Biżuteria ze sklepu Spoo-design- idealny pomysł na prezent :)

Mamy już grudzień, a to oznacza że święta coraz bliżej!  Zaczęliście świąteczne przygotowania? Macie już listę prezentów dla najbliższych? Często brakuje mi pomysłu na upominki dla rodziny, czy przyjaciół. W sklepach roi się od towarów, ale wybór tego wymarzonego prezentu nie zawsze jest oczywisty. Ostatnio coraz częściej robię zakupy przez Internet i tam też kupuję większość świątecznych upominków. Całkiem niedawno trafiłam na stronę SPOO-DESIGN-niemieckiej firmy, która zajmuje się sprzedażą wyjątkowej srebrnej biżuterii i akcesoriów, które idealnie sprawdzą się na prezent. Znajdziecie tu kolczyki, naszyjniki, broszki, bransoletki, pierścionki, ale także zegarki i inne akcesoria. Wybór wzorów jest tak bogaty, że każdy znajdzie coś dla siebie. Biżuteria jest wykonana ze srebra pr. 925. Ceny są bardzo przystępne, co dodatkowo przekonało mnie do tego sklepu. 




Ostatecznie zdecydowałam się na 3-częściowy komplet biżuterii z cyrkoniami. Jest bardzo delikatny, subtelny i pasuje do wielu stylizacji. Spodobał mi się również dlatego, że jest bardzo uniwersalny i można go nosić praktycznie przez cały rok. 

Każdy z małych, symetrycznie zaprojektowanych kolczyków ma po trzy kwiaty, dwa z nich w kolorze srebrnym i jeden w krysztale. Pierścionek jest otwarty z przodu, dzięki czemu możemy go łatwo dopasować do rozmiaru. To bardzo dobre rozwiązanie, zwłaszcza gdy nie wiemy jaki rozmiar palca ma obdarowywana przez nas osoba. Naszyjnik z pięknym kwiatowym wiankiem idealnie podkreśli dekolt. Widać, że każdy element biżuterii jest wykonany niezwykle starannie. Nawet zapięcie naszyjnik jest wykończone elegancką srebrną kroplą. Pięknie!

Sama przesyłka doszła do mnie całkiem szybko. Biżuteria była starannie zapakowana tak, aby nic nie uszkodziło się w transporcie. Dodatkowo włożona była do ozdobnego pudełeczka, które od razu można wręczyć jako prezent. W środku znalazła, też specjalną ściereczkę do czyszczenia biżuterii. Bardzo przydatny drobiazg. 

Jeżeli szukacie pomysłu na prezent, to jestem pewna że znajdziecie coś odpowiedniego w sklepie spoo-design.de. Oprócz tradycyjnej srebrnej biżuterii zachwyciła mnie też biżuteria aromaterapeutyczna. Zawiera ona serca lawy lub podkładki filcowe, które po skropieniu ulubionym olejkiem eterycznym umieszcza się w zawieszce. Bardzo oryginalny pomysł na prezent! 



Komentarze

  1. Piękna biżuteria. W moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje, pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cyrkonie. Jaka piękna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  4. W pudełku wygląda niepozornie, ale na zdjęciu z osobą świetnie, lubię delikatne wzory.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplet, taki subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, such fabulous and delicate pieces if jewelry, perfect as a gift.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie muszę się zabrać za kompletowanie prezentów 🙂a biżuteria piękna! Jest taka delikatna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna biżuteria i do tego odpowiednio delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestaw :) i jaka piękna oprawa zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko jaka cudowna świąteczna biżuteria. Chcę taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny zestaw, idealny na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej firmy, ale muszę przyznać, że mają piękną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna biżuteria! Fantastyczny zestaw wybrałaś :) Muszę zajrzeć na stronę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna biżuteria, idealna na święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przspiękny ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama radość z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  19. Biżuterię to ja bardzo lubię, zaraz zobaczę czy mają jakieś fajne zawieszki i bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, eleganckie i subtelne :) prezent idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny zestaw. Szalenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh!!! This is so beautiful!!!
    I love it so much! ♥
    Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna jest ta biżuteria :)
    Ja zresztą, uważam że tego typu dodatek, jest idealny na prezent :)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna jest ta biżuteria :)
    Ja zresztą, uważam że tego typu dodatek, jest idealny na prezent :)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem znawcą biżuterii. Jednak całkiem dobrze wygląda. :) Oczywiście okiem laika.

    Też miałem jakiś czas temu fazę i czas na książki historyczne. Teraz wracam do klasyki literatury i fantastyki.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękną biżuterię zamówiłaś, to bardzo gustowny i wyjątkowy komplet.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam taką delikatną biżuterię <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna ta biżuteria 🤩👍 Coś fantastycznego, aby komuś podarować w prezencie 🎁

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie miłego oraz pozytywnego dnia 🤗💕
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała biżuteria. To jedna z wielu fantastycznych rzeczy, które można komuś podarować na różne okazje. Twoja biżuteria bardzo mi się podoba 😍👍

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie wspaniałego dnia 🤗💕
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie pierwsze prace w toku i pierwsze prezenty już w drodze. A biżuteria bardzo ładna, idealna na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta biżuteria naprawdę robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Takich pięknych zestawów na stronie można znaleźć znacznie więcej :)

      Usuń
  33. Ładny, delikatny zestaw. Ja prezenty mam już mniej więcej ogarnięte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze :) Lepiej nie zostawiać tego na ostatni moment.

      Usuń
  34. Piękny komplet. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny komplet biżuterii 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  37. Biżuteria to coś dla mnie. Uwielbiam. Zwłaszcza srebrną.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny i bardzo kobiecy komplecik ♡ Bardzo lubię taką subtelną biżuterię i jestem ciekawa, czy jest dostępny taki, tylko złoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie jest duży wybór biżuterii srebrnej. Może znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  39. Pierwsyz raz słyszę o tym sklepie, ale biżuteria wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- sklep ma naprawdę duży wybór przepięknej biżuterii :)

      Usuń
  40. Każdą bransoletkę przygarnę z radością

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudna biżuteria, taka delikatna, śliczny komplet :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Naprawde piekna bizuteria, az mi narobilas checi na cos nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na stronę, może znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  43. Śliczna biżuteria. Delikatna i dziewczęca!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz