Biżuteria ze sklepu Spoo Design- mój pomysł na prezent z okazji Dnia Matki


Jacqueline Kennedy Onassis, żona amerykańskiego prezydenta Kennedy'ego, mawiała że "perły są zawsze stosowne". W tym powiedzeniu jest wiele racji, ponieważ są one wyjątkowo eleganckie, ponadczasowe i dodają nam szyku. Perłową biżuterię zawsze warto mieć w szkatułce- przyda się na wiele okazji. Ostatnio szukałam odpowiedniego prezentu dla mamy z okazji Dnia Matki. Biżuteria jest zawsze dobrym pomysłem na upominek i to na wiele okazji. Na stronie niemieckiej firmy SPOO-DESIGN jest ogromny wybór srebrnych bransoletek, kolczyków, naszyjników, pierścionków i innych dodatków. Tak naprawdę każdy znajdzie tu coś dla siebie. Nie jest to moje pierwsze zamówienie z tego sklepu. Wcześniej zamówiłam piękny 3-częściowy komplet biżuterii z cyrkoniami, o którym możecie poczytaj tutaj



Tym razem także postawiłam na komplet biżuterii, tyle że z dodatkiem pereł. Uznałam, że są one tak eleganckie, że idealnie nadadzą się na prezent. Najbardziej popularne są białe perły, ale dostępne są także perły w innych kolorach- różowe, fioletowe, zielone, żółte, czerwone, niebieskie i czarne. Ja postawiałam właśnie na te ostatnie, ponieważ wydały mi się bardziej uniwersalne. 
Przesyłka dotarła do mnie w krótkim czasie i była solidnie zapakowana, dzięki czemu nie ucierpiała w transporcie. Biżuteria zapakowana jest w estetyczne pudełko, dzięki czemu od razu możemy je wręczyć jako prezent. Przesyłka zawierała także specjalną ściereczkę do czyszczenia biżuterii, która na pewno się przyda. 



Komplet (kolczyki i naszyjnik)  jest naprawdę piękny! Został wykonany z srebra próby 925 i unikalnych czarnych pereł słodkowodnych. Nad ciemną perłą znajdują się cztery małe cyrkonie w układzie krzyża. Perły są całkiem spore- mają około 9-10 mm średnicy. Naszyjnik również jest dosyć długi- ma około 45 cm i można go dowolnie regulować (do ok. 40, 43 lub 45 cm) za pomocą karabińczyka. Biżuteria idealnie będzie komponować się z wieloma stylizacjami. Jest bardzo uniwersalna i świetnie pasuje zarówno na co dzień, jak i na większe wyjścia. 



Jeżeli szukacie pomysłu na prezent to biżuteria ze sklepu Spoo- design może okazać się strzałem w dziesiątkę. Ceny są bardzo przystępne, a wybór naprawdę bardzo duży. Z pewnością wrócę jeszcze do sklepu nie jeden raz. 
Jak Wam się podoba komplet, który wybrałam? Lubicie perłową biżuterię? 







Komentarze

  1. Piękna biżuteria. Perły to wspaniała klasyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancki komplet, ponadczasowy! Z pewnością przyniesie wiele radości osobie obdarowanej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zajrzę na stronę, gdyż ostatnio szukam jakiegoś ładnego kompletu dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wybierzesz dla siebie coś odpowiedniego :)

      Usuń
  4. Dziękuję za podpowiedz :) Zajrzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny komplet, chociaż ja akurat pereł nie noszę, ale lubię podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perły ponoć przynoszą nieszczęścia, ale są piękne. Czarnych pereł nie widziałam, ale ten komplet wygląda bajecznie.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna biżuteria! Muszę zajrzeć na stronę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarnych pereł nigdy nie miałam, a ten komplet wygląda oryginalnie:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ;) Piękny prezent oraz pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne perły. Jakąś piękną bransoletkę chętnie dostałabym na zbliżające się imieniny

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet, mama z pewnością będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają pięknie! Cudowny odcień

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna biżuteria! Idealna na prezent :) Muszę przejrzeć ofertę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na Dzień Matki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Biżuteria to zawsze trafiony prezent!

      Usuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Piękna biżuteria, wygląda bardzo elegancko. Na pewno podkreśli wiele stylizacji. Myślę, że taki zestaw to idealny pomysł na prezent :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękna biżuteria. Elegancka i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Woooo
    It's so nice and beautiful, I love it
    Thanks for your post ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna biżuteria i cudne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny elegancki zestaw. Ten sklep ma bardzo dużą ofertę, sama wybrałam coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna i elegancka biżuteria. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym się cieszyła z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie się prezentuje ten komplet. Ja bym go nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Komplet wygląda bajecznie. Uwielbiam perły, chętnie bym takie wybrała.
    Miłej, słonecznej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo elegancki komplet, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mojej mamie zamówiłam książkę, którą chciała i do tego dobrałam zakładki z pszczółkami <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie się prezentuje ta biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne! W domu mam tylko białe perły.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jednak pozostaję wierna Krukowi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O tym sklepie słyszę pierwszy raz, ale biżuteria naprawdę mi się podoba.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna biżuteria.
    Ja już nie kupuję, bo mam sporo, a okazji do noszenia nie za wiele.
    Słonecznie pozdrawiam, bo za oknem nareszcie wiosna🌷🌞🍀🦋😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno biżuteria jest świetnym pomysłem na prezent :)

      Usuń
  31. Uwielbiam biżuterię z perłami, taki prezent bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę, że to rewelacyjny pomysł na prezent :)

      Usuń
  32. Muszę powiedzieć, że całośc zrobiła na mnie wrażenie. :) Klasyka i styl w skrócie.

    Dlatego coraz mniej czytam w Sieci informacji, bo wiele z nich jest ukryta pod stertą spamu właściwie, nie mówiąc już o tytułach mylących wszystko.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Klasyka zawsze się obroni. Piękne 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wygląda! Fajny pomysł na Dzień Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna biżuteria. Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna biżuteria. Trochę w stylu retro, który bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię srebrną biżuterię. Dzięki za ten adres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tam zajrzeć. Mają naprawdę duży wybór pięknej biżuterii :)

      Usuń
  38. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog.
    Live Sic Bo online

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz