Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji You're cute- regenerujący krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Bielenda Bakuchiol

 


W zeszłym tygodniu zaprezentowałam Wam najnowszy box od Pure Beauty, teraz nadszedł czas na wyłonienie pierwszego ulubieńca. Ostatnio staram się jak najwięcej uwagi poświęcić okolicom oczu, ponieważ zauważyłam że właśnie to miejsce jest najbardziej podatne na powstawanie zmarszczek. Może za dużo się uśmiecham? ;) Z uśmiechania nie zamierzam rezygnować, więc od jakiegoś czasu więcej eksperymentuje z kremami pod oczy. Wymogi mam spore, bo zależy mi zarówno na jak najbardziej naturalnym składzie, jak i skutecznym działaniu. W najnowszym boxie Pure Beauty znalazłam produkt, który sprostał moim wymaganiom i z pewnością będę do niego wracać. Mowa o regenerującym kremie przeciwzmarszczkowym pod oczy Bielenda Bakuchiol. Co takiego ma w sobie ten krem, że tak bardzo się z nim polubiłam? Moją uwagę od razu zwrócił naturalny skład. Krem zawiera aż 97% składników pochodzenia naturalnego. Doskonałą jakość pielęgnacyjną kremu zapewnia nowatorska formuła, w której baza kremu- zwykła woda, została w dużej części zastąpiona drogocennym, wartościowym hydrolatem z róży- naturalną wodą różaną. 

Krem zawiera bakuchiol, naturalny składnik roślinny, nazywany przez ekspertów Bio Retinolem, z uwagi na dużą skuteczność w regenerowaniu i odbudowie komórek skóry, porównywalną do cenionego w kosmetologii retinolu. Bakuchiol nie wykazuje przy tym niepożądanych efektów charakterystycznych dla retinolu jak podrażnienia, zaczerwienienia, dlatego jest bezpieczny dla cer wrażliwych i nadaje się do stosowania również w dzień oraz latem. W składzie kremu znajduje się także ginkgo bilboa, który poprawia jędrność i koloryt skóry. Stymuluje produkcję kwasu hialuronowego, zapewniającego cerze odpowiednie nawilżenie i elastyczność. Zawarty w kosmetyku kwiat lotosu głęboko nawilża skórę, wspomaga redukcję zmarszczek, koi, łagodzi. 

No dobrze, ale jak działa zapytacie. Odpowiem- właściwy kosmetyk na właściwym miejscu :) Krem ma bardzo przyjemną konsystencję. Wchłania się wyjątkowo szybko, jest delikatny, a przy daje natychmiastowy efekt nawilżenia. Ma przy tym bardzo przyjemny, lekko różany zapach, bardzo subtelny, nienarzucający. Krem stosuję zarówno na dzień, pod pod podkład, jak i wieczorem. Nie spodziewajcie, że od razu znikną wam wszystkie zmarszczki pod oczami. Takich cudów nie ma, ale rzeczywiście skóra jest wyraźnie wygładzona, miękka, przez co zmarszczki wydają się mniej zauważalne. Przy dłuższym, regularnym stosowaniu efekt przeciwzmarszczkowy na pewno jest bardziej widoczny. Cierpliwość w tym przypadku popłaca. 

Dodatkowy duży plus przyznaję za opakowanie. Kartonik jest z certyfikatem FSC- kupując ten produkt pomagasz dbać o lasy na całym świecie. I jeszcze jedno- opakowanie jest bez celafonu, co oznacza mniej plastiku. Można? Można! Brawo!

Krem sprawdza się u mnie na tyle dobrze, że z pewnością będę do niego wracać. Znacie ten kosmetyk? 

Komentarze

  1. Czasami warto być cierpliwym. Fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znalam kosmetyku, ale bakuchiol jest teraz trendy i dobrze, niech będą skuteczne kosmetyki popularne jak ten "roślinny" retinol :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. I realy like your pictures, keepsake your good job. It is amazing. 🤩🤩🤩🤩
    កីឡាបាល់ទាត់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajnie, że produkt się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za polecenie tego wartościowego kremu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O marce słyszałam, ale kosmetyku niestety nie znam. Dziękuję za życzenia.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę miała na uwadze, bo ostatnio też stawiam na szukanie kosmetyków działających na okolice oczu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że ten krem zawiera aż 97% składników pochodzenia naturalnego. To dla mnie bardzo istotne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że nie przestawaj się uśmiechać :) Markę znam, kremu nie znam, ale zapisuję, bo pod oczy warto mieć dobry kosmetyk...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym kupił krem przeciwzmarszczkowy żonie to mogłaby to źle odebrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny krem, używam go od kilku tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam, ale chętnie poznam, tym bardziej, że kończy mi się krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz o nim słyszę. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten krem od dawna jest na mojej liście zakupowej. Nie kupiłam go jeszcze, bo nie do końca wierzyłam w to, że jest dobry. Myślę, że większość kremów pod oczy z tej półki cenowej wymaga dłuższego stosowania, by zobaczyć efekty, ale mimo to, teraz jestem jeszcze bardziej zdecydowana na to, by go przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie od razu zachęcił świetny skład. Rzeczywiście warto było po niego sięgnąć :)

      Usuń
  15. Ja to chyba najbardziej przykładam się do pielęgnacji okolic oczu, bo faktycznie ta część ciała najszybciej się starzeje. Używałam tego kremu i lubię go 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie, ale chyba wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kosmetyki Bielendy, więc pewnie wcześniej czy później go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna nowość z Bielendy, lubię kosmetyki tej firmy, rozważę zakup tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam tego kremu. Według mnie jest b. dobry.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam jeszcze o nim. Zapowiada się świetny produkt

    OdpowiedzUsuń
  21. Bielenda to jedna z moich ulubionych marek, więc chętnie wypróbuję ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam od niedawna i mam nadzieję, że po dłuższym czasie zauważę równie pozytywne efekty 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja mama lubi tę serię z Bielendy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś używałam. Chyba do tego wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz