Nowości z księgarni Taniaksiazka.pl: Złe uroki. Rozpoznawanie, oczyszczanie i uzdrawianie z klątw oraz odpieranie czarów i ataków psychicznych"

 


Jak to jest z tymi urokami? Wierzycie w nie, czy nie? Czasami rzeczywiście zdarza się, że ilość nieszczęśliwych zdarzeń które na nas spada wydaje się nienaturalna. Wtedy pojawia się pytanie, czy może nie jest to przypadek, ale rzucony urok... Okazuje się bowiem, że ludzie nieustannie atakują się nie tylko fizycznie, ale i na płaszczyźnie duchowej, czy energetycznej. Zaintrygowana tym tematem postanowiłam sięgnąć po książkę Katriny Rasbold w książce "Złe uroki. Rozpoznawanie, oczyszczanie i uzdrawianie z klątw oraz odpieranie czarów i ataków psychicznych" z księgarni Taniaksiazka.pl

Uwolnij się od celowych ataków psychicznych i przypadkowych infiltracji bytów, przeszłych i obecnych traum, niezdrowych związków i destrukcyjnych nawyków, ktore tworzą przeszkody na drodze do sukcesu. Niezależnie od tego, czy cierpisz z powodu klątwy, czarów czy nawet przypadkowego uroku, ta książka jest cennym przewodnikiem w procesie uzdrawiania. 

Na ataki parapsychiczne nie mamy dużego wpływu, ponieważ zawsze znajdą się w naszym otoczeniu osoby, które będą chciały nam zaszkodzić. Na szczęście nie jesteśmy bezbronni. Autorka w swojej książce odpowiedziała na wiele pytań, ktore mnie nurtowały- m.in. czym właściwie są ataki parapsychiczne, jakie są ich rodzaje i jak właściwie rozpoznać, że rzeczywiście padliśmy ofiarą tego typu ataku. Trzeba umieć rozróżniać zwykły pech, który przydarza się każdemu z nas, od działania innej siły. W książce znajdziecie też metody pracy z narzędziami duchowymi, takimi jak świece, kamienie, kadzidła, są także instrukcje dotyczące urządzenia uzdrawiającej przestrzeni. Zawiera ona również porady dotyczące przygotowywania rytualnych kąpieli, oczyszczania domu, czy oczyszczania z wykorzystaniem jaja. W ostatniej części książki autorka opisuje z kolei rekonwalescencje po ataku parapsychicznym, a także ochronę i odwet. 

Książkę czyta się szybko, przyjemnie. Jest napisana prostym językiem, więc idealnie nada się nawet dla laika. Na pewno poleciłabym ją osobom, które chcą zapewnić sobie poczucie bezpieczeństwa dla siebie i swoich bliskich. Niestety czasami aby paść ofiarą tego typu ataku wystarczy zwykła zazdrość... Warto umieć się przed nimi bronić. Tak na wszelki wypadek. 

Kolejnych inspirujących nowości szukajcie w popularnej księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl



Komentarze

  1. Chciałabym przeczytać tę książkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka nie dla mnie, ale już moją żonę mogłaby zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o tej książce kilka pozytywnych tekstów. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też raczej nie dla mnie, teraz mniej siedzę w podobnej tematyce. Ale tytuł zapiszę ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie. Chętnie po nią sięgnę. Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, niby nie wierzymy w złe uroki i zabobony, ale...padła mi kiedyś piękna roślina, którą zachwycili się nieproszeni goście, traciła liście i wkrótce zmarniała...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko opowieść o tym, jak zauroczyła mnie jako kiklumiesięczne dziecko zazdrosna sąsiadka. Na szczęście znachorka mnie uratowała, bo byłam bliska agonii. Nie jestem, mimo tego, przesądna, wiem, że wiele spraw idzie nie po naszej myśli, ale winię wtedy samą siebie.
    Książka na pewno pomoże ludziom przesądnym.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa pozycja, choć tym razem nie dla mnie.
    Ale wiem komu mogłabym ją sprezentować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem pewna, czy to pozycja dla mnie, ale z pewnością znajdą się osoby, które chętnie ją przeczytają. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio ten temat zaczął mnie bardzo interesować. Muszę zapisać tę książkę do listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa lektura, ja osobiście wierzę w takie rzeczy, są ludzie, którzy mają "złe oczy", źle życzą, zazdroszczą... Niby nie jestem jakoś specjalnie przesądna, ale lubię mieć coś czerwonego przy sobie, żeby odpierać uroki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przemawia do mnie ta książka...
    Ale okładka mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie książka dla mnie, ale skoro jest przyjemnie napisana, osoby zainteresowane tematyką powinny być zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie troszkę mnie zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa książka. Dla kogoś kto interesuje się tematem idealna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Po przeczytaniu tego wpisu, ta książka w ogóle nie jest dla mnie tym bardziej, że sama treść jest oparta na wiarę i czarach, co w ogóle jest sprzeczne z psychologią. Obecnie choroby psychiczne, lęki, zaburzenia osobowości lub inne problemy natury psychologicznej leczy się lekami i/lub psychoterapią oparta na stosowaniu metod psychologicznych opartych na badaniach naukowych. Niestety, dzisiaj każdy może pisać sobie książki o czym chce i niekiedy takie treści mogą być szkodliwe dla odbiorcy, jeśli ktoś naprawdę cierpi na różne problemy związanej ze zdrowiem psychicznym. Takie też wyrażam moją opinię nt. tej książki i jej zawartości 😀

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego i pozytywnego dnia 🤗😘
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa książka. Sami czasami nie wiemy czemu nic nam się nie układa a to może za sprawą złych ludzi. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka raczej nie dla mnie. Ja bardziej realnie spoglądam na życie 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej nie dla mnie, chociaż temat intrygujący :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Magia, zaklęcia i uroki w bardziej współczesnej formie... Nie słyszałam o tej książce, chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wierzę w uroki :D Myślę, że jeszcze np. moja mama czy babcia wierzą dużo bardziej. Ile to razy słyszałam, że dziecko jest przełamane czy zauroczone..
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że nasze babcie częściej wierzyły w tego typu uroki.

      Usuń
  23. Mogłabym przeczytać, lubię te tematykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla zainteresowanych taką tematyką jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie raczej taka tematyka zdecydowanie nie interesuje :) Temat czarów to nie mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasami wierzę w takie rzeczy. Wczoraj dostałam paczkę z Taniej Książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa książka! Z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że przypadnie mi do gustu. Będę miała na uwadze tą książkę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz