Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Fruit mood- olejek zapachowy Pomarańcza Pachnąca szafa

 


Jednym z najważniejszych zmysłów jest zmysł węchu. Okazuje się, że zapachy mają ogromny wpływ na mózg człowieka, tworząc w nim ścieżki neuronalne, dzięki którym zapamiętujemy konkretnych ludzi czy miejsca. Mają też ogromny wpływ na nasze późniejsze wspomnienia- jak choćby zapach pierników, który kojarzy się ze świętami, czy aromat arbuza, który pachnie latem. Nie od dziś wiadomo, że przyjemne zapachy mają korzystny wpływ na naszą psychikę. To dlatego warto sięgać po świece zapachowe. Nie tylko zmieniają zapach panujący w pomieszczeniu, ale też poprawiają samopoczucie. 


W ostatnim boxie od Pure Beauty z edycji Fruit mood znalazłam fantastyczny olejek eteryczny o zapachu pomarańczy Pachnąca szafa. Olejek jest w małej buteleczce i kartoniku, wszystko starannie zapakowane. Zapach olejku jest jednak na tyle intensywny, że pachniało nim całe pudełko. Od razu poczułam Fruit mood- czyli owocowy nastrój :) I chyba właśnie o to chodziło.

 Świece o zapachu cytrusów świetnie sprawdzą się jeżeli zależy nam na lepszej koncentracji i większej motywacji do pracy. Dodatkowo poprawiają nastrój i dodają energii. 


Zaledwie kilka kropli (5-10) wystarczy, aby nadać pomieszczeniu wyjątkowy aromat. Dodajemy je do dyfuzora elektrycznego, ceramicznego kominka, kaloryferowego nawilżacza lub na kwiatowy susz. Pomysłów jego zastosowania jest jak widzicie wiele, a pomarańczowe nuty w pomieszczeniu robią niesamowite wrażenie i naprawdę poprawiają nastrój.

Współpraca reklamowa


Komentarze

  1. Lubię takie aromaty w pomieszczeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. My też chętnie sięgamy po olejki, chociaż pomarańczowego jeszcze nie mieliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. very interesting post! This orange oil seems wonderful. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańczowy zapach jest bardzo przyjemny.
    Uwielbiam, jak w pomieszczeniach tak przyjemnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach pomarańczy :) Jest jednym z najpiękniejszych i bardzo, bardzo żałuję, że u nas nie ma wspaniałych gajów oliwnych...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam zapach pomarańczy :) Mam z nim bardzo dobre skojarzenia :)

      Usuń
  6. Też lubię ten olejek! Używam na ceramicznym kominku i jestem zachwycona, pięknie pachnie i robi klimat :) Świetne są te produkty od pachnącej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem bardzo ciekawa jak pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować ten olejek 🍊 Anula

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam cytrusowe zapachy - i to do tego stopnia, że szukam podobnych nut w perfumach :) Ja akurat używam moich olejków w dyfuzorze, nawet nie wiedziałam, że można inaczej - i to na tyle sposobów! Każdy na pewno znajdzie taki, który będzie mu najlepiej odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. The ORANGE is great to have in your arsenal of essential oils. Thanks for the post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie rzeczy, u mnie w domu gości mnóstwo różnego rodzaju zapachów - od suszu z lawendy, po dyfuzory czy kominki. Uwielbiam :) Z chęcią przetestuję, choć zapach pomarańczy kojarzy mi się bardziej z jesienią :) Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie! Na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  12. Uwielbiam takie olejki. Ten muszę mieć

    OdpowiedzUsuń
  13. witam Kochana💚

    bardzo lubię przyjemne zapachy w pomieszczeniach .. nie używam olejków, ale zachęciłaś mnie i chcę go wypróbować..

    - pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło, moc cudowności 😘🍀🤗💚

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię pomarańczowe aromaty. Ten produkt wydaje się być bardzo interesujący 😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię cytrusowe zapachy :) ten olejek na pewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa propozycja :D Pomarańcze pięknie pachną więc musi być to fajny dodatek do wystroju? chyba bardziej do otoczenia :D
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam olejki eteryczne i zapach pomarańczy... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię zapach pomarańczy bo kojarzy mi się ze Świętami Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne skojarzenia, ale w połączeniu pomarańczy z goździkiem :)

      Usuń
  19. Prześliczny jest zapach, słodki i świeży. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz