Dodatki, które odmienią każde wnętrze

 


Przed nami chłodna, deszczowa jesień... O tej porze roku więcej czasu spędzamy w domu, szczególnie w ponure, wietrzne dni, kiedy pogoda nie zachęca do spacerów. Warto przygotować się do jesieni, nie tylko jeżeli chodzi o naszą garderobę, ale i wnętrza. Odpowiednio dobrane dodatki sprawią, że w naszym domu stanie się bardziej przytulnie. Nie zapominajcie o poduszkach! One mają moc! Przyznaję, że nie wyobrażam sobie bez nich żadnej aranżacji. Są obowiązkowym elementem nie tylko w sypialni, ale też jadalni, salonie i pokoju dziecięcym. Uwielbiam je za to, że  potrafią odmienić wygląd kanapy, czy łóżka i wprowadzają do mieszkania powiew nowości. Mała zmiana- duży efekt i to nie dużym kosztem. 



Ostatnio zdecydowałam się na zmianę poduszek ozdobnych w naszej sypialni. Postawiłam na nowoczesny design w kolorystyce czerni i złota. Te kolory idealnie wpasowują się do tego wnętrza :) 

Zamówione poduszki dotarły do mnie błyskawicznie. Muszę przyznać, że na żywo wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciu. Solidny, dosyć gruby materiał sprawia, że poduszki na pewno posłużą nam o wiele dłużej niż jeden sezon. Do tego poduszki są bardzo przyjemne w dotyku. Świetnie wyglądają, ale też przyjemnie jest położyć na nich głowę. Dodatkowy plus przyznaję za wypełnienie. Poduszka jest miękka, ale nie zapada się zbyt mocno i zapewnia solidne oparcie. Poszewki są zdejmowalne, dzięki czemu w razie zabrudzenia możemy je wyprać. Okazało się, że nowe poduszki świetnie pasują nie tylko do naszej sypialni, ale też salonu i pokoju starszej córki. Warto wybierać uniwersalne wzory, które sprawdzą się w różnych pomieszczeniach. Dzięki temu co jakiś czas możemy robić takie małe metamorfozy w naszych wnętrzach. 



Na nowych poduszkach nie zamierzam kończyć naszej małej metamorfozy mieszkania. Zastanawiam się nad dobraniem do nich pasującego plakatu ze strony vintageposteria.pl Ostatnio zajrzałam na tą stronę i przyznaję, że przepadłam... Wybór plakatów jest naprawdę bardzo duży- nowoczesne, botaniczne, w stylu japońskim, z motywem zwierząt, samochodów, sportu, mody. Dla każdego znajdzie się coś fajnego. Zachwyciły mnie również obrazy z mchu- takie cudeńka w eko stylu po prostu uwielbiam. Już sama nie wiem na co się zdecydować :) 

Czy Wy też lubicie zmieniać dodatki w mieszkaniu?

Współpraca reklamowa

Komentarze

  1. Bardzo ładne poszewski. Wpisują się w jesienny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  2. It’s amazing what a few well-chosen pieces can do to enhance the overall vibe.

    http://www.itsjulieann.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie mała zmiana, a jaki efekt, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe jest piękne, dodatki mają moc!

    OdpowiedzUsuń
  5. A skąd te poduszki? Bardzo ładne, pasowałyby mi kolorystycznie w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Small changes can really change to atmosphere of home. So nice.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się😊 - poszewki prezentują się wręcz idealnie. Nadają wnętrzu niepowtarzalny, jesienny charakter😊.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :)
    Zgadzam się z jednym z wcześniejszych komentarzy, bardzo ładne poszewki. Szczerze mówiąc to kupiłabym sobie nową do mojego pokoju, ale z motywem kotka (w tej chwili mam z koalą ;) ) :)
    Mówiąc o jesieni to bardzo się cieszę, że u mnie jeszcze ciepłe letnie dni, szkoda tylko, że noce są zimne (jak dla mnie za chłodne!).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście prezentują się fantastycznie i to w każdym z prezentowanych pomieszczeń :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  10. Very pretty and tasteful colors.

    OdpowiedzUsuń
  11. Very pretty and tasteful colors

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie dodatki wiele dodają super klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jeszcze raz ja :) Właśnie się kapnęłam, że napisałam Ci złą nawę aparatu, którym zrobiłam zdjęcia Księżyca - to Nikon Coolpix B700 !!!
    Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię,a że teraz jestem na etapie przeprowadzki i organizowania nowego mieszkania to póki co nie robię żadnych zakupów, ale potem poszaleje. I poduszki oczywiście są na tej liście 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko mi się zdarza kupować sezonowe ozdoby. Wyjątkiem są (tzn. często kupuję) bożonarodzeniowe ozdóbki. Do jesieni najbardziej pasują mi koce, świeczki i właśnie poduszki :) Ładny wzór wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam poduszki, kocyki i zbieram anioły. A sezonowe ozdoby... Raczej rzadko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz