Drogeria Better Land- ekologia na wyciągnięcie ręki :)


W sklepach półki sklepowe uginają się od najróżniejszych marek kosmetyków do mycia i pielęgnacji włosów. Wybór jest spory, ale kiedy zależało mi na kupnie zdrowego, delikatnego szamponu, który będzie mogła używać także moja córka okazało się, że wcale nie jest to takie proste. Wystarczy zerknąć na skład produktu, aby skutecznie się zniechęcić. Wtedy zaczęłam szukać drogerii, która ma w swojej ofercie bezpieczne, ekologiczne kosmetyki. Udało mi się je znaleźć na stronie Better Land, która jest największą drogerią ekologiczną w Polsce. 


W sklepie tym wybrałam idealny włoski szampon Pierpaoli Ekos dla mnie i córki, u której pojawił się problem przetłuszcających włosów. Zawiera on ekologiczny ekstrakt z krwawnika o znanych właściwościach ściągających i regulujących wydzielanie serum. W jego składzie znajdziemy także pantenol o właściwościach nawilżających i łagodzących oraz surfaktant na bazie organicznej oliwy z oliwek.  Wolny jest z kolei od alkoholu, mydeł alkalicznych i barwników. Kosmetyk lekko się pieni, ale przy tym świetnie oczyszcza włosy i skórę głowy. 

Bardzo na plus oceniam także zapach, który jest bardzo delikatny, lekko słodkawy. Co było dla nas istotne szampon jest odpowiedni do częstego stosowania. Możemy nim myć włosy nawet codziennie. Stosujemy go regularnie i mam wrażenie, że rzeczywiście włosy mniej się przetłuszczają. Jest to widoczne zwłaszcza u mojej córki, dla której do niedawna był to poważny problem. Po umyciu włosy są bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i dobrze się układają. Z pewnością szampon Ekos na stałe zadomowi się w naszej łazience J

Jakich szamponów użycie? Zwracacie uwagę na skład? Robiliście już zakupy na stronie Better Land?

Ps. Czy wiecie, że krwawnik nadal kwitnie? :)

Jest to moje pierwsze zamówienie kosmetyczne z tej strony. Wcześniej miałam jednak okazję wypróbować produkty dla domu:

Pranie w stylu eko

Komentarze

  1. ..witam serdecznie <3
    ..fantastyczny post, zachwyciłam się Twoją recenzją :)
    ..piękne zdjęcia! .. chętnie zajrzę na stronkę podaną przez Ciebie i może skuszę się i zamówię ten ekologiczny szampon ;)

    - pozdrawiam cieplutko, życzę dużo uroczych chwil <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogger coś szwankuje - nie daje miejscami publikować wpisów - chciałem jedynie napisać, że prezentowany produkt jest bardzo intrygujący :) A co do kwitnięcia krwawnika - nie wiedziałem, chociaż mieszkam na południu Polski, gdzie okres wegetacji roślin jest nieco dłuższy, niż w innych regionach. A z szamponów - no cóż - niegdyś Herbal Essences , teraz żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeli pod prysznic lepiej nie stosować do myci włosów, chyba że produkt rzeczywiście jest do tego przeznaczony.

      Usuń
  3. Thanks for sharing your review.
    Nice product and affordable.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam takiej naturalnej dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tego typu produkty. Cenie sobie dobry skład.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie słodkawe zapachy. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Спасибо! Интересный шампунь!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze zwracam uwagę na skład kosmetyków, chociaż nie zawsze udaje mi się poprawnie go zinterpretować ;) Tej marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj im krótszy skład,tym lepiej :) Najlepiej sięgać po ekologiczne produkty.

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze tych produktów. Najczęściej używam łagodnych szamponów, ale czasem i mocniejszych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, szampony tej marki są naprawdę bardzo dobre i co najważniejsze zdrowe :)

      Usuń
  10. Staram się zwracać uwagę na skład, jedna nie zawsze mi to wychodzi. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  11. This sounds amazing! Thanks for sharing.

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący szampon.Zawsze szukam takich naturalnych produktów. Z chęcią skuszę się na niego. Dziękuję za podpowiedź, Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very nice product darling
    Good post

    OdpowiedzUsuń
  14. This shampoo sounds wonderful. I always use shampoos from these two brands: Afrodita ( a brand from Slovenia) and Saponia (a brand from Croatia). Both of these brands have amazing shampoos, I can recommend them.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przetestowałabym ten szampon :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tej drogerii, ale zainteresuję się bliżej jej ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olá! Acho muito importante saber como foi feito os produtos que
    usamos e
    acho muito bacana analisar o que queremos consumir.
    Beijos.

    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    Pozdrawiamy
    vanessa

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę miała na uwadze ten szampon :)
    Lubię takie naturalne rozwiązania :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najzdrowsze i najbezpieczniejsze są wlaśnie naturalne kosmetyki :)

      Usuń
  19. Rewelacyjny szampon bez tablicy Mendelejewa. Chętnie bym go kupiła. Muszę koniecznie zajrzeć do tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesting review
    thanks for sharing
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście na przetłuszczające się wlosy polecam Szampony z barwa natura ^^ mama go lubi i też jest naturalny / ziołowy
    Z Pierpaoli Ekos nie spotkałam się nigdy ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam, ale niestety skład nie był taki naturalny...

      Usuń
  22. Nie miałam okazji jeszcze poznać tej drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam,ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej marki. Wypróbuję przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam pojęcia... dzięki

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej marki, ale przyznaję, że chyba skuszę się i sama przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tej firmy i szczerze to nie zwracam specjalnie uwagi na skład szamponu, który kupuję. Patrzę na to do jakiego rodzaju włosów jest i tyle. Może jeszcze ładnie pachnieć, najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warsto wnikliwie czytać etykiety, bo im mniej chemi tym dla nas zdrowiej :)

      Usuń
  28. Pierwszy raz słyszę o tej marce i drogerii. Chętnie zajrzę na ich stronę

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ciągle testuje owe szampony, bo jeszcze nie znalazłam takiego idealnego :) Może i ten kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubie takie nowinki, dziekuje za podpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ekologiczne kosmetyki mają moc, za dużo tej chemii wszędzie, bardzo fajny ten szampon.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz