Ocelio-produkty bezglutenowe dla każdego


Alergie są znakiem naszych czasów. W bardzo wielu przypadkach alergenem okazuje się żywność.  25% osób z alergią może mieć objawy uczulenia na gluten, a dokładniej na gliadynę obecną w pszenicy. Ta nietolerancja określana jest mianem epidemii XXI wieku. Tak naprawdę problem niebezpiecznego dla zdrowia glutenu jest całkiem świeży i ma zaledwie 50-letnią historię. Wszystko zaczęło się od prac nad pszenicą modyfikowaną genetycznie. Stworzono wówczas odmianę pszenicy o wyższej zawartości glutenu, która znana jest z lepszych właściwości ziaren dla piekarzy i plantatorów. Nie koniecznie natomiast dla zwykłych zjadaczy chleba...Gluten jest szkodliwy nie tylko dla osób cierpiących na celiakię, chorobę Duhringa, ale także dla tych, którzy nie mają problemów z jego nietolerancją. 
Marka Ocelio powstała z myślą o osobach, które chcą lub muszą wyeliminować ten alergen z jadłospisu. Zapewnia ona konsumentom szeroki asortyment smacznych produktów spożywczych, które pozwolą urozmaicić dietę – by codzienne życie na diecie nie wiązało się jedynie z wyrzeczeniami. W swoim portfolio posiada kilka kategorii produktów, m.in. bezglutenowe mieszanki mąk do ciast i pizzy, napoje roślinne, musli owsiane, batony superfoods raw oraz batony proteinowe. Dziś zapoznam Was bliżej ze zdrowymi przekąskami tej marki, a mianowicie zdrowymi, bezglutenowymi, całkowicie naturalnymi batonikami, bez zawartości cukru. Do wyboru mamy różne smaki:


BATON SUPERFOOD RAW Morela MACA
Składa się z pasty daktylowej, masła kakaowego, suszonych jabłek, macy i suszonych moreli. Prosty skład, brak obróbki termicznej oraz wysoka zawartość błonnika sprawia, że baton Ocelio Superfood Raw to pyszna propozycja dla każdego, kto ceni "zdrowe słodycze". 


Jak mi smakuje? Baton jest słodki, ale jest to słodycz naturalna, pochodząca z owoców. Wyraźnie wyczuwa się w nim daktyle. Samo zdrowie! 


BATON SUPERFOOD RAW Z KAWAŁKAMI KAKAOWCA
100% naturalny baton RAW przygotowany jest na bazie pasty daktylowej, ziaren kakaowca i migdałów. Brak obróbki termicznej sprawia, że baton stanowi doskonałą alternatywę dla popularnych słodyczy. 


W tym batonie pierwsze skrzypce gra pasta daktylowa. Wyczuwa się w nim także nutę kakaowca. Jest to pyszna i bardzo sycąca przekąska, która sprawdzi się na drugie śniadanie, czy podwieczorek.


BATON PROTEINOWY HIGH PROTEIN BAR VANILIA
Ten baton jest bardziej deserowy- z polewą czekoladową. Na pewno jest to idealna przekąska dla sportowców. Zawiera aż 41 % protein. Tym samym baton dostarcza składników niezbędnych podczas budowania masy mięśniowej, a także pozwala uzyskać zadowalające efekty treningu. 


Nie zawiera cukru i błyskawicznie dostarcza energii.  Konsystencja jest miękka, lekko gumowata, ale nie przywierająca do zębów. Jest bardzo sycący, ale co ważne nie mdlący. 


BATON PROTEINOWY O SMAKU KOKOSA
Baton jest wyjątkowo delikatny w smaku, o wyraźniej wyczuwalnej kokosowej nucie. Polewa czekoladowa sprawia, że jest to słodka, energetyczna przekąska dla każdego. Zawiera 37% protein, więc sprawdzi się  idealnie dla osób uprawiających sport.


Na pewno wspomoże budowanie idealnej sylwetki. Baton zaspokoi apetyt na słodkości, a przy tym uzupełni energię po wysiłku fizycznym. Zdrowe i pyszne! 

Wkrótce zaprezentuję Wam kolejne produkty bezglutenowe marki Ocelio. Dajcie znać, czy często sięgacie po tego typu żywność.

Komentarze

  1. Baton z wanilią mnie zaciekawił. Fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tych produktów, ale muszą być smaczne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smaczne i przy tym bardzo pożywne :) Idealne na przekąskę!

      Usuń
  3. Bardzo fajne produkty, ten kokosowy chętnie bym schrupała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty. Bardzo pomocny wpis :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super batoniki. Dobrze mieć je plecaku, czy torebce. Z tego co piszesz są smaczne, zdrowe i pożywne. Nie jestem na diecie bezglutenowej, ale z chęcią bym schrupała takiego batonika. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень вкусные и полезные продукты! Я думала, что ваша имя Родзина. Оказывается, это слово переводится "семья". Я даже не знаю, как вас зовут.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie mamy takiego problemu...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjadłbym wszystkie na raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na raz to nie koniecznie ;) Naprawdę są bardzo sycące :)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawe smaki, waniliowy mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym spróbowała :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbuję.Pierwszy raz słyszę o tych batonach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne produkty, nie znam tej firmy, a batoniki mnie zaciekawiły :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się zastanawiałam skąd taki wysyp alergii na gluten. Dzięki Tobie moje pytania doczekały się odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię eksperymentować z tego typu batonikami. Tych jednak jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Baton o smaku kokosa z chęcią bym spróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądają smakowicie :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kokosowy i z kakao to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie batony z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uuu jadłabym;D wszystkie od razu^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie pyszne batoniki. Idealne do torebki i zawsze pod reka, kiedy ma sie chec na cos slodkiego! Super :)

    Pozdrawiamy
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja co prawda nie czuję potrzeby eliminowania glutenu z mojego jadłospisu ale batoników bardzo chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeżeli nie ma przeciwwskazań medycznych do jedzenia glutenu, to taka dieta jest na pewno zdrowa :)

      Usuń
  22. Dobrze, że powstają takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie przepadałam za takimi batonikami, ale jeśli miałabym już jakiś wybrać, to może kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te batony są zupełnie inne- mniej słodkie i pożywne :)

      Usuń
  24. Nie lubię tego typu batonów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej marki, ale uwielbiam tego typu batoniki. Najbardziej zaciekawiła mnie wersja z kawałkami kakaowca oraz proteinowe:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie batony, będę się rozglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogę jeść produkty z glutenem, więc nie widzę sensu kupować produktów go pozbawionych. Tym bardziej, że kiedyś coś takowego kupiłam, żeby spróbować jak smakuje i było niesmaczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się cieszyć, że nie masz alergii na gluten :) Chociaż muszę przyznać, że batony są naprawdę smaczne.

      Usuń
  29. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię batony proteinowe ❤

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe produkty!

    OdpowiedzUsuń
  32. O, coś dla mnie! Lekarz zalecił mi dietę bezglutenową i przyznam szczerze, że mam problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na stronę Ocelio. Mają duży wybór produktów :) Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  33. Ja jestem uczulona na gluten także staram się go unikać.
    Ciekawe są te przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Coś dla mnie :D właśnie będę próbować diety bezglutenowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, czyli trafiłam z wpisem. Niedługo na blogu pojawią się kolejne produkty bezglutenowe :)

      Usuń
  35. Dziękuje za ten post. Nie znałam marki Ocelio, a zawsze wypatruję bezpiecznych słodyczy dla mojego ukochanego celiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super recenzja, bardzo wyczerpująco zostało wszystko uwzględnione

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz