Cleoft- stylowe dodatki do wnętrz na każdą kieszeń

 


Znacie to powiedzenie "diabeł tkwi w szczegółach"? W odniesieniu do aranżacji wnętrz nabiera ono szczególnego znaczenia. Czasami naprawdę wystarczy kilka wyraźnych dodatków, bibelotów, aby nasze wnętrza zmieniły diametralnie charakter, nabrały bardziej wyrafinowanego stylu. Dobór dekoracji do domu, czy mieszkania to nie lada wyzwanie. Czym się kierować przy ich wyborze? Przede wszystkim dodatki należy dobierać tak, aby tworzyły spójną całość z innymi elementami wystroju. Nie kupujmy niczego tylko dlatego, że coś nam się podoba. Na chłodno przemyślmy, czy dana rzecz na pewno będzie pasować do wnętrza i spróbujmy się zastanowić nad miejscem, gdzie chcemy ją wyeksponować. Dobrze jest dobierać dodatki w barwach, które już występują w mieszkaniu, np. na ścianach. Możemy jednak także postawić na kontrast, dzięki czemu żywe kolory dodatków podkręcą charakter danego pomieszczenia. Warto o tym pamiętać, jeżeli zabieramy się za wyszukiwanie nowych bibelotów. 



Oryginalne, gustowne dodatki w różnych stylach znajdziecie w sklepie internetowym Cleoft. Jeżeli jesteście właśnie na etapie doboru dekoracji do mieszkania to miejsce idealne dla Was. Na stronie sklepu jest duży wybór różnych dekoracji-m.in. bibeloty, zasłony i firanki, ramki, wazony, sztuczne rośliny, obrazy, świece, dywaniki. W naszym domu nowe dodatki pojawiają się nie tylko po remontach. Lubię co jakiś czas wprowadzić do naszych wnętrz coś nowego, aby nieco zmienić charakter danego pomieszczenia. Czasami, kiedy chcemy coś zmienić w naszym domu, nie musimy wcale robić rewolucyjnego remontu. Wystarczy zmienić kilka dodatków, aby dane odświeżyć pomieszczenie. 


Na stronie sklepu Cleoft dostępne są nietuzinkowe, stylowe dodatki w bardzo przystępnych cenach. Od razu wpadła mi w oko figurka dekoracyjna maszyna do pisania. Oczami wyobraźni zobaczyłam ją na moim stoliczku w kontynentalnym stylu, który dostałam od mojej babci na 30-te urodziny. Wiedziałam, że ten dodatek będzie idealnie pasować! Przesyłka dotarła do mnie błyskawicznie, starannie zapakowana, aby nic nie uszkodziło się w transporcie. Na żywo wygląda jeszcze piękniej! Jest całkiem spora i naprawdę wygląda jak dawna maszyna do pisania. Każdy element jest starannie wykonany, dzięki czemu całość prezentuje się bardzo efektownie. Taki stylowy dodatek może być też świetnym pomysłem na prezent dla osoby której praca związana jest pisaniem, a może dla kogoś kto właśnie napisał pracę magisterką? Jak Wam się podoba?

Współpraca reklamowa









Komentarze

  1. Ja również lubię od czasu do czasu wprowadzić do domu jakieś zmiany, wszak kobieta zmienną jest :)
    A Twoje zdjęcia jedynie zaostrzyły mój apetyt na więcej - bardzo chciałabym zobaczyć, jak mieszkasz, na pewno masz piękne i gustowne cztery kąty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba :) Co jakiś czas na blogu przemycam trochę moich wnętrz :)

      Usuń
  2. Oh, such a nostalgic find. Great to see your lovely post! Thanks so much.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful! Yes, my grandmother had an old typewriter too. Your post made me smile. Love the manicure too!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dekoracyjna maszyna do pisania jest prześliczna i świetnie prezentuje się na kontynentalnym stoliczku. Na prezent też idealna.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę :) Przyznaję, że mnie zachwyciła!

      Usuń
  5. Ale piękna dekoracja! Wygląda jak prawdziwa maszyna do pisania. Muszę zajrzeć na stronę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny gadżet do gabinetu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, choć w salonie też fantastycznie się prezentuje :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna! Też taką bym widziała u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancka dekoracja! Pięknie wygląda 👌

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ klimatycznie taka maszyna wygląda :) Mi się marzy taka, na której będzie można rzeczywiście pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja, niestety, jak gdzieś byłam na wycieczce, to musiałam coś przywieść, żeby mieć pamiątkę do postawienia na półce, czy biurku. Żałuję, bo dzisiaj większość z tego jest zapakowana w pudełka i schowana w szafach na strychu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię. Ja też mam słabość do kupowania różnych bibelotów :)

      Usuń
  11. Bardzo podobają mi się tego typu dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. What a wonderful old typewriter decor! It makes for a lovely vintage looking decoration. I really like the photos you took as well. Very cosy corner!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście piękna ta replika maszyny do pisania.
    Weszłam na stronę sklepu u to był mój błąd, wszystko bym chciała 😉a że jestem przed aranżacja nowego mieszkania to przepadałam 😁

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna! Jak prawdziwa mojej prababci :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super gadżet! upiększa wnętrze;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna :) chętnie zajrzę do sklepu, nie wiem czy coś kupię, ale pooglądać też warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś fajnego wpadnie Ci w oko :) Wybór dekoracji na stronie naprawdę jest bardzo duży!

      Usuń
  17. Ale piękna dekoracja! Wygląda naprawdę bardzo stylowo! Muszę zajrzeć na stronę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba! Przepięknie jest wyeksponowana na tym stoliczku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe urozmaicenie wyglądu mieszkania.

    Szkoda tylko, że takie widoki zdarzają się raz-dwa razy w miesiącu.

    Wojskowe maszyny faktycznie powodują stres. Chyba, że latają z okazji święta jakiegoś.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tego typu maszyna to wyjątkowo oryginalny dodatek :)

      Usuń
  20. Ciekawe propozycje- dziękuję:)
    Pozdrawiam miło kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  21. What a beautiful piece.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dekoracje to paradoksalnie bardzo ważna rzecz przy urządzaniu domu! Drobnostki, bibeloty, a potrafią zmienić klimat całego pomieszczenia i dodać przytulności!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne. Chociaż ja ograniczam bibeloty w swoim mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale czad! Taką maszynę to ja widzę i w swoich wnętrzach. Coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  25. Very beautiful item. Thanks for sharing.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna jest figurka :)
    Moja mama lubi tak dekorować dom, ja tego po niej nie odziedziczyłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba po mojej mamie właśnie odziedziczyłam słabość do ładnych dodatków :)

      Usuń
  27. Uwielbiam zmieniać w domu, nawet jeśli to drobny szczegół. Obecnie jestem na etapie urządzania nowego mieszkania, więc link mi się bardzo przyda :) a ta maszyna super ☺️

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale oryginalny dodatek! Wiem komu mogłabym taką sprawić w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. This is great, beautiful, good buy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super są takie dekoracje! Pięknie prezentują się na zdjęciach :) Przyznam, że uwielbiam wnętrzarskie wpisy i inspiracje. Niedługo będziemy zmieniać mieszkanie, organizować je po swojemu, takie informacje są dla mnie na wagę złota :) Pomyślę o takich stylowych dodatkach by dodać wnętrzom klimatu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki mają ogromne znaczenie :) Odpowiednio dobrane potrafią zmienić charakter wnętrza :)

      Usuń
  31. Uwielbiam takie klimaty! Genialne! 🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Muszę zajrzeć na tą stronę :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  33. To taka kropeczka nad "I". A jednocześnie super klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta maszyna do pisania wygląda przepięknie. Cudeńko. Dodatki do wnętrz do domu to coś wspaniałego 👍😊
    Pozdrawiam Cię cieplutko 🥰🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam :) Nadają wnętrzu charakteru :)

      Usuń
  35. Odpowiedzi
    1. Jestem nim zachwycona :) Właśnie takiego dodatku szukałam!

      Usuń

Prześlij komentarz