Czytamy z wydawnictwem Blue Ocean: LEGO Duplo, LEGO Friends i LEGO Minecraft

 


Ale dziś było upalnie! Nie mamy jednak co narzekać, bo na chłodniejsze dni jeszcze przyjdzie czas i zdążymy zatęsknić za latem. Póki co warto łapać wakacyjne promienie słońca. W weekend zawsze robimy sobie dłuższe lub bliższe wycieczki, zwiedzając region, ale i poznając nowe kąpieliska. Na podróż zawsze zabieramy ze sobą ulubione magazyny, żeby droga się nie dłużyła. Zapraszam do przeglądu najnowszych magazynów wydawnictwa Blue Ocean. Tym razem będzie bardzo klockowo :)




LEGO Minecraft to obowiązkowy magazyn dla fanów Minecrafta. Szczerze mówiąc wcześniej myślałam, że to gazetka dla chłopców, ale moja młodsza córcia uświadomiła mi, że się mylę :) Dodatkiem do specjalnego wydania gazetki jest zestaw klocków Lego- wiedźma + kot+ mikstura.  W środku magazynu jak zwykle nie zabrakło komiksu, mnóstwa zagadek i łamigłówek. Na stronach gazetki jest też bardzo fajna gra planszowa "Szłam party". Wystarczy tylko, że zaopatrzcie się w kostkę, 2 mini figurki, 18 zielonych klocków i możecie ruszać z rozgrywką. 




LEGO Friends to jeden z naszych ulubionych magazynów. Klocki LEGO Friends moje dziewczyny zbierają już od lat. Dzięki tym magazynom ich kolekcja szybciej się powiększa.  W tym wydaniu specjalnym dodatkiem jest odlotowe stoisko z lodami- w sumie aż 34 klocki. Komiks zawsze czytamy od deski do deski. Świetnie czyta się przygody postaci, które w tym czasie spokojnie czekają na półce :) W gazetce nie zabrakło też kolorowanek, zadań typu labirynty, rozpoznawanie cieni. Są też aż trzy fantastyczne gry! Na pewno Wasza pociecha nie będzie się nudzić :) 




LEGO Duplo Peppa Pig to klocki dla młodszych dzieci, ale warto wiedzieć że są kompatybilne także z mniejszymi klockami LEGO. Dodatkiem do magazynu jest figurka Peppy z walizką, idealna na wakacje :) Magazyn jest bardzo ładnie wydany, bardziej przypomina książeczkę dla dzieci, niż tradycyjny magazyn. W środku znajdziecie aż pięć historii do przeczytania z dzieckiem. Są też łamigłówki, a także kreatywny kącik,w którym nauczycie się robić zakładki do książki z Peppą i Georgem i kukiełki. Jest też konkurs, w którym do wygrania są fantastyczne nagrody. Koniecznie weźcie w nim udział! :) 



Komentarze

  1. Prezentowane przez ciebie gazetki to doskonały sposób na wakacyjną nudę!. Moje wnuczki je uwielbiają. Przy najbliższej okazji bez wątpienia odwiedzimy najbliższy salonik prasowy. Pozdrawiam cieplutko 🌞

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze bardzo fajne gazetki, na pewno spodobają się najmłodszym czytelnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Moje dzieciaki uwielbiają tego typu gazetki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze trochę i skończą się upały. Już dzień jest krótszy. Minecraft rządzi teraz wśród dzieci, a ja nadal nie wiem, o co z tym chodzi. 😆

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Wnusio jest teraz na etapie Lego:)
    Serdeczności zostawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja młodsza kuzynka uwielbia tego typu gazetki. Może spodobają jej się również te :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, we have Mindcraft lovers here! Such great ideas for someone's goodiebag when they have accomplished something at school..or just for that Friday night when you want them to entertain themselves and learn, especially for the weekend. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  8. Such inspiring gift ideas! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje wnuki były w tym roku w Legolandzie i uwielbiają wszystko co ma związek z LEGO
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są te gazetki, żałuję, że moje dziecko jest jeszcze za małe na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet na basenie czy nad morzem przyda się przerwa na takie pisemka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć:)
    Przyznam Ci się szczerze, że "Minecrafta" nie znam! Chociaż w bibliotece był/jest bardzo popularny mnie jakoś nie pociągnął żebym przeczytała. Natomiast, co do klocków LEGO, to już inna bajka, jak to się mówi :) Uwielbiałam się nimi bawić!!!
    No i temat lata... U mnie też dzisiaj upalnie i chociaż duchota niemiłosierna (ja uwielbiam, kiedy jest gorąco ale sucho i super, jeśli do tego jest jeszcze południowy wiatr!) nie mam zamiaru zbytnio narzekać. Niestety, widać już krótszy dzień :( Naprawdę chciałabym, żeby u nas nie było jesieni i zimy...
    Pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. LEGO Minecraft to coś dla mojego Mikiego:) Dzięki za polecajkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Minecraft... kiedyś moje młodsze rodzeństwo to uwielbiało. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze można coś porobić przy takich gazetkach.

    :) Dla mnie ta poduszka z psem (albo pies-poduszka) to coś ekstra.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te gazetki! Dla każdego coś miłego się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super nowości dla najmłodszych

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne gazetki! My też regularnie kupujemy LEGO :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz