OCELIO- próbujemy bezglutenowe napoje roślinne

 


Czy wiecie, że gluten jest zaraz po mleku najczęstszym alergenem pokarmowym? Nietolerancja glutenu jest też bardzo groźną chorobą, prowadzącą do uszkodzenia kosmków jelitowych. W rezultacie może prowadzić do celakii, która dotyka coraz więcej ludzi. Na szczęście na rynku pojawiło się sporo produktów bezglutenowych, w pełni bezpiecznych dla osób z alergią pokarmową. Produkty Ocelio są odpowiedzią na potrzeby chorujących na celiakię, z nietolerancją glutenu oraz osobach świadomie eliminujących ten alergen z jadłospisu. Jakiś czas temu prezentowałam Wam batoniki bezglutenowe, a teraz przychodzę do Was z recenzją napoju sojowego i ryżowego. 

Napoje roślinne są alternatywą dla mleka krowiego. Sięgają po nie zarówno weganie, jak i osoby z nietolerancjami pokarmowymi, a także każdy, kto ceni sobie nowe smaki i urozmaicenie codziennego jadłospisu. W ofercie marki Ocelio znajdziemy wyjątkowe napoje sojowe w dwóch wariantach smakowych, tj. naturalne oraz z nutką wanilii. Produkty powstają z włoskich nasion soi i mają delikatny, lekko słodkawy smak. 

Doskonale nadają się jako dodatek do kaw, naleśników, musli, koktajli, sosów, zup czy też różnego rodzaju wypieków, a także do picia solo. Oferowane przez Ocelio napoje sojowe to produkty pozbawione zarówno laktozy, jak i glutenu, w ich składzie nie znajdziemy również barwników czy też innych sztucznych dodatków. Napój okazał się bardzo smaczny i delikatny w smaku. Używamy go do płatków, a także do kawy.

Ryżowy napój roślinny Ocelio to idealna propozycja dla osób poszukujących zamienników tradycyjnego mleka. Polecany szczególnie dla osób na diecie wegańskiej. Wytwarzany z najwyżej jakości, ekologicznego ryżu. Nie zawiera glutenu ani cholesterolu, a jedynie naturalnie występujące cukry. 

Świetnie smakuje jako przekąska o każdej porze dnia - dodatek do słodkich śniadań, wytrawnych obiadów i kolacji, a także słodkich deserów. Napoju ryżowego można użyć do przygotowania dań na zimno i na ciepło, ale doskonale smakuje też w postaci naturalnej. W smaku jest wyjątkowo delikatny, lekko słodki.  

Znacie produkty Ocelio? Kto z Was stosuje dietę bezglutenową? 


Komentarze

  1. Nie stosuję diety bezglutenowej, ale polecę produkty mojej koleżąnce, która ma z tym problem. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super! Od lat, ze względów zdrowotnych jestem na diecie bezglutenowej, ale tej marki jeszcze nie znam. Czas więc to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mają dużo fajnych produktów, a ceny są atrakcyjne :)

      Usuń
  3. Bardzo dobry post. Ja np. od lat nie słodzę herbaty ani kawy, uważnie się przypatruję napisom na produktach spożywczych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze. Warto wnikliwie czytać etykiety :)

      Usuń
  4. Happy Earth Day - Drink On

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  5. Я никогда не пила такие напитки. Наверное, у нас они не продаются.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Возможно, этого бренда нет, но наверняка в супермаркетах есть соевые или рисовые напитки :)

      Usuń
  6. Nie próbowałam, może trzeba to zmienić?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Powoli przyzwyczajam się do takich napoi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, smak mają zupełnie inny od tradycyjnego mleka, ale dla osób które muszą wyeliminować gluten jest to dobra alternatywa.

      Usuń
  8. Ciekawe, czy ich smak by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ani nie piłam tego typu napojów. Muszę kiedyś wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie napoje, więc i tych z chęcią kiedyś spróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napój sojowy znam,ale ryżowego jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I haven' t tried any of those products but they look good. Thanks for sharing. Have a nice week-end!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałbym spróbować.
    Pocałunek dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę za tobą podążać,
    ale powiedz mi jak.
    Pocałunki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś próbowałam takie napoje innej marki i niezbyt mi smakowały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego smaku po prostu trzeba się przyzwyczaić.

      Usuń
  16. Jestem ciekawa smaku tych napojów :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na chwilę obecną nie korzystam z napojów roślinnych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nigdy nie piłam napojów roślinnych. :)

    Ale nie mówię nie. Może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeżeli nie masz alergii warto je spróbować :) Mają zupełnie innym smak niż tradycyjne mleko.

      Usuń
  19. Dziękuję za recenzje, ostatnio akurat kupujemy napoje roślinne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam 19 lat a nigdy nie piłam tego typu napojów, jestem ciekawa jak smakują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich smak można lubić lub nie. Warto sprawdzić na sobie :)

      Usuń
  21. Ciekawa propozycja, nasz wnuk jest uczulony na mleko krowie i zawsze musimy pamiętać o zamiennikach, ten napój świetnie pasuje.
    Pozdrawiam Cię wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dla alergików to świetna alternatywa. Zdrowy zamiennik mleka :)

      Usuń
  22. Ja nie mam na szczęście tego problemu ale to wspaniałe, że osoby, które muszą stosować dietę bezglutenową (ale też i te które po prostu chcą) mają taki wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie spotkałam się nigdy z produktami owej marki, nie stosuję diety bezglutenowej, ale super, że takie produkty istnieją, może kiedyś z czystej ciekawości spróbuję, a swoją drogą to bardzo interesujący wpis, aż miło się czyta :).
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, nawet z czystej ciekawości, żeby wiedzieć jak smakują :)

      Usuń
  24. Nie znam firmy . Muszę o niej poczytać . Bo właśnie szukam mleka z lepszym składem ( napoju roślinnego )

    OdpowiedzUsuń
  25. Do takich napojów jakoś nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. ..ciekawy post.. nie znam tej firmy,nie stosuje diety ale chętnie spróbuję smaku tego napoju 😊
      -pozdrawiam serdecznie❣️

      Usuń
  27. Look very delicious. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/guerlain-shalimar.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz słyszę o tych napojach. Muszę je poznać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie spotkałam się nigdy z produktami tej firmy, ale jeśli znajdę w jakimś sklepie te napoje, to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie spróbuję. Sama szukam mlecznych alternatyw :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio piłam napój ryżowy (tak z ciekawości, bo nigdy nie próbowałam) i nie bardzo mi zasmakował. A co do sojowych produktów, to nie jestem przekonana. Tyle się mówi o ich niekorzystnych skutkach zdrowotnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W smaku są zupełnie inne w porównaniu do mleka. A jeżeli chodzi o soję to słyszałam że powinno się omijać jedynie tą genetycznie modyfikowaną.

      Usuń
  32. Nie znam takich napojów, ale myślę, że to świetny produkt dla osób nie tolerujących glutenu. Ponad 30 lat temu nie było takich produktów, pamiętam jak mój kuzyn chorował, to wujostwo nieźle się musiało nakombinować, żeby kupić specjalne mleko dla niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeszcze całkiem niedawno nie było tego typu alternatywy.Dobrze, że teraz na rynku pojawiły się takie produkty.

      Usuń
  33. Pierwszy raz słyszę o napoju ryżowym. Ciekawa alternatywa dla krowiego mleka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie stosuje zadnej diety, ale moze warto zawocic na to uwage. Podobaja mi sie te napoje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz