Nowości z księgarni TaniaKsiązka.pl: "Halo, czy to ziemia"


Twardo stąpam po ziemi i nie marzę o podróży w kosmos, chociaż tematyka ta jest dla mnie bardzo interesująca. Jeżeli tak jak ja jesteście ciekawi jak wygląda nasza niezwykła niebieska planeta z góry koniecznie sięgnijcie po książkę "Halo, czy to ziemia?" z Taniejksiązki.pl. Kupiłam ją z myślą o mężu jako prezent walentynkowy, jednak sama dałam się w nią wciągnąć. Wcześniej z tej księgarni przeczytałam książkę Kosmiczna rekrutacja, której autorem jest ta sama osoba-Tima Peake, który w 2016 roku zakończył 186-dniową misję Principia- 46/47 ekspedycji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Spodobała mi się ona tak bardzo, że postanowiłam wzbogacić naszą domową biblioteczkę o kolejną książkę tego niezwykłego astronauty. 


"Halo, czy to ziemia" zawiera najlepsze zdjęcia Tima Peake, ktore wykonał będąc w kosmosie. Każde ze zdjęć jest szczegółowo opisane, za każdym kryje się niezwykła historia, co daje prawdziwie unikalną perspektywę spojrzenia na naszą planetę. Niektóre są całkiem zabawne, jak ta, że astronauta zadzwonił kiedyś z kosmosu omyłkowo do kobiety i zapytał "Halo, czy to ziemia?" Samo oglądanie książki to czysta przyjemność. 



Zdjęcia wprost zapierają dech w piersiach. Ziemia z kosmosu wygląda niesamowicie. Włochy, Wielka Brytania pod zorzą polarną, amazoński las deszczowy z wijąca się jak wąż Amazonką, morza rozświetlone światłami kutrów rybackich- te widoki zapadają w pamięci na zawsze. Siedząc w wygodnym fotelu wybierzecie się z tą książką w niezwykłą podróż w kosmos. Przygotujcie sobie duży kubek ulubionej kawy, czy hernaty, bo szybko się od niej nie oderwiecie :)



Komentarze

  1. Rośnie wciąż liczba książek do przeczytania :-) . Ta jest bardzo piękna, pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla osób zainteresowanych kosmosem to pozycja wręcz obowiązkowa :)

      Usuń
  2. Это книга о космосе очень интересная!

    OdpowiedzUsuń
  3. To książka zdecydowanie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dla samych zdjęć warto zajrzeć do tej publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym zobaczyła tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pięknie wydana. Zdjęcia robią niesamowite wrażenie :)

      Usuń
  6. Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna książka :) Mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie do końca astronomia i tematy pozaziemskie to moje klimaty, ale super, że atkie pozycje powstają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra książka dla mojego męża. Ja chętnie obejrzałabym wszystkie obrazki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem pewna czy do końca ta książka by się mi spodobała. Życie poza naszą planetą, widoki z kosmosu są na pewno bardzo ciekawe i zapierają dech w piersi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są naprawdę niesamowite, nawet dla osoby która nie przejawia dużych zainteresowaniem kosmosem :)

      Usuń
  11. To jest idealny prezent dla mojego syna - pasjonata kosmosu.
    Dziękuję.:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mojego brata. Lubi takie publikacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This book look very interesting. Enjoy reading it.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa książka, piękne zdjęcia, zapierają dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna książka, dobrze mieć taką w domowej biblioteczce. To też dobry pomysł na prezent. Zdjęcie są bez wątpienia jej dużym atutem. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Fantastyczna recenzja! Rzadko sięgam po tego typu książki, o tematyce kosmosu itp. ale jestem tak zachęcona, że zapiszę sobie ten tytuł :) Te zdjęcia są rewelacyjne, wspaniale by było zobaczyć ziemię z kosmosu na żywo :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest naprawdę niesamowita. Jestem pewna, że Ci się spodoba.

      Usuń
  18. Been Thinking About You Lately - Hope This New Year Is Treating You Well - Always Been A Fan Of Satellite Photos Of Mother Earth - Sending Positive Vibes My Friend

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  19. Cos jak cykl filmów Świat z góry:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Książka nie dla mnie, ale wiem, komu mogę ją polecić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda na bardzo ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie takich książek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś zdecydowanie dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ ciekawa publikacja, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wydana książka, a te zdjęcia faktycznie zapierają dech :) Myślę, że był to bardzo udany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super!Podsunęłaś mi pomysł na prezent dla chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla samych zdjęć chętnie bym kupiła, Sama uwielbiam fotografować księzyc i podziwieć jego kratery!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia są świetne zachęcają do zakupu książki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaciekawiłaś mnie tą publikacją, może sprezentuje tą książkę mężowi 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa książka i ciekawy wpis na blogu - gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem ciekawa tej książki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz