ORLY Breathable-lakiery, które pomagą odetchnąć paznokciom

Lubicie malować paznokcie? Przyznam Wam szczerze, że lubię być samowystarczalna również w tej kwestii. Zresztą, samo robienie manicure jest dla mnie odprężające. Na rynku dostępne są świetnej jakości lakiery, dzięki czemu możemy sobie zrobić naprawdę perfekcyjny manicure w domowym zaciszu. Trwały i elegancki. Do tego bez narażania się na zakażenie koronawirusem ;) Moim najnowszym odkryciem są lakiery ORLY Breathable. Sięgnęłam po nie po raz pierwszy i okazało się, że to był strzał w dziesiątkę. 


Marka, która powstała w 1975 roku rozkochała w sobie miliony manicurzystek na całym świecie. W krótkim czasie stała się ulubieńcem profesjonalistów i gwiazd światowego formatu. Wysoka jakość to jedno, ale równie istotny jest dobry skład kosmetyku. Lakiery ORLY z tego testu również wyszły obronną ręką. Nie zawierają one szkodliwych substancji, takich jak m.in. DBP, Toluen, czy Formaldehyd. Innowacyjność produktów została uhonorowana licznymi nagrodami, w tym zdobyła aż 12 będących odpowiednikiem Oskara w świecie profesjonalnej kosmetyki. Ważna dla mnie była także informacja, że marka ORLY nie testuje swoich produktów na zwierzętach.


Dlaczego akurat ORLY Breathable? Slogan "Daj odetchnąć swoim paznokciom" możemy interpetować w dosłowny sposób. Dzięki technologii advanced oxygen tlen i woda przenika przez płytkę paznokcia, dzięki czemu paznokcie pozostają zawsze nawilżone. W jednym produkcie mamy preparat + kolor. Lakiery zawierają prowitaminę B5, olejek arganowy i witaminę C. Nie potrzebujemy bazy ani topu, co skraca czas manicure o połowę. Świetnym rozwiązaniem jest też genialny pędzelek złożony z 600 włókiem. Tak gęsty pędzelek zapewnia gładkie i precyzyjne wykończenie manicure. 


Jak to wszystko wygląda w praktyce? Testowałam dwa kolory ORLY Breathable- niebieski- FREUDIAN FLIP i czerwony LOVE MY NAILS. W przypadku obu lakierów miłym zaskoczeniem była bardzo łatwa i wygodna aplikacja. Znaczenie ma tu nie tylko genialny pędzelek, ale i dobra konsystencja lakieru. W przypadku niebieskiego lakieru najlepszy efekt był po nałożeniu dwóch warstw, natomiast przy czerwonym wystarczyło jedno krycie. Paznokcie schną całkiem szybko, już po kilku minutach możemy wracać do swoich obowiązków :) Wiadomo, że niebieski lakier schnie trochę dłużej, a to ze względu na nałożenie dwóch warstw. 


Co do trwałości to rzeczywiście manicure jest wytrzymały i utrzymuje się na paznokciach kilka dni. Szczególny "chrzest bojowy: przeszedł u mnie niebieski lakier, który towarzyszył mi w czasie weekendu wypełnionymi pracami w ogrodzie. Dał radę! Byłam zdziwiona, że na moich paznokciach nie pojawiały się żadne odpryski. Zauważyłam jeszcze jedną pozytywną rzecz- po zmyciu lakieru moje paznokcie nie były wysuszone i odbarwione jak to bywało z innymi markami. To był dla mnie najlepszy dowód, że rzeczywiście pod tym manicure paznokcie oddychają. 


Który kolor bardziej Wam się podoba? Klasyczną czerwień uwielbiam, bo w tym wydaniu jest naprawdę soczysta, wyrazista i mega kobieca. Lakier Freudian Flip pokochałam natomiast za jego oryginalność i ciekawy efekt kolorystyczny. Jest niejednolity i mieni się różnymi odcieniami niebieskiego. Tak naprawdę w każdym świetle wygląda nieco inaczej, a w słońcu wyjątkowo pięknie się mieni. Sprawdzi się z pewnością idealnie zarówno na dzień, jak i na wieczór. 


Znacie lakiery ORLY Breathable? Jak Wam się podoba efekt mojego domowego manicure? 


Komentarze

  1. Oba fajne, ale dla mnie bezapelacyjnie na I miejscu jest niebieski lakier (to zresztą mój ulubiony kolor). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to tak jak ja :) Uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego :) To zdecydowanie mój ulubiony kolor :)

      Usuń
  2. Śliczne, ale czerwony wygrywa. Ten niebieski jest zbyt błyszczący jak dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi ;) Ja jestem troche jak sroka i lubie jak sie coś błyszczy ;) Chociaż fakt czerwień jest bardzo klasyczna i uniwersalna.

      Usuń
  3. Niestety nie znam tych lakierów. Trochę bawiłam się w hybrydy swego czasu. Jak dla mnie niebieski wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat są zwykłe lakiery, chociaż w ofercie też mają hybrydowe.

      Usuń
  4. Ja ostatnio maluję jedynie na kremowy kolor. Ale czerwony uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale kolor niebieski bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto bliżej poznać tą markę, bo mają naprawdę bardzo dobrej jakości produkty.

      Usuń
  6. Przepiękne kolory :) Ten niebieski jest świetny na lato ;) Marki lakierów nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ten niebieski też kojarzy mi się z latem, morzem :)

      Usuń
  7. Niezbyt wierzę w tego typu zalety lakieru ale moze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to nie kwestia wiary, ale faktów :) Przy wyborze lakieru zawsze warto sprawdzać skład. Im mniej ma szkodliwych substancji, tym lepiej. ORLY wypada naprawdę dobrze :)

      Usuń
  8. Śliczna czerwień, nie znam tej firmy. Przed pandemią byłam 3 razy na paznokciach u kosmetyczki, po zdjęciu paznokcie wyglądały paskudnie i stwierdziłam, że w nosie z takimi wygodami, paznokcie maluje sama na nowo i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Zdecydowanie wolę zwykłe lakiery. Po wizycie u kosmetyczki wcale nie byłam zadowolona.

      Usuń
  9. Bardzo rzadko maluję paznokcie, więc też sporadycznie kupuję lakiery do paznokci. Tych nie znam i nie za bardzo wierzę w to, że lakiery mogą pomóc naszej płytce paznokcia, ale oba kolorki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierając lakier warto zwracać uwagę na skład. Ma to naprawdę duże znaczenie dla naszych paznokci, ale i zdrowia, żeby nie wdychać za dużo chemii.

      Usuń
  10. Maluję paznokcie praktycznie nom stop! Te kolory są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki mają te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie! O lakierach tej marki słyszałam ale jeszcze nigdy ich nie używałam. Chyba się skuszę bo ta czerwień jest przepiękna:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy skradl moje serducho. Uwielbiam mieć pomalowane pazurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię :) Od razu człowiek się lepiej czuje z ładnie pomalowanymi paznokciami :)

      Usuń
  14. To firma długo się utrzymuje na rynku i niech tak będzie dalej, skoro ma dobre produkty. osobiście, nie znoszę malować paznokci, robię to rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że te lakiery nie zawierają takich szkodliwych substancji. Dla mnie to ogromny plus i chętnie użyłabym takiego lakieru.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wiedzieć o tych lakierach, wole tradycyjne ale i takie które są dobre

    OdpowiedzUsuń
  17. Slicznie 😍
    Obydwa lakiery mi się tak samo podobają 😍
    Markę kojarzę , z oliwki ale wogole o ich kosmetykach słyszałam wiele pozytywnych opinii ☺
    Szkoda że nie mają lakierów hybrydowych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Lakiery ORLY cieszą się dobrą sławą :) Nic dziwnego, bo są naprawdę dobrej jakości :)

      Usuń
  18. Nie spotkałam się wcześniej z tymi lakierami, ale ten czerwony podoba mi się najbardziej :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niebieskie paznokcie Catalyst są naprawdę fajne. Poleciłbym to mojej młodszej siostrze.

    Pozdrowienia z przyjaźni, Rodzina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubi ten kolor, na pewno byłaby zachwycona :)

      Usuń
  20. Ten morski kolor jest cudny. Paznokcie też robię sama, ale o tej firmie nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Te lakiery są naprawdę świetne. Dużo zdrowsze dla paznokci.

      Usuń
  21. Ciekawa marka.Przekonała mnie informacja,że po zmyciu lakieru płytka paznokciowa nie była przesuszona i ta marka nie testuje swoich produktów na zwierzętach. Wybrałabym niebieski kolor- lubię mieć pomalowane paznokcie, ale przynajmniej u siebie nie lubię, gdy rzucają się w oczy. U innych podziwiam mocne kolory,a przede wszystkim pięknie zrobione paznokcie!
    Pozdrawiam.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować :) Dla mnie też jest ważne, żeby lakier nie niszczył tak płytki paznokci.

      Usuń
  22. Śliczne kolory, nie mogę się zdecydować który ładniejszy 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten niebieski mnie zauroczył. Lakiery z tej firmy są genialne i w dodatku cf, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jedne z najlepszych na rynku :) Zawsze zwracam uwagę na skład, a tu jest bez zarzutów.

      Usuń
  24. A ja może jestem dziwna, nie lubię malować paznokci, nie lubię robić manicure. Ale jak już są pomalowane to je lubię :) Wybieram czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak :) Samo malowanie paznokci to w końcu dosyć żmudne zajęcie.

      Usuń
  25. Ten pierwszy kolor taki mi się kojarzy z wakacjami, jest super!
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  26. attractive metallic blue nail polish colors. I like it .

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie maluje paznokci,ale post ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. To dobrze, że są dość wytrzymałe. Do tego też mają ładne kolory. Nie maluję paznokci, ale może jak kiedyś zacznę to sobie sprawdzę tę markę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zaczniesz to sięgaj po lakiery, które nie niszczą tak paznokci, takie jak ORLY :)

      Usuń
  29. Wygldaja bardzo ładnie na paznokciach . Bardzo podoba mi sie ten pierwszy metaliczny odcień xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Efekt fajny, ta czerwień zdecydowanie najbardziej mi się podoba. Przyznam jednak, że ja korzystam z hybryd i chyba już na normalne lakiery się nie skuszę...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kolory, bardzo ładnie wyglądają na paznokciach. Od jakiegoś czasu używam lakierów hybrydowych, więc póki co nie skuszę się na te tradycyjne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś zmieniła zdanie to pamiętaj o tych lakierach :)

      Usuń
  32. Muszę przyznać, że nigdy o tej firmie nie słyszałam, jednak ten czerwony kolor wygląda przepięknie!

    Zapraszam na nowy post: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mają sporo bardzo fajnych lakierów :) Uniwersalna czerwień zawsze na topie :)

      Usuń
  33. The blue polish is really cute
    xx

    OdpowiedzUsuń
  34. ja i tak cisnę teraz tlyko hybrydy i chodzę do kogoś na nie, bo sama nie umiem kompletnie ;D ale kojarzę, że miałam kiedys orly i byłosppoko!

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię malować paznokcie, a te lakiery bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je wypróbować :) Na ich stronie internetowej dostępne są różne kolory :)

      Usuń
  36. Też maluję sama paznokcie, ale nie znałam tej marki. Powiem, że mnie zachęciłaś do wypróbowania tych lakierów, szczególnie czerwonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne kolory :) wybrałabym czerwień na lato, a niebieski na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba kolory tak naprawdę świetnie pasują do każdej pory roku :)

      Usuń
  38. Bardzo fajna, wyczerpująca temat recenzja. Nie znam marki, ale chyba warto się z nią poznać:) Lakier, który daje radę nawet przy pracach ogrodowych to musi być dobry produkt. Piękna, klasyczna czerwień... taką lubię najbardziej:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dla mnie zawsze największy test dla lakierów jest wtedy, gdy testuję go w czasie prac domowym :)

      Usuń
  39. Muszę poszukać tych lakierów w mojej okolicy. Mam strasznie słabe paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię lakiery Orly, a te mają piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam tej marki, muszę się zapoznać.
    Mnie wczoraj kosmetyczka uświadomiła, że modne są teraz lakiery matowe.
    Te na zdjęciach kolorystycznie bardzo ładnie się prezentują💙😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc przy wyborze lakieru często kieruję się własnymi oczekiwaniami. Mają pasować kolorem do sukienki i mieć dobry skład :) ORLY te warunki spełniają :)

      Usuń
  42. Odpowiedzi
    1. To prawda, szczególnie ten niebieski ma niejednolity, wyjątkowo oryginalny kolor :)

      Usuń
  43. Cudne kolorki mają. Nie słyszałam o nich jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Polecam FollyNail https://follynail.com/ – tę markę uwielbia moja żona i na pewno ma ku temu powody.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz