Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Really Lovely: serum Olejowe odmładzanie Herbapol Polana

 


Jak ten czas leci! Już mamy marzec :) Słońce intensywniej świeci, zewsząd słychać śpiew ptaków, jeszcze tylko temperatury nie są bardzo wiosenne. Dziś przychodzę do Was z kolejnym ulubieńcem z boxu Pure Beauty. Jak zwykle wybór nie był łatwy, bo w pudełku znalazło się dużo naprawdę świetnych kosmetyków, które bardzo mi przypasowały. Wcześniej opowiadałam Wam o piance chmurce do mycia twarzy Stars from the stars. Moim drugim ulubieńcem także jest kosmetyk do twarzy. Tym razem wybór padł na serum Olejowe odmładzanie Herbapol Polana. Muszę przyznać, że jestem nim absolutnie oczarowana :) Pierwsze co mnie mile zaskoczyło to skład. Produkt zawiera aż 94,7% składników pochodzenia naturalnego, w tym takie perełki jak olej z maku (o działaniu przeciwzmarszczkowym i nawilżającym), ekstrakt z żywokostu (który niweluje widoczność zmarszczek i przywraca skórze promienność), olej z ostropestu (redukuje zaczerwienienia, zwiększa jędrność i elastyczność). Po wyjęciu buteleczki z opakowania od razu zauważyłam, że w jej wnętrzu pływają płatki :) Te naturalne składniki w tym kosmetyku są gołym okiem widoczne! Rewelacja! :) 


Wygodna piepetka ułatwia aplikację. Trzeba tylko pamiętać, aby nie przesadzić z ilością olejku. Wystarczy kilka kropli! Ja przy pierwszym użyciu nałożyłam ich za dużo i potem miałam wrażenie że cała twarz się lepi. Nie tędy droga. Umiar w tym przypadku naprawdę ma znaczenie. 

Dodatkowy plus przyznaję za zapach. To serum naprawdę pięknie pachnie. Do tej pory zazwyczaj używałam tylko olejków bezzapachowych. Pierwszy raz stosuję tak aromatyczny olejek i powiem Wam, że tego mi było trzeba. 

A jak działanie? Przy pierwszej aplikacji, tak jak wspomniałam przesadziłam z ilością olejku. Pomimo to rano moja twarz nie była tłusta, a przyjemna w dotyku i dobrze nawilżona- tak jakby skóra wchłonęła cały nadmiar serum. Przy kolejnych aplikacjach stosowałam go już ostrożniej. Efekt miękkiej, nie ściągniętej skóry nadal mi jednak towarzyszył. Jestem pewna, że ten olejek zostanie ze mną na dłużej. Można się od niego uzależnić :)


Komentarze

  1. Z tymi aplikacjami to czasami ważne jest wyczucie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kosmetyk. Będę miała go na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ,naturalny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego serum. Czuję się zainteresowana tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie poznam osobiście Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marka oczywiście kojarzy, natomiast serum, widzę pierwszy raz.
    Ale już samo opakowanie, prezentuje się bardzo ładnie 😍
    Może kiedyś wypróbuję- rzadko stosuje sera...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszelkie podpowiedzi..

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli twarz nie była tłusta, to coś zdecydowanie dla mnie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym się z nim zaprzyjaźnić, a pływające płatki są wspaniałą zachętą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam styczności z takim kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiś czas temu kupiłam serum z isany. Chętnie wypróbowałabym i to.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te boxy z Pure Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio natykam się na kosmetyki odmładzające, chyba to jakiś znak dla mnie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle dobra recenzja, niech Ci serum służy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro nie ma efektu ściągniętej skóry, to chętnie i ja przetestuję to serum.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam, ale dziękuję za poleceni

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o nim. Myślę, warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra firma i ciekawy skład. Na pewno wypróbuję. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. myślałam,że herbpol to firma od herbatek , a tu takie nowinki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy kosmetyk ;) Chetnie wyprobuje u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym poznać to serum 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Czeka na testy u mnie, ale wersja nawilżająca również jest świetna 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz słyszę o tym serum.Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam, że herbapol ma swoje produkty kosmetyczne. Będzie trzeba kiedzyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo ten olejek widzę pierwszy raz, nie słyszałam o nim wcześniej, ale chętnie sama bym po niego sięgnęła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek naprawdę bardzo dobrze się sprawdza :)

      Usuń
  27. Myślę, ż warto wypróbować. Nie spotkałam jeszcze tego olejku

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz