone.



Nowości od Ados szukajcie w drogeriach Rossmann. Dostępne są także w sklepie internetowym

Jak się Wam podobają nowe produkty tej marki? Czy podobnie jak ja stawiacie latem na kolor? 

#WPIS REKLAMOWY


Komentarze

  1. Piękne pastelowe kolory. Uwielbiam takowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory i ciekawe produkty. Będę miała tę markę na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tych lakierów. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze kolorki śliczne i idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Idealnie pasują do letnich stylizacji :)

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej marki. Kolory cudne, idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie prezentują się te kolorki :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful colours, especially the blue one.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje. Najbardziej podoba mi się Kiss:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki iście wakacyjne, ale zielone i niebieskie paznokcie jakoś się u mnie nie przyjęły...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gama kolorów z tej serii jest bogatsza- może znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  10. Cudne kolorki <3. Fajnie dodać trochę radości na lato. Kosmetyki dla dzieci też ciekawe. Na pewno ucieszą maluchy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyki dla dzieci mnie przekonują, dlatego że są w pełni bezpieczne :)

      Usuń
  11. fajne, takie letnie, bardzo radosne barwy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, od razu przyciągają wzrok i są bardzo pozytywne :)

      Usuń
  12. Śliczne te kolorki. Na lato jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też się podobaja- zwłaszcza ten turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, ale te neonowe kolory to i tak nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdy takie lubi :) W ofercie Ados są też dostępne bardziej neutralne kolory.

      Usuń
  16. Jakie piękne kolory. Szczególnie ten róż skradł moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te nowości! Rozejrzę się za nimi w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Turkus i róż skradł moje serce 😍 Bardzo lubię te kolory na paznokciach (choć nie tylko) i często je noszę, nie tylko latem 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolory, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam, ale rozejrzę się. A kolorki są obłędne, też latem noszę takie energentyczne, ale na stopach bo na dłoniach mam tak liche paznokcie,że zaraz się łamią, więc nie ma sensu malować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stopach te kolorki też pięknie się prezentują :)

      Usuń
  21. Podobają mi się lakiery, na Twoich paznokciach prezentują się wspaniale.
    Śliczne są też lakiery i błyszczyki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki lakier to nie dla mnie :D za dużo pracuję z farbami, drewnem i papierem ściernym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu, na przykład na urlopie może się przydać :)

      Usuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Coś dla mnie :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  24. Latem lubię wybierać takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :) Świetnie pasują do letnich stylizacji :)

      Usuń
  25. Ta seria dla dziewczynek mnie szczególnie zaciekawiła :) Fajny pomysł na drobny upominek dla dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne, takie letnie kolorki. Moją uwagę przykuł róż i czerwień 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolorki! Idealne na lato! Muszę kupić te kosmetyki dla mojej wnusi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory są rewelacyjne. Jeszcze nie spotkałam tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto rozejrzeć się w Rossmannie. Lakiery są także dostępne w sklepie internetowym Ados.

      Usuń
  29. O, i to jest pomysł dla młodej strojnisi - piękne błyszczyki do ust :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz