Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji You're cute-serum wzmacniające z fitokolagenem MIYA Cosmetics

 


Jakie u Was wiosenne nastroje? Święta coraz bliżej, a na dworze znowu zrobiło się zimniej. Wiosno wróć! Dziś przychodzę do Was z moim kolejnym ulubieńcem boxu Pure Beauty z edycji You're cute.  Wcześniej opisałam Wam świetny krem pod oczy, a teraz przedstawię Wam bliżej serum, które skradło moje serce. Mowa o serum wzmacniającym z fitokolagenem MIYA Cosmetics. Jeżeli szukacie kosmetyku, który wspomoże odbudowę i odnowę skóry to jest to świetna propozycja. Serum sprawdza się przy każdym typie skóry, w tym wrażliwej i naczynkowej. 

Wiecie, że wybierając nowy kosmetyk zawsze czytam uważnie jego skład. To dla mnie drogowskaz, czy dany produkt jest godny zaufania, czy nie koniecznie. Serum wzmacniające Miya zawiera aż 97,3% składników pochodzenia naturalnego. Odwracam pudełko i rzucam okiem na składniki aktywne. Jest dobrze! Serum zawiera kilka naturalnych perełek, które świetnie pielęgnują skórę i są bezpieczne w stosowaniu:

-Fotokolagen akacjowy- który intensywnie i ekspresowo nawilża skórę i utrzymuje odpowiedni poziom jej nawilżenia,

-Niacynamid- który wyraźnie zmniejsza widoczność zmarszczek, poprawia kondycję i koloryt skóry, rozświetla.

-Roślinny kompleks nawilżający- ekspresowo i długotrwale nawilża, wygładza, wzmacnia barierę ochronną skóry.

-Hydrolat z kwiatów czarnego bzu- nawilża, łagodzi podrażnienia

-Kompleks Detoxi-Look (ekstrakt z kocanki włoskiej i kwiatów stokrotki)- nawilża, rozświetla skórę, zaczerwienienia i naczynka stają się mniej widoczne.

-Inulina- poprawia wygląd i kondycję skóry. 

Jak działa serum? Trzeba przyznać, że ma szerokie spektrum działania- wzmacnia barierę ochronną skóry, wspomaga odnowę i odbudowę, przywraca elastyczność, wygładza, zmniejsza zmarszczki, nawilża, przywraca blask skórze. Serum jest wygodne w aplikacji dzięki aplikatorowi. Wystarczą zaledwie 3-4 krople, które wmasowujemy w oczyszczoną skórę twarzy, w okolice oczu i dekolt. Następnie nakładamy ulubiony krem/olejek. Można dodać także kilka kropli serum bezpośrednio do kremu. Serum ma bardzo lekką, dosyć wodnistą formułę. Wchłania się błyskawicznie i nie zatyka porów. Ma przy tym bardzo delikatny, lekko słodkawy zapach. Po aplikacji serum skóra nie jest ściągnięta, choć przy mojej bardzo suchej skórze zawsze dodatkowo pamiętam o aplikacji kremu. Serum świetnie się wchłania "robiąc" miejsce dla kolejnego kosmetyku. 

Pochwalę także opakowanie serum- zamiast plastikowego pojemnika mamy szkło. Kartonik nie jest przy tym powleczony celofanem. Zwracajcie na to uwagę, bo nasze codzienne wybory mają naprawdę niebagatelny wpływ na środowisko. 

Znacie to serum? 

Komentarze

  1. Znam to serum i muszę przyznać, że bardzo miło zaskoczyło mnie swoim działaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie szklane opakowanie już plasuje kosmetyk półkę wyżej od średniej :) Tej marki nie poznałam jeszcze na własnej skórze, ale mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie szerokie spektrum działania. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak wiosno wróć, tak pięknie już było :( A serum chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że producenci częściej tworzą takie naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im częściej będziemy wybierać tego typu produkty, tym lepiej :)

      Usuń
  6. Lubię produkty tej marki. Tego jeszcze nie miałam, ale widać że warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi bardzo zachęcająco, powinnam się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam :)
    Raz się „sparzyłam” na żelu do mycia twarzy tejże marki, i od tamtej pory omijam ich kosmetyki szerokim łukiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja też jeżeli sparzę się na jakimś produkcie to później unikam marki.

      Usuń
  9. Używałam 3 inne sera z Miya, oprócz tego, ale planuję wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jedna z moich ulubionych marek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czeka u mnie na testy, ale uwielbiam niacynamid w kosmetykach 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre jest to Serum Miya. U mnie poprawiło stan cery która była przesuszona. Idealne Srum na noc, na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba, że po tym serum można używać kosmetyków z innej serii.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne produkty :) Bardzo lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie miałam nic z tej marki, ale Twoja opinia jest bardzo pomocna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący zestaw i świetne produkty, każdy znajdzie tu coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię to serum. To mój pierwszy kosmetyk do twarzy miya i przyznam , że mam ochotę na więcej 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. That looks good, thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny skład. Aż chce się wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie wiem, te wszystkie sera maja super działania, a jak kupie to nigdy nie ma efektu 🙈w rezultacie mam pełno butelek, a zmian żadnych 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudów nie zapewni żadne serum. Regularne ich stosowanie ma jednak pozytywny wpływ na skórę, która jest lepiej nawilżona, dzięki czemu zmarszczki są mniej widoczne.

      Usuń
  21. Ta marka kusi mnie od jakiegoś czasu...

    OdpowiedzUsuń
  22. This serum looks really great. I'd like to try it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam to samo co Agnieszka. Niby używam ale efektów nie widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba znaleźć taki, który najlepiej będzie odpowiadał potrzebom skóry i regularnie stosować.

      Usuń
  24. Olá!
    Amei conhecer esse produto, parece muito bom e é sempre bom conhecer produtos que nos fazem bem e agregam valor a nós. e a nossa saúde.
    Beijos.


    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada się świetnie. Jeszcze go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam kremu MIYA, ale serum jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię to serum. Świetnie działa na skórę. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz