Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Pumpkin season-Krem do twarzy z olejem konopnym od Efektima

 


Z problemem suchej skóry borykam się od zawsze. Niestety skłonność do szybkiego wysuszania skóry otrzymałam w genach i doskonale wiem, że bez odpowiedniej pielęgnacji szybciej będą pojawiać się na niej zmarszczki. Sucha skóra jest bardzo problematyczna- po myciu może być podrażniona, swędząca, gorzej znosi mróz i wiatr. Na szczęście na rynku dostępne są kosmetyki, które bardzo ułatwiają życie osobom z tym problemem. W ostatnim boxie Pure Beauty znalazłam krem, który idealnie wpasował się w potrzeby mojej wymagającej skóry i szybko awansował do zaszczytnego grona moich kosmetycznych ulubieńców. Krem do twarzy z olejem konopnym od Efektima, stworzony by przywrócić skórze prawidłowe nawilżenie. 


Krem o bogatej konsystencji został opracowany z myślą o cerze zmagającą się z problemem suchej skóry. Skoncentrowany na przywróceniu odpowiedniego nawilżenia. Dzięki odpowiedniemu stężeniu oleju konopnego i składników pielęgnujących, skóra nie traci wilgotności i lepiej pełni swoje funkcje ochronne. Składniki aktywne są super dobrane- olej konopny, olej kokosowy, kolagen i elastyna. Wszystko to czego potrzebuje naprawdę sucha skóra. Krem działa łagodząco i może być stosowany przez osoby że skórą skłonną do podrażnień. 

Krem fantastycznie się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu. Ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. Po aplikacji skóra jest wyraźnie gładsza i lepiej nawilżona. Zauważyłam też, że gdy zastosuje go na noc, to rano nie budzę się z śladami odgniecenia skóry. To dla mnie najlepszy dowód, że krem jest naprawdę skuteczny. Dodatkowy plusie przyznaję za szklany słoiczek. Taka alternatywa dla plastiku jest zdecydowanie lepsza! 

Znacie ten krem?

Współpraca reklamowa 

Komentarze

  1. Ciekawy kosmetyk, już na drugim bloku stykam się z jego recenjzą, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, it does look nice. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful to see your post! I still have my Delia smoothing cream..and I love it!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem za szklanymi opakowaniami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam suchą cerę, więc z chęcią wypróbuję ten krem.
    Pozdrawiam serdecznie
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się, że nigdy nie używałam żadnych kosmetyków konopiami.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. O! To dla mnie coś nowego :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  9. I haven't tried this cream but thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli nie ma śladów na twarzy od poduszki, to super!

    OdpowiedzUsuń
  11. I don't know this cream but it looks good.
    Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz