Nowości od wydawnictwa Blue Ocean: Playmobil Pink, Mia and me i Pszczólka Maja


 No i zrobiło się jesiennie... Chłodne poranki i wieczory to jedno, ale deszczowa aura dodatkowo psuje klimat. My już zdążyliśmy złapać pierwsze w tym sezonie infekcje. Siedzimy w domu, ale się nie nudzimy. Na szczęście dziewczyny mają nowe magazyny od wydawnictwa Blue Ocean , więc pomimo kataru i nie najlepszego samopoczucia pojawił się na ich twarzy uśmiech :) A wszystko to za sprawą trzech gazetek: Playmobil Pink, Mia and Me i Pszczółka Maja. No to wertujemy!


Magazyn Playmobil Pink zawsze mile zaskakuje fantastycznymi dodatkami. Dla dzieci, które lubią bawić się figurkami Playmobil jest to prawdziwa gratka. W tym numerze dodatkiem była figurka plażowiczki z psem na smyczy. Można powiedzieć, że to ona jest gwiazdą tego wydania. W środku gazetki znajdziecie komiks "Popływaj ze mną" z Antosią i Kropkiem w roli głównej i "Zabawa w parku wodnym". Dla nas zawsze te komiksy są inspirujące. Podsuwają pomysły na zabawę. Często tworzymy później nowe historie, będące kontynuacją tych komiksowych. Na koniec można sprawdzić, czy dziecko słuchało/czytało komiks uważnie w specjalnym quizie. 



W numerze nie zabrakło także łamigłowek, zagadek. W magazynie jedna z rozkładówek poświęcona jest też dalmatyńczykom, z których dowiecie się wiele ciekawostek. Na tylnej okładce są z kolei bardzo praktyczne plakietki na imiona do wycięcia. Na pewno przydadzą się na domowe przyjęcie :)


Na widok pięknego naszyjnika, który był dodatkiem do magazynu Mia and me moim dziewczynom od razu zaświeciły się oczy :) Zawieszka jest otwierana, więc można tam włożyć małe zdjęcie, czy wycinek z gazetki. W magazynie nie mogło zabraknąć komiksu z bohaterami Kwiatowej Krainy. Są też łamigłówki, kolorowanki, ciekawostki o bohaterach.



Jak zwykle zachwyciły nas pomysły z kreatywnych kącików. Znaleźliśmy nie tylko przepis na urocze babeczki jednorożce, ale i pomysły na zrobienie magicznego czarodziejskiego lasu. To dopiero jest zabawa! Na długie jesienne wieczory jak znalazł! 


Na koniec mam dla Was magazyn, który budzi u mnie szczególne ciepłe wspomnienia, bo kojarzy mi się z moim dzieciństwem- Pszczółka Maja. W niej także czeka na dzieci do przeczytania komiks z ulubionymi bohaterami. Spodobał nam się przepis na "Talerz pełen przekąsek". Wygląda tak apetycznie, że przekona największego niejadka. Z magazynu dowiecie się, że jak wygląda rozwój pszczół, a także będziecie mogli zbudować pojemnik z gliną, który ułatwi pszczołom budowę gniazd dla larw. Na koniec możecie zrobić urocze małe pszczółki, które będą też świetną ozdobą pokoju. 

Komentarze

  1. Mia i ja kiedyś moja siostra kupowała :). Świetne gazetki i jakie urocze dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne magazyny, przyniosą wiele radości dzieciom :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. They look like fun magazines! Thanks for sharing!

    Hope you had a great weekend! We enjoyed the warmer weather here :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te gazetki! Anula

    OdpowiedzUsuń
  5. "Mia i me" jest akurat całkiem spoko bajką, ze wszystkich jakie do tej pory "zmuszono", bym obejrzała :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesująca, pozdrawiam :-) . Twego posta wyświetliło u mnie niestety z opóźnieniem :-) .

    OdpowiedzUsuń
  7. These magazines look very interesting and I'm sure that children enjoy reading them so much.
    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej o Pszczółce Mai gazetki. Wygląda interesująco. Muszę zajrzeć do niej i sprawdzić dla jakiej kategorii wiekowej jest dedykowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super gazetki :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia Tobie i Twoim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas też Playmobil rządzi. Te gazetki są świetne. Zbieramy od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne gazetki i świetne gadzety

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne gazetki i gadżety :)
    U mnie też plucha i zimno, deszczowo, na szczęście przeziębienie mnie nie dopadło- „tylko” ból zatok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój wcześniejszy komentarz chyba wpadł do spamu. Świetne gazetki.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to mi się teraz miodu zachciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się gazetka Pszczółka Maja; z tego co napisałaś jest tam wiele ciekawych informacji o pszczołach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bardzo fajna gazetka,. Dzieci mogą się z niej sporo dowiedzieć :)

      Usuń
  16. Bardzo ciekawe propozycje dla dzieciaków:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takimi wydawnictwami jesień nie będzie się dłużyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooo.... Nowy magazyn Mia i ja!!! Hania będzie przeszczęśliwa 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości i jakie fajne dodatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie gazetki są super. Mam nadzieję, że za kilka lat nie znikną i nie zostaną zastąpione przez komputery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja też mam taką nadzieję. Nic nie zastąpi dotyku kartek...

      Usuń
  21. Really cute magazines! I love it!!!
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Same ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze coś ciekawego pokazujesz
    Pozdrawiam początkiem jesieni

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje wnusie uwielbiają te gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe te gazetki dla dzieci 😉👍📰

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego oraz przemiłego dnia 😘🙋‍♂️
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zainteresowały :) Ja również serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz