WYNIKI KONKURSU z chusteczkami antyperspiracyjnymi LULA


Kochani, nie będę Was dłużej trzymać w niepewności i już śpieszę z wynikami ostatniego konkursu. Na początek chciałabym Wam wszystkim podziękować za liczny udział. Muszę powiedzieć, że nie miałam łatwego zadania, ponieważ pojawiło się tak wiele ciekawych, kreatywnych odpowiedzi, że najchętniej nagrodziłabym je wszystkie. Zwycięzców może być jednak tylko trzech... 

Nagrody, czyli zestaw produktów marki LULA: 2x chusteczki antyperspiracyjne dla kobiet + 2 x chusteczki antyperspiracyjne dla mężczyzn trafiają do:
1.kinagyo

2.Filifionka

3.L

Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy :)


Komentarze

  1. Ale się cieszę! :)
    Mój email to karo.********94@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem zaskoczona, bo bardzo rzadko coś wygrywam. Dziękuję za powiadomienie i za wybranie mojej odpowiedzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzców! Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. UPS zapomniałam o tym konkursie 😅 Gratuluję zwycięzcom ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz