Jesienne aranżacje w mieszkaniu w wallfluent.pl

 


Jesienią najprzyjemniej jest zaszyć się pod ciepłym kocykiem i zapomnieć o brzydkiej aurze za oknem. O tej porze roku spędzamy zazwyczaj więcej czasu w domu, więc warto zadbać o to aby w naszych wnętrzach było wyjątkowo przytulnie i miło. Dobór odpowiednich dodatków ma ogromne znaczenie. Miłe w dotyku koce, świece, nastrojowe lampki- to absolutny jesienny must have. Nową porę roku warto powitać nowymi aranżacjami w naszych mieszkaniach. Taki powiew świeżości z pewnością dobrze nam zrobi i przy tym sprawi, że dom zyska nie tylko w naszych oczach :) Ostatnio w poszukiwaniu nowych wnętrzarskich inspiracji trafiłam na stronę wallfluent.pl Za pomocą kilku dodatków możemy zmienić charakter naszego mieszkania bez robienia gruntownego remontu. To mi się podoba! Zachwyciły mnie drukowane obrazy na płótnie, które są tak zróżnicowane, że każdy znajdzie coś dla siebie. Kategorii jest naprawdę wiele- architektura, jedzenie i napoje, motoryzacja, sport, zwierzęta, abstrakcja, kosmos, krajobrazy, kwiaty... To tylko niektóre z nich, na stronie jest ich znacznie więcej. 





Przyznaję, że ostatnio szczególnie kuszą mnie leśne motywy. Las jest piękny o każdej porze roku, ale teraz wydaje się jeszcze bardziej magiczny, tajemniczy i wygląda naprawdę wyjątkowo. Choć nie jestem jesieniarą dodatki tego typu wyjątkowo mi się podobają. Na pewno skuszę się też na szklaną deskę do krojenia z tym motywem. Jak szaleć to szaleć :) Tego typu kolorystyka jest bardzo uniwersalna i pasuje do wielu kuchni. 


Ostatnio kupiłam do domu również koc z leśnym motywem. Najpiękniej prezentuje się po rozłożeniu, choć stonowana kolorystyka w odcieniach szarości sprawia że nawet zwinięty na brzegu kanapy wygląda dobrze. Koc jest bardzo przyjemny w dotyku, mięciutki i idealnie sprawdza się w czasie jesiennych seansów. Jest na tyle uniwersalny, że dobrze pasuje zarówno do sypialni, jak i salonu. Po złożeniu nie zajmuje dużo miejsca, więc można go też zabrać ze sobą w podróż. 






Zmieniacie swoje wnętrza jesienią?

Współpraca reklamowa







Komentarze

Prześlij komentarz