Bezpieczne lakiery do paznokci dla małej strojnisi z drogerii Better Land :)


Pamiętam, że kiedy byłam mała czasami podbierałam mamie kosmetyki. Szminki, cienie, pudry, lakiery były mi potrzebne do zabawy w drogerię, czy kosmetyczkę. Wtedy nie wiele jeszcze mówiło się o alergiach skórnych dzieci i chemicznym składzie kosmetyków. Nie było też produktów do malowania dla dzieci. Teraz na szczęście mamy wybór i jeżeli nasza pociecha wykazuje zainteresowanie kosmetykami do makijażu to możemy jej sprawić w pełni bezpieczne kosmetyki do zabawy. 


Moje córki chętnie bawią się w kosmatyczkę i malują sobie paznokcie. Pamiętajcie, aby nigdy nie pożyczać dzieciom lakierów, które mamy w swojej kosmetyczce, chyba że mamy pewność że są ekologiczne. Niedawno czytałam, że po przebadaniu większości marek lakierów do paznokci okazało się, że zawierają one szkodliwe dla człowieka substancje. Już po 10 godzinach od nałożenia lakieru wykryto w organizmach badanych kobiet fosforan tri-fenylowego. Związek ten podejrzewany jest o negatywny wpływ na układ endokrynologiczny człowieka, czy na regulację i produkcję hormonów. 


Postanowiłam zainwestować w pełni bezpieczny lakier do paznokci dla dzieci z drogerii ekologicznej Better Land. Lakier Namaki jest specjalnie zaprojektowany dla małych księżniczek. kosmetyk jest w pełni bezpieczny, na bazie wody. Nie zawiera parabenów, formaldehydu, ftalanu, toluenu, kamfory, nanocząstek. Lakier bardzo wygodnie się nakłada, a przy tym szybko schnie- idealnie, bo wiadomo, że często dzieci nie mają za dużo cierpliwości ;) Aby go usunąć wystarczy odkleić brzeg i delikatnie pociągnąć- jak naklejkę. Do wyboru mamy różne kolory m.in. malinowy, rożowy, złoty, koralowy, biały perłowy, srebrny, purpurowy, błękitny, turkusowy, wiśnowy. U nas póki co jest faza na różowy, więc stąd ten dziewczęcy kolorek na paznokciach :) 


Na stronie drogerii Better Land dostępne są także zestawy do makijażu, cienie do powiek, proszki do ozdabiania ciała i włosów, balsamy do ust. Wszystkie produkty posiadają certyfikat ekologiczny i hipoalergiczny. Tego typu kosmetyki mogą okazać się świetnym pomysłem na świąteczny upominek. 
Nie jest to moje pierwsze zamówienie ze strony drogerii Better Land. Wcześniej maiałam okazję wypróbować kilka innych produktów, które świetnie się u nas sprawdziły:
Szampon Pierpaoli EkosPłyn do prania BIO-D





Komentarze

  1. Amazing post
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że są tego typu kosmetyki, które mogą używać dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kosmetyki to fajny pomysł na świąteczny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten kolorek :)
    Fajna propozycja na prezent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynki lubią bawić się w malowanie paznokci, więc na prezent warto wybierać takie zdrowe lakierki :)

      Usuń
  5. Polecę znajomym Paniom :-) . Pozdrawiam serdecznie Rodzina Testuje :-) . Ps. Moja Mama jednak chodzi do kosmetyczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Хорошо, что сейчас для игр детей можно купить экологически чистую косметику.

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś dla mojej wnusia. Najważniejsze, że jest bezpieczny. Muszę koniecznie zajrzęć do tego sklepu, może znajdę jeszcze jakieś inne malowidełka dla mojej strojnisi. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już kupować lakier dla dziecka do zabawy, to tylko taki który jest bezpieczny :)

      Usuń
  8. Małe elegantki na pewno będą z takiego prezentu zadowolone 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. polecę przyjaciółkę, ma 7 letnią córeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że są takie zdrowe lakiery dla dzieci. Musze kupić dla mojej chrześniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh a która dziewczynka jak była mała nie podkradała mamie kosmetyków czy nie chodziła w butach na obcasie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, nie wiedziałam, że można kupić takie specjalne lakiery dla małych dam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie lakiery to dobry pomysł na prezent. Fajna opcja dla dzieci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o tych lakierach, muszę je koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że powstają takie mniej szkodliwe odpowiedniki lakierów, po które mogą bezpiecznie sięgnąć małe dziewczynki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie lakiery z przyjemnym składem bez szkodliwych substancji to i ja bym chętnie używała;) Piękny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama bym taki chętnie używała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje dziewczyny uwielbiają malowac pazurki. Ten lakier będę musiała im sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne, dziecku można sprawić radość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakier lakierem ale te saneczki to są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze wiedzieć, jaki bezpieczny kosmetyk wybrać dla dziewczynki, która się uprze pomalować paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet nie wiedziałam,że takie lakiery dla dzieci są.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sounds really good! This product looks great for my daughter. She realy love nailvarnis. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że są teraz takie specjalnie przystosowane dla dzieci. Chociaż takie wymalowane dziecko np. 5-letnie to może niekoniecznie, ale no dziewczynki patrzą na matki i też chcą, więc lepiej takimi kosmetykami dla nich, niż dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje malują tylko w czasie zabawy, potem ściągają lakier :)

      Usuń
  25. Nie mam malutkiej dziewczynki, ale lakier fikuśny🤗👧
    Pozdrawiam cieplutko😊🧡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz