Śnieżnobiały uśmiech z produktami SmileUp

 


Kto z nas nie marzy o śnieżnobiałym uśmiechu? Zęby bez wątpienia są naszą wizytówkę i ich ogólny wygląd wpływa na naszą atrakcyjność. Producenci prześcigają się w produkcji coraz to nowych past, które mają nam zapewnić piękne, białe zęby. Niestety kiedy zaczynamy analizować składy tych produktów okazuje się, że zawierają one mnóstwo chemii, która niestety może nie być obojętna dla naszego zdrowia. Dlatego też, jeżeli zależy nam na śnieżnobiałym uśmiechu wybierzmy takie kosmetyki do higieny zębów, które bazują na naturalnych składnikach. Moim najnowszym odkryciem są produkty polskiej marki (i polskiej produkcji) SmileUp. Są one w 100% naturalne, bez fluoru, alkoholu oraz innych szkodliwych substancji. Poznajcie je bliżej!



Wybielająca pasta do zębów Egzotyczne mango z miętą

Unikatowy kompleks wybielająco-ochronny SmileUp zawiera aż 5 składników: krzemionkę, białą glinkę, enzymy z ananasa i papai, sodę i zieloną herbatę. Ten ostatni zawiera polifenole, które przyczyniają się do ograniczenia ryzyka występowania chorób dziąseł, zachowując równowagę mikroflory jamy ustnej. Pasta rozjaśnia szkliwo, usuwa przebarwienia i ogranicza osadzanie się płytki nazębnej nie powodując podrażnień. Stosujemy ją tak samo jak tradycyjną pastę. Nakładamy niewielką jej ilość na szczoteczkę i szczotkujemy zęby przez co najmniej 2 minuty. 



Odświeżający płyn dom płukania jamy ustnej Egzotyczne mango z miętą

Płyn ma bezalkoholową formułę, regeneruje śluzówkę, chroni dziąsła i minimalizuje ryzyko osadzania się płytki nazębnej. Ma bardzo przyjemny orzeźwiający zapach mięty, przełamany owocową świeżością mango. Zapewnia natychmiastowy efekt odświeżenia, który utrzymuje się na długo. 

Jeżeli szukacie naturalnych produktów, które nie tylko skutecznie wybielają zęby, ale też świetnie odświeżają to jest to propozycja dla Was. Używamy ich całą rodziną i muszę przyznać, że wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni. Na stronie sklepu SmileUp dostępne są także zestawy- pasta+ płyn. Wychodzą one korzystniej cenowo, a przy okazji od razu można wypróbować oba produkty. 

Na koniec jeszcze niespodzianka! Mam dla Was 10% rabat do sklepu SmileUp z kodem RODZINATESTUJE10. Kod jest ważny do końca lipca 🙂

Współpraca reklamowa


Komentarze

  1. My odkryliśmy pastę z serii Himalaya, rewelacyjne efekty w krótkim czasie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, wystarczy spróbować :-) . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przez pewien czas używałam pasty z węglem i rzeczywiście zęby były bielsze, ale mój dentysta bardzo odradzał ich używanie, że one w rzeczywistości niszczą szkliwo i ogólnie nie są dobre.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój dentysta również odradzał stosowanie wybielających past, ale tylko takich które działają ścierająco na szkliwo. Ta pasta jest całkowicie naturalna i nie ma co szkodzić :)

      Usuń
  4. O tej paście jeszcze nie słyszałam. Chętnie wypróbuję. Im mnie chemii wokół nas tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji używać tej pasty.

    OdpowiedzUsuń
  6. It does look lovely! Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  7. Such an interesting summer flavor, indeed!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po raz pierwszy slysze o tej marce, przezntuja sie obiecujaco :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. z przyjemnością poznam te produkty!
    dyedblonde.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. O, brzmi ciekawie. Będę miała te produkty na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo chętnie wypróbowałabym te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta marka to dla mnie zupełna nowość. Bardzo chętnie ją sprawdzę:) mam nadzieję że będę miała okazję. Świetna recenzja! Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też była nowość, ale już dziś wiem że to jedna z tych marek do których na pewno będę wracać :)

      Usuń
  13. O! To dla mnie nowość! Chętnie wypróbuję. Połączenie mięty i owoców w paście i płynie wydaje się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa alternatywa. Chętnie bym wypróbowała. Udanego czerwca dla Was.🤗

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o nich wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że jesteś zadowolona.
    Ja używam past do zębów polecanych mi przez mojego stomatologa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym polecaniem niestety różnie bywa- czasami polecają te produkty, które dostają od handlowców.

      Usuń
  17. Chętnie sięgnę po te produkty

    OdpowiedzUsuń
  18. This sounds good...thanks for your review dear :-)
    Rampdiary

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe produkty. Ja z kolei używam Meridolu do płukania, a jako pastę zarówno Meridol, jak i Lacalut (zwykły i ten na wrażliwe dziąsła).

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dawna poszukuję wybielającej pasty, która faktycznie będzie wybielać zęby. Muszę przetestować te produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, tym bardziej że jest naturalna :)

      Usuń
  21. Od lat poszukuje dobrej pasty do zębów, która nie tylko odświeża, ale również wybiela. Mam bardzo wrażliwe szkliwo, więc nie jest to taka prosta droga :) Dzięki za kod! Na pewno skorzystam. Ale zanim zamówię - proszę, daj znać czy płyn do płukania jest tak ostry jak listerine? Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdarza mi się używać podobnych past ale raczej wolę zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. It looks like a good product.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz słyszę o tych produktach. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I really need this one and your review sounds great, I wish this is effective to me.

    http://www.itsjulieann.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli jest dobra dla osób które maja wrażliwe zęby to coś idealnego dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce 😀

    OdpowiedzUsuń
  28. jeszcze nie spotkałam tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Produk bagus. Aku terdampar terlalu jauh, seharusnya aku berada di indonesia wkwkwk

    OdpowiedzUsuń
  30. interesting product thanks for your sharing:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też nie słyszałam o tej marce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie naturalne produkty szczególnie cenimy! Musimy wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę gdzieś dorwać, mam jakiegoś kręćka na punkcie zębów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam okazji poznać marki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz