Nowości z księgarni Taniaksiazka.pl: Koreański masaż twarzy i ciała


Większości z nas zależy, aby jak najdłużej zachować młody wygląd skóry. W tym celu dbamy o odpowiednią dietę, stosujemy różnego typu kremy, balsamy. A czy stosujecie też masaże? Dzięki książce Wee Soo Young "Koreański masaż twarzy i ciała" z księgarni Taniaksiazka.pl przekonałam się,że warto wprowadzić ten nowy element do codziennej pielęgnacji. 
Koreański masaż twarzy i ciała to inaczej terapia kostno-mięśniowa-metoda stymulująca skórę okrywająca mięśnie i kości, bazująca na zasadach mechaniki mięśni, teorii yin-yang oraz teorii pięciu elementów medycyny orientalnej. Natychmiast odblokowuje przepływ energii i krwi,oddziałując na głębokie warstwy, a przy tym usprawnia krążenie i łagodzi ból. 


Czy warto spróbować? Na pewno, tym bardziej że nic nas to nie kosztuje. Może to właśnie w masażach tkwi sekret pięknej skóry nie tylko Koreanek,ale i innych kobiet z Dalekiego Wschodu? Masaż możemy wykonywać  samodzielnie i bez pomocy skalpela. Dzięki stosowaniu koreańskich masaży możemy usinąć drobne zmarszczki, nadać skórze jędrność i zdrowy wygląd, zlikwidować opuchliznę twarzy, wyszczuplić kark, a także poprawić wygląd kości policzkowych i szczęki. Na tym nie koniec- w ten sposób możemy sobie pomóc w usunięciu podwójnego podbródka, a także zadbać oi szczupłe nogi i smukłe ramiona. Brzmi zachęcająco prawda? W książce znajdziecie dokładne istrukcje, jak krok po kroku robić każdy masaż. Są też szczegółowe zdjęcia, które są bardzo pomocne w opanowaniu sztuki tego masażu. 




Cała terapia opiera się na znajomości anatomii i fizjologii ludzkiego ciała. Jej skuteczność jest potweirdzona, a w salonach WeBeauty przybywa zadowolonych klientek. W książce opisano także pięć przypadków, wraz ze zdjęciami pań, które są po cyklach zabiegów. Ostatnio spróbowałam masażu dolnej częśći ciała, a konkretnie stóp, które były wyjątkowo zmęczone po ciężkim, upalnym dniu. Po zaledwie kilku minutach masażu poczułam wyraźną ulgę. To był dla mnie wyraźny sygnał, że masaże działają. Na pewno na efekty liftingu trzeba poczekać nieco dłużej, ale myślę, że te warto poświęcić sobie te kilka minut na masaż. 
Słyszeliście o książce "Koreański masaż twarzy i ciała"? Co myślicie o tego typu masażach?

Komentarze

  1. Czytałam już o tej książce kilka recezji. Sama tematyka tej publikacji wydaje się nietuzinkowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie slyszalam wcześniej o tej książce. Raczej nie bylabym w tym systematyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku rzeczywiście systematyczność jest istotna :)

      Usuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie, miałam pewien okres w życiu z masażami, ale nie byłam dostatecznie systematyczna. Jestem pewna, że taki masaż bardzo korzystnie wpływa na wygląd i zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mi się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie sprawić te książkę. Zapowiada się ciekawie :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę żartem, w pewnym wieku masaż nic nie zdziała, botox i kwas hialuronowy może pomoże?
    Książkę na pewno warto przeczytać, kobiety wschodu wyglądają pięknie, więc czemu nie?
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o masażu twarzy widziałam film na youtube, pewnie skuteczny, ale milej, gdy ktoś robi nam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masaże ciała może tak, ale twarzy chyba najlepiej robi się samemu :)

      Usuń
  8. Oh very interesting information

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka książka to świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. That's interesting! Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  11. To później byłabym gładka i jedwabna? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tej książce! Ale mnie zaciekawiła!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, chciałabym mieć czas żeby móc robić takie masaże ;););)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie umiem przekonać się do poradników, więc siłą rzeczy nie mam wplanach tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for sharing this information.

    OdpowiedzUsuń
  16. witam Cię serdecznie ♥️
    ..dziękuję za recenzję poradnika, może przeczytam w wolnej chwili, bo warto poszerzać wiedzę :)

    - pozdrawiam ciepło, uroczej niedzieli ♥️

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam koreańskie triki pielęgnacyjne. Są mega skuteczne i odprężające.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gracias por tu tiempo y pasear por el bloc dejando tu huella
    cuidate

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por tu tiempo y pasear por el bloc dejando tu huella
    cuidate

    OdpowiedzUsuń
  20. O książce nie słyszałam, ale będę musiała ją obowiązkowo zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście bardzo ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa książka! Z przyjemnością po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Brzmi zachęcająco. Lata temu z siostrą robiłyśmy sobie masaże pleców, ale nie słyszałam o masażu twarzy

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam!
    Ciekawa książka. Słyszałem, że Koreańczycy są dobrzy w utrzymaniu zdrowej skóry. Podoba mi się, ponieważ ma obrazy, które można łatwo śledzić. Odnotowuję. Dzięki za recenzję.
    Twoje zdrowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Tak, koreańskie tajniki piękna i zdrowia na pewno warto zgłębić :)

      Usuń
  25. Bardzo intrygująca pozycja. Chętnie poznam techniki tego masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne wydanie, ale książka mi się raczej nie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz