Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Fruit mood- Efektima Dragon Fruit Body Peeling Eksplozja energii

 


Idealnie gładka skóra jest marzeniem wielu z nas. Na szczęście przy odrobinie starań całkiem łatwym do osiągnięcia. Jest tylko jedno "ale"... Trzeba być zdyscyplinowanym i nie zapominać o właściwej codziennej pielęgnacji. Tylko tyle i aż tyle :) W ostatnim boxie od Pure Beauty z edycji Fruit mood znalazłam mnóstwo fantastycznych kosmetyków, które idealnie wpasowały się w potrzeby mojej skóry. Już Wam kiedyś wspominałam, że niestety mam bardzo wymagającą skórę, skłonną do podrażnień i rogowacenia, przez co peelingi na stałe wpisane są już w mój kosmetyczny kalendarz. To dlatego tak bardzo ucieszyłam się z kolejnego peelingu, który miałam okazję wypróbować- Efektima Dragon Fruit Body Peeling Eksplozja energii. Wiadomo, że peeling peelingowi nie równy, ale ten już stał się jednym z z moich ulubieńców. 


Peeling Dragon Fruit dodaje skórze witalności i pozwala na jej oczyszczenie oraz wygładzenie. Zawiera naturalne drobinki złuszczające, które skutecznie oczyszczają i złuszczają martwy naskórek. Ekstrakt ze smoczego owocu jest bogaty w antyoksydanty, witaminy i minerały. Dzięki temu peeling nie tylko wspomaga regenerację skóry, ale też chroni przed negatywnym wpływem środowiska i opóźnia procesy starzenia. Kosmetyk ma przy tym wyjątkowo przyjemny letni zapach. Już samo jego nakładanie działa jak aromaterapia. Egzotyczne aromaty dodają energii i orzeźwiają. Tego właśnie mi było trzeba w te upalne dni. Peeling świetnie sprawdzi się nie tylko latem, jesienią i zimą, kiedy krótkie dni sprawiają, że czujemy ogólny spadek energii, taki pozytywny aromaterapeutyczny doping jest równie mile widziany.



Jak go używać? Wystarczy nałożyć peeling na wilgotną skórę i masować ciało okrężnymi ruchami. Po zabiegu spłukujemy skórę letnią wodą i gotowe! Efekt? Wyraźnie gładsza i przyjemniejsza w dotyku skóra. 

Komentarze

  1. Wow a Dragon Fruit peel sounds great, it must be pretty good!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet twoje paznokcie są bardzo soczyste:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój post przeczytałam, jak zawsze z zaciekawieniem :)
    Podrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro skóra jest gładsz to podoba mi się ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje się wybornie i te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę go wypróbować 😍 Anula

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokochałam ten peeling od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a great summer fragrance! Love the review!

    OdpowiedzUsuń
  9. So nice! I would love to try it. Thanks for the wonderful review!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kosmetyk, będę miała ten peeling na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetny. Ja też jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh I love body scrubs or peelers, they really do make your skin look and feel so much better. This looks like an excellent one, and I bet it smells great.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze go nie miałam. Fajnie się zapowiada 👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemny zapach to duży plus produktu

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, zapach jest ważny
    Pozdrawiam lipcowym porankiem

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz