Specjalny box Pure Beauty: Vichy Dercos- szampony do zadań specjalnych


Moja babcia zawsze mówiła- dbaj o włosy, to one dodają kobiecie uroku. Wiem, że miała rację. Piękne, zadbane włosy to wizytówka każdej z nas. Nie wszyscy jednak jesteśmy równo obdarzeni przez naturę. Włosy cienkie, wypadające, szybko przetłuszczające się- to zmora wielu kobiet, ale i mężczyzn. Na szczęście nie jesteśmy całkowicie bezbronni. W sklepach dostępne są produkty, które pomogą naszym włosom zyskać zdrowszy wygląd, dzięki czemu zdobędziemy też kilka punktów pewności siebie. Ostatnio otrzymałam specjalny box od Pure Beuaty , który powstał we współpracy z Vichy Dercos. Powiem Wam, że jest moc! I to dosłownie :) W boxie znalazłam aż trzy produkty, które skutecznie pielęgnują włosy i skórę głowy. Stosujemy je całą rodziną, bo każdy z nas ma większy lub mniejszy problem z włosami. Moja nastolatka od dłuższego czasu zmaga się z nawracającym łupieżem. Odwiedziliśmy nawet lekarza, żeby zapisał jej coś na ten problem. Zgadnijcie co nam polecił? Tak, właśnie Vichy Dercos. Skoro sami lekarze polecają te produkty, to muszą być dobre :) Poznajcie je bliżej :)



VICHY DERCOS Szampon przeciwłupieżowy

Przy problemach z łupieżem ten szampon jest prawdziwym nr 1. To właśnie ten szampon polecił nam lekarz :) Po raz pierwszy Laboratoria Vichy zidentyfikowały jak brak równowagi mikrobiomu (mikroorganizmów obecnych na skórze) wpływa na skórę głowy, przyczyniając się do powstawania łupieżu. Technologia z selenem to sprawdzona skuteczność działania na skórę głowy, aby przywrócić równowagę jej mikrobiomu. Jeżeli chodzi i składniki aktywne to zawiera dwusiarczek selenu i kwas salicylowy. Formuła i zapach jest skomponowana dla przyjemnego stosowania. Eliminuje aż do 100% widocznego łupieżu. Po 4 tygodniach stosowania przywraca równowagę mikrobiomu skóry głowy. Szampon zapewnia do 6 tygodni bez nawrotów choroby. Powiem Wam, że nie uwierzyłabym gdybym nie zobaczyła... Szampon testowaliśmy na córce, bo to ona ma największy problem z łupieżem i rzeczywiście działa. Już po pierwszym umyciu widać było różnicę. Lepszej rekomendacji nie mogłam sobie wyobrazić :)


VICHY DERCOS Szampon wzmacniający Energy+

Szampon jest zalecany przy wypadaniu włosów i łamliwość włosów. Wypadanie włosów jest związane z biologicznymi i środowiskowymi czynnikami ekspozomu. Silna i skuteczna formuła wzbogacona o Aminexil o właściwościach przeciwdziałających wypadaniu włosów sprawia, że szampon wzmacniający nadaje włosom długotrwałą objętość i pomaga w walce z wypadaniem włosów. Wzmacnia o zrewitalizowane włosy są widocznie mocniejsze od nasady, aż po końce. Jego skuteczność jest udowodniona w badaniach klinicznych. Już po pięciu użyciach szamponu włókno włosa jest mocniejsze o 47%. Objętość włosów większa jest o 19% przez 24 godziny. Jeżeli chodzi o składniki aktywne to szampon zawiera aminexil i niacynamid. Ten drugi przyczynia się do poprawy wzrostu włosów i prawidłowej budowy łodygi włosa. Pełni ważną rolę w syntezie aminokwasów i kwasów nukleinowych, które wpływają na syntezę kolagenu, elastyny czy keratyny włosa.


VICHY DERCOS Szampon normalizujący sebum 

Szampon jest dedykowany przetłuszczającym się włosom i skórze głowy. Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne (wahania hormonalne, zanieczyszczenia, wahania sezonowe, itp.) mogą nasilić produkcję sebum, przez co skóra głowy i włosy zaczynają się przetłuszczać. Wyniki badań mówią same za siebie. Natychmiastowa redukcja 71% sebum. Szampon zapewnia długotrwałe uczucie czystej skóry głowy i sprężystych włosów. Składniki aktywne to cynk PCA, który pomaga zredukować nadmiar sebum i działać antybakteryjnie na skórę głowy i krzemionka, która pomaga redukować widoczność sebum.

Znacie te szampony?

Współpraca reklamowa

#JAkontraŁUPIEŻ #MEvsDANDRUFF #MEvsHAIRLOSS #vichy #dercos #haircare @vichylaboratoires

Komentarze

  1. O może się skuszę na tą serię z przetłuszczającymi się włosami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, u nas świetnie sprawdzają się te szampony :)

      Usuń
  2. Od dawna szukam czegoś do włosów
    Pozdrawiam początkiem lata

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam szampon Tołpy, tez świetny...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy szamponów od Vichy. Kusisz, żeby wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, świetnie sprawdzają się przy problemach z włosami i skórą głowy.

      Usuń
  5. Niestety, ja właśnie nie mogę się pochwalić gęstymi, grubymi włosami :(
    Pozdrawiam Cię i życzę miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tych szamponach. Mam straszny problem z łupieżem. Koniecznie muszę wypróbowac. Dziękuję za polecajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć, że są takie szampony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tę firmę, ale ze słyszenia. To drogie, ale podobno bardzo dobre szampony i sama też jakiś wypróbuję kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto! Szampony naprawdę świetnie działają :)

      Usuń
  9. Moja młodsza córka używa tego przeciwłupieżowego, bo bardzo się drapała,a teraz jest znacząca poprawa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szampon jest naprawdę wyjątkowo skuteczny! U mojej nastolatki też sprawdza się rewelacyjnie :)

      Usuń
  10. Markę dobrze znam :) Muszę wypróbować ten szampon na wypadające włosy.

    OdpowiedzUsuń
  11. O, a ja przerobiłam już prawie wszystkie szampony przeciwłupieżowe dostępne na rynku i na ten nie trafiłam. Spróbuję, bo na czarnych ubraniach tak wspaniale widać łupież, że aż płakać się chce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie! Próbowałam różne szampony, ale żaden nie dawał tak świetnych efektów jak ten :)

      Usuń
  12. Oh, I love how you started this post with the quote from your grandmother. Yes, these look so great to have in her hair arsenal. Lovely post!

    OdpowiedzUsuń
  13. So nice to see your post about the hair care product line. It looks so good. I will confess, I don't wash my hair a lot. Yes, I do use a bit of diluted hair conditioner in the morning.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przetestować produkty Dercos :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe produkty 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych kosmetyków ale dla mnie najbardziej odpowiedni byłby ostatni produkt. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba się skuszę na taki szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten szampon przeciwłupieżowy to coś dla mnie. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam tego czerwonego. Ale jeszcze nie umiem powiedzieć z jakim rezultatem, bo mam go od niedawna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa zawartość pudełka.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda, piękne włosy dodają kobiecie uroku, więc warto o nie zadbać. Muszę wypróbować te szampony 😀

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też bardzo cenię tę markę. Antyperspirant szczególnie mnie zaciekawił, bo znam tylko kremy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz