Kosmetyki CERAVE- wakacyjny niezbędnik

 


Czas pakowania wakacyjnych walizek uważam za rozpoczęty! :) W czasie urlopu warto postawić na minimalizm, zarówno jeżeli chodzi o makijaż, jak i ilość kosmetyków. O właściwej pielęgnacji i ochronie skóry nie możemy jednak zapominać. Do walizki warto spakować sprawdzone kosmetyki, które idealnie zaopiekują się naszą skórą, zmęczoną słońcem i kąpielami. Ja już swój idealny zestaw wakacyjny mam :) Niedawno dotarł do mnie fantastyczny box CERAVE od Pure Beauty wypełniony  kosmetykami tej marki. To mój absolutny niezbędnik, który zapewnia maksymalne nawilżenie podczas wakacyjnych przygód :) Przyznaję, że już sam widok oryginalnego pudełka, przypominającego walizkę, mnie zachwycił. Znalazłam w nim kilka świetnych kosmetyków, do których mam pełne zaufanie, tym bardziej że marka jest stworzona z dermatologami. W boxie znalazłam również mini produkty, które nie zajmą dużo miejsca w kosmetyczce. Poznajcie je bliżej!


CERAVE Nawilżająca emulsja dla skóry suchej i bardzo suchej

Przeznaczona jest do pielęgnacji skóry suchej i bardzo suchej nie tylko twarzy, ale i ciała. Lekka emulsja o nietłustej konsystencji zawiera 3 kluczowe ceramidy i kwas hialuronowy. Szybko się wchłania, pozostawiając natychmiastowe uczucie nawilżenia. Ma przy tym bardzo przyjemną, lekką formułę, która nie zostawia tłustego filmu. Technologia MVE zapewnia kontrolowany proces nawilżenia przez cały dzień. Emulsja skutecznie nawilża i wspiera odbudowę bariery ochronnej skóry twarzy i ciała. 


CERAVE Nawilżający balsam do skóry suchej i bardzo suchej

Balsam zawiera 3 kluczowe ceramidy i kwas hialuronowy, który skutecznie wspiera utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia skóry. Bogata formuła wspierająca odbudowę bariery ochronnej skóry twarzy i ciała. Natychmiastowo nawilża i głęboko odżywia. Posiada opatentowaną technologię MVE, która stopniowo uwalnia składniki nawilżające przez całą dobę. Kosmetyk jest bezzapachowy, hipoalergiczny i niekomedogenny (nie powoduje zapychania porów). Mogą go stosować zarówno dzieci, jak i dorośli. 

CERAVE Nawilżający pieniący się olejek do mycia

Olejek opracowany jest dla skóry suchej i bardzo suchej. Zawiera 3 niezbędne dla skóry ceramidy, trójglicerydy i skwalan, Można stosować go do mycia skóry twarzy i ciała. Uwaga! jest także idealny do okolic intymnych. Produkt jest przebadany ginekologicznie. Ten kosmetyk jest wręcz idealny na wakacje! Zamiast pakować oddzielnie- żel do mycia twarzy, żel do mycia ciała i żel do higieny intymnej, zabieramy ten olejek do mycia. Idealne rozwiązanie :) Kosmetyk delikatnie oczyszcza i odżywia skórę, nie zostawiając tłustej warstwy. Olejek jest odpowiedni dla niemowląt, dzieci i dorosłych. Świetnie sprawdza się także przy skórze skłonnej do atopii. 

Znacie kosmetyki tej marki? Ręka w górę kto z Was pakuje je do swojej wakacyjnej walizki? :)


Współpraca reklamowa

@ceravepolska #summerupyourbody #cerave #skincare #bodycare #ceravepoland






Komentarze

  1. Mnie też by się coś przydało, oczywiście w wersji dla Panów ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful packaging! Great for your summer skincare routine! Thanks for the post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej marki. Chyba jednak się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super ten box! Muszę wypróbować ten olejek :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam kosmetyków tej marki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je wypróbować, u mnie sprawdzają się świetnie :)

      Usuń
  7. Cudowny zestaw na wakacje. Muszę poważnie rozważyć kupno takiego boxu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zgadza się- to naprawdę fantastyczne kosmetyki! :)

      Usuń
  9. Super ten zestaw :) Bardzo mi się spodobał pomysł na zdjęcia z użyciem kapelusza, pozwolę się zainspirować :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacny zestaw, udanego testowania 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja siostra bardzo lubi te kosmetyki. Nawilżający olejek mnie zainteresował. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek jest rewelacyjny! Używamy go całą rodziną i wszyscy jesteśmy z niego bardzo zadowoleni :)

      Usuń
  12. Ten olejek do mycia szczególnie mnie kusi. Skoro to takie 3 w 1 to rzeczywiście idealny kosmetyk do wakacyjnej walizki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam produktów tej marki.Cały zestaw wygląda kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością bardzo przydatne muszą być te kosmetyki 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydatny niezbędnik dla plażowiczów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też przydałyby mi się te kosmetyki na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej ale cudny zestaw :) Idealny na wyjazd, dłuższy oraz ten krótszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Na pewno warto je ze sobą zabrać na wakacje :)

      Usuń
  18. Opakowanie idealne na pamiątki z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fenomenalny zestaw, uwielbiam Cerave, cieszyłabym się z każdego produktu jak dziecko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę świetna marka :) Mam do niej pełne zaufanie!

      Usuń
  20. Pierwsze słysze o produktach tej marki, ale nie mówię im "nie" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień dobry :) Dziękuję za podzielenie się swoimi doświadczeniami z kosmetykami CERAVE. Słyszałam że te produkty są dobre. Minimalizm w pakowaniu to świetna zasada, a taki box pełen sprawdzonych kosmetyków na pewno ułatwia sprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam marki, ale chętnie poznam skoro tak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz