Tabletki do zmywarek ecolife Siła natury- mój sposób na eko zmywanie


Coraz więcej mówi się o ekologii, co przekłada się na większą świadomość konsumentów. Wielu z nas chętnie sięga po bio żywność, ekologiczne kosmetyki. Bardzo dobrze! Im mniej chemii wokół nas, tym lepiej dla wszystkich :) Warto także zwrócić uwagę na środki czystości. Stosując w domu chemiczne produkty szkodzimy sobie, wdychając różne substancje w czasie sprzątania. Macie zmywarkę? Jeżeli chcecie być eko koniecznie wybierajcie naturalne produkty. Należy mieć świadomość, że bardzo często zjadamy składniki płynów do mycia naczyń, czy tabletek do zmywarek, które nie zostały dokładnie wypłukane z naczyń. Bywa i tak, że płyny tak silnie przywierają do naczyń, że nawet po spłukaniu pozostają chemiczne składniki, które później razem z żywnością przedostają się do naszego organizmu. Ostatnio wypróbowałam eko tabletki do zmywarek all on 1 Eco life Siła natury. Nie tylko są w całkowicie bezpieczne, ale też fantastycznie radzą sobie z myciem naczyń.





Innowacyjna bakteriobójcza Eco formuła umożliwia efektowne mycie w niskich temperaturach, eliminując uporczywy bród i szkodliwe bakterie. Mają skoncentrowaną porcję składników aktywnych przyjaznych naturze. Co istotne nie zawierają soli, substancji zapachowych i konserwantów. Są bezzapachowe i bezpieczne dla dzieci i środowiska wodnego. Nawet folia na tabletkach jest eko- z rozpuszczalnej skrobi kukurydzianej. Brawo! Bez obaw można stosować te tabletki do mycia naczyń przeznaczonych dla dzieci. Tabletki bardzo dobrze się wypłukują, nie pozostawiając zacieków i osadów. Przekonałam się, że świetnie radzą sobie nie tylko w niskich temperaturach, ale też w krótkich programach mycia.




Używacie ekologicznych środków do zmywarek?

Współpraca reklamowa











Komentarze

  1. Nie mam zmywarki bo nie mam miejsca w kuchni, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale chętnie wypróbuję. Ja też staram się, aby wokół mnie było jak najmniej chemii. Anula

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, ale chętnie się rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z dużą przyjemnością je przetestuje ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz