Mixa- ekspert do skóry wrażliwej w mojej łazience

 


Wrażliwa skóra jest problemem wielu z nas. Niedoskonałości, przebarwienia, przesuszenia- lista tych skórnych bolączek jest całkiem długa i niestety dotyczy każdego wieku. Zauważyłam, że o ile niektóre z tych problemów mijają, takie jak trądzik, to niestety później pojawiają się nowe, np. przebarwienia. Tak właśnie było u mnie. Kiedy wyrosłam z wyprysków i zaskórniaków, nie cieszyłam się długą idealną skórą, bo zaczęły się u mnie pojawiać przebarwienia. No cóż jak widać każdy wiek ma swoje prawa... Teraz z kolei moja córka zmaga się z trądzikiem i cieszę się, że na rynku jest duży wybór produktów, które minimalizują ten problem. Marka Mixa znajduje rozwiązanie na różne przypadłości. Ostatnio trafił do mnie specjalny box Pure Beauty wypełniony serami tej marki. Dla każdego coś miłego. W pudełku znalazłam serum dla skóry skłonnej do trądziku, a także do stosowania przy nierównym kolorycie i suchej i wrażliwej skórze. A co jeżeli borykamy się z kilkoma problemami na raz? Jest na to sposób! Wystarczy zmiksować dowolne sera i stworzyć w ten sposób idealne remedium na nasze skórne niedoskonałości. Zobaczcie jakie sera są dostępne i same zdecydujecie jaki mix jest dla Was :) Dodam tylko, że formuły można dowolnie miksować, nakładać warstwami lub stosować na różne strefy twarzy. To co? Działamy!

MIXA Serum przeciw niedoskonałością

Serum zawiera kwas salicylowy i niacynamid, które skutecznie redukują niedoskonałości i wygładzają skórę. Kosmetyk idealnie sprawdza się przy różnych niedoskonałościach i poszerzonymi porami. Już po miesiącu zauważa się zmniejszenie liczby zaskórniaków aż o 90%. Serum podkradła mi moja nastolatka i jest z niego bardzo zadowolona. Już po tygodniu regularnego stosowania zmiany stały się mniej widoczne.


MIXA Serum przeciw przebarwieniom

Serum zawiera witaminę Cg i kwas glikolowy, które skutecznie redukują przebarwienia. Pomaga zredukować przebarwienia, wyrównać koloryt i rozjaśnić skórę. Efekt jest zauważalny już po 4 tygodniach stosowania serum. 

MIXA Serum nawilżające przeciw przesuszeniom

Serum nawilżające przeciw przesuszeniom zawiera kwas hialuronowy i kwas mlekowy. Już po pierwszym zastosowaniu redukuje uczucie ściągnięcia skóry, intensywnie nawilża i redukuje podrażnienia skóry. 

Które serum szczególnie Was zaciekawiło? Ja miksuję serum przeciw przebarwieniom i serum nawilżające. To dla mnie duet idealny :)

@mixa_polska

#mixa #skincare #

Współpraca reklamowa



Komentarze

  1. Świetnie, że się sprawdza, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te sera. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie znam tej marki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie znam marki, ale jestem bardzo ciekawa tego produktu przeciwko niedoskonałościom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę bo to ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam się, że tej marki też nie znam, ale mówiąc o twarzy poszukuję czegoś naprawdę dobrego przeciw zmarszczkom, ponieważ są u mnie, jak to się mówi na własne życzenie, gdyż lubię siedzieć np. czytając w sieci podpierając się...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto o siebie zadbać, nasza skóra potrafi się odwdzięczyć :)

      Usuń
  7. This looks like it has a lot to offer. So good to see your review!

    OdpowiedzUsuń
  8. So great to see this review. Wonderful uses!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie produkty tej firmy, chetnie wyprobuje ich nowosci :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę sobie kupić to serum!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z tych produktów. Bardzo podoba mi się pomysł miksowania serów :) Anula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że pomysł miksowania serów jest dla mnie nowością, ale bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  12. Lubię tę markę, ale tych produktów jeszcze nie miałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że Ci się sprawdził.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam produktów tej marki, ale postaram się przetestować je kiedyś na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię tę markę. Właśnie stosuję balsam Mixa i muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona. Żadnego z tych serów nie miałam. Ten na przebarwienia szczególnie mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię różne sera. Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię :) Mój mąż też zapewne nie zna tej marki, choć mam ją w łazience ;)

      Usuń
  18. Serum nawilżające mnie zainteresowało. Moja mama lubi tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  19. moim hitem jest to nawilżające;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej byłoby dla mnie przydatne serum przeciw przebarwieniom :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super produkty, szczególnie mnie zaciekawiło serum przeciw niedoskonałościom. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam te produkty na wielu blogach i zapowiadają się naprawdę obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawilżające i przeciw niedoskonałości by się u mnie sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię tego typu sera. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz