Chusteczki antyperspiracyjne Lula + KONKURS

 


Wydzielanie potu jest naturalną reakcją organizmu i pozwala na utrzymanie właściwej temperatury. Pocimy się nie tylko gdy jest ciepło, ale też w sytuacjach stresowych, czy podczas aktywności fizycznej. Nawet w normalnych warunkach w naszych organizamach jest aktywnych 5% gruczołów, czego praktycznie nie zauważamy. W przypadku zdrowej osoby zapach potu powinien być bezzapachowy. Gdy jednak go nie zmywamy rozkładem zawartych w nim składników zajmują się żyjące na powierzchni skóry bakterie. Nieprzyjemna woń jest także wynikiem produktów przemiany materii. Jak mu zapobiegać? Najważniejsza jest higiena i stosowanie odpowiednich antyperpirantów. Swietnym rozwiązaniem mogą okazać się chusteczki antyperpiracyjne LULA. Występują one w wersji dla pań i oddzielnie dla panów. Są bardzo praktyczne, bo dzięki wygodnemu, niewielkiemu opakowaniu możemy je mieć zawsze pod ręką. Przydają się świetnie zarówno w pracy, jak i w czasie podróży. 


Chusteczki odświeżające antyperspiracyjne LULA dla kobiet zawierają formułę cool touch, która ma właściwości chłodzące. Dają natychmiastowe uczucie odświeżenia, a przy tym skutecznie zapobiegają poceniu. Efekt utrzymuje się naprawdę długo. Nawet po całym dniu czuję się chroniona przed nieprzyjemnym zapachem. Dodam, że chusteczki są w 100% naturalne i biodegradowalne. To świetna wiadomość dla środowiska. W jednym opakowaniu jest 15 sztuk. Mam je zawsze w torebce :) 


Chusteczki odświeżające antyperspiracyjne LULA dla mężczyzn zawierają formułę z jonami srebra, która ma właściwości bakteriobójcze. Nie musiałam do nich długo namawiać męża :) Już po pierwszym ich wypróbowaniu stwierdził, że będzie z nich korzystał. Zabiera je zawsze ze sobą do pracy. Nie dość, że są wygodne w użyciu, to skutecznie chronią przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu. A to mu właśnie chodziło :)


CZAS NA KONKURS

Na koniec mam dla Was niespodziankę! Konkurs, który przygotowałam wraz z marką LULA.Do wygrania aż trzy zestawy produktów Stella: 2x chusteczki antyperspiracyjne dla kobiet + 2x chusteczki antyperspiracyjne dla mężczyzn.

Pytanie konkursowe brzmi: Jesień kojarzy mi się z ...Odpowiedzi udzielajcie pod tym postem :) Macie czas do 18 września 2022r.

REGULAMIN KONKURSU:

1.Organizatorem konkursu jest Rodzina testuje.

2.Partnerem i fundatorem nagród jest Stella Pack Spółka Akcyjna, ul. Krańcowa 67, 21-100 Lubartów.

3.Konkurs zostanie przeprowadzony na stronie bloga: https://rodzinatestuje.blogspot.com/

4.Zadanie konkursowe polega na dokończeniu zdania: Jesień kojarzy mi się z…

5.Spośród nadesłanych odpowiedzi wybierzemy najbardziej kreatywną.

6. Konkurs trwa od 4 do 18 września 2022r. (do godziny 23:59).

7. Nagrodą w konkursie są 3 zestawy: 2xchusteczki antyperspiracyjne dla kobiet + 2x chusteczki antyperspiracyjne dla mężczyzn.

8. Laureat konkursu zostanie powiadomiony o wygranej poprzez stronę Rodzina testuje w ciągu pięciu dni roboczych od zakończenia Konkursu.

9. Zwycięzca będzie miał 5 dni roboczych na podanie swoich danych do wysyłki nagrody na maila: mariposav@interia.pl. W przypadku braku takiej informacji zostanie wybrana kolejna osoba.

10. Otrzymana nagroda zostanie wysłana do Laureata Konkursu na koszt firmy Stella na adres wskazany przez Laureata, na terenie Polski.

11. Przystępując do Konkursu i akceptując niniejszy regulamin Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych przez Organizatora. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia Konkursu oraz w związku z wydaniem nagrody.

12. Biorąc udział w konkursie, jego uczestnik akceptuje regulamin konkursu.

Zachęcam Was też do polubienia profilu na Facebooku marki LULA



Komentarze

  1. Życzę powodzenia biorącym udział w konkursie i pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie chusteczki. Jak nie zapomnę, to wezmę udział w konkursie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie miałam jeszcze tych chusteczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ale super produkt. Wzięłabym udział w konkursie, ale obecnie takie produkty nie bardzo mi się przydadzą, więc niepotrzebnie leżałyby nieużywane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień kojarzy mi się z dzieciństwem, gdy zbierałam żołędzie i kasztany, tworząc z nich ludziki, a także przypomina mi zapach herbaty cynamonowej z jabłkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. I didn't know this product, thanks for sharing with us
    I hope you have a nice day
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wolę dezodoranty jednak...ale konkurs sympatyczny:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień kojarzy mi się z chłodniejszymi dniami (mniej pocenia się :)), gdy więcej spaceruję, zbieram kolorowe liście, a wieczorem pod kocem wraz z kotem i psem czytam książki i popijam gorącą herbatą.

    Gdzie można w sklepach stacjonarnych kupić te chusteczki?

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w konkursie :) Z tego co pamiętam widziałam je ostatnio w Dino.

      Usuń
  9. Z wykopkami 😄 to jest moje największe skojarzenie z jesienią i babie lato jeszcze, ale to później. Najpierw są wykopki i zapach pieczonych ziemniaków z ogniska;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam styczności z chusteczkami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kojarze ale u nas w sklepach ich nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też dostępne online. Produkty tej marki widziałam w Dino.

      Usuń
  12. Takie chusteczki to wyjątkowo wygodne rozwiązanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo. takie chusteczki to ciekawe rozwiązanie. Warto mieć je pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałby mi się takie chusteczki,ale w konkursach nie chętnie biorę udział, bo i tak nie mam szczęścia. Anula

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesień kojarzy mi się z... szarlotką mojej mamy, złotem nawłoci rozlanej na polach, parującym talerzem zupy dyniowej i górskim szlakiem pełnym kolorowych liści 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, jak dobrze poczytać o takich nowościach ( dla mnie to nowość;)). Na półkach w sklepie na pewno bym przeoczyła. Dla mnie w sklepach jest tyle produktów, że trudno coś zobaczyć i w głowie może się zakrecić. Fajnie, że blogi opisują takie produkty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Very interesting product. I haven't known this kind of tissues.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. I didn't know this product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  19. O takim produkcie jeszcze nie słyszałam :) jeszcze nie widziałam takich, ale tak naprawdę rzadko bywam w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡

    Jesień kojarzy mi się... ze słońcem, które wstaje później i wcześniej zachodzi przez co widzę więcej wschodów i zachodów. Z kolorem żółtym, czerwonym, brązowym zwłaszcza na drzewach, gdzie żółkną liście ale również w stylizacjach na ulicy, bo jesień to czas ciepłych kolorów. Z szalikami, czapkami, płaszczami, swetrami. Ze spacerami za rękę z ukochanym. Ze spokojem i wolnością.

    Lubię takie chusteczki zawsze muszę mieć coś takiego pod ręką. Bardzo przydatne ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie, że chusteczki są w 100% bio :) życzę wszystkim powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już kiedyś wygrałam te chusteczki, świetnie się sprawdziły i szczerze polecam, a w konkursie tam teraz szanse komuś innemu przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesień kojarzy mi się z chłodnymi wieczorami, podczas których można wskoczyć pod ciepły kocyk, pić pyszną herbatę lub kakao słuchając jak za oknem wieje wiatr lub pada deszcz. Z kolorowymi liśćmi spadającymi z drzew i z kasztanami, z tym, że dni robią się coraz krótsze, ale przez to częściej mogę patrzeć na zachodzące słońce niż latem. I ze zmianą czasu, tą zmianą podczas której dłużej się śpi ;D, a ja bardzo nie lubię wstawać przed 8 rank. ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam i używam-mogę potwierdzić, że są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie chusteczki to u mnie must have w torebce, zawsze muszę je mieć :)

    Życzę powodzenia biorącym udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poszukam w sklepach, chciałabym i ja je mieć w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesień kojarzy mi się z kolorami, mgłami, tajemniczością, schyłkiem roku i nadchodzącymi urodzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się,że Cię zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz