Czytam z wydawnictwem RM: Dogologia. Co naprawdę myśli twój pies

 


Pies jest jedyną istotą na świecie, która pokocha cię bardziej niż siebie samego” (Josh Billings) 

O tym, że pies to najlepszy przyjaciel każdego słyszał chyba każdy. No dobrze, ale czy na pewno każdy wie jak tego kompana traktować? Kiedy w naszym domu pojawia się czworonożny przyjaciel przyda się instrukcja jego obsługi. Nie żeby był rzeczą! Bynajmniej! Psa jednak trzeba umieć rozumieć, rozkodować jego psi język, żeby żyło nam się razem lepiej i łatwiej, z korzyścią dla całej rodziny. Z książką "Dogologia. Co naprawdę myśli twój pies" wydawnictwa RM na pewno będzie to łatwiejsze. 

Jakie jest ulubione jedzenie twojego psa? Dlaczego szczeka na gości i nie lubi kąpieli? Czy naprawdę cię kocha, czy chodzi mu tylko o jedzenie? Jak się z tobą komunikuje?

Czyli: jaki jest naprawdę najlepszy przyjaciel człowieka? Dowiesz się z tej książki. Niezależnie od tego, czy jesteś opiekunem teriera terrorysty, wielkiego, potulnego bernardyna, czy bystrego kundelka, w niniejszym humorystycznym przewodniku – napisanym z udziałem psów – znajdziesz mnóstwo wiedzy o tym, co tak naprawdę oznaczają ich zabawne zachowania.

To humorystyczny przewodnik, napisany z lekkim i przyjemnym językiem. Tej książki się nie czyta, ją się chłonie :) Wiedza przekazywana jest w bardzo przystępny sposób. Poznajemy psie podstawy- rodzaje psów, jak myślą szczeniaki, a także żartobliwie o tym jak psie imiona odbierane są przez psy, czy co "mówi" nam wygląd psiej kupy. Koniecznie trzeba także przeczytać 10 zasad posiadania psa według psa. Te przykazania warto spisać i powiesić na lodówce :) W kolejnych rozdziałach sporo miejsca poświęcone jest jedzeniu, kąpielom, spacerom, zabawom, pościgom za wiewiórkami, pieszczotom, czyli wszystkiemu temu co w życiu każdego psiaka jest ważne :) Nie brakuje też ciekawostek, informacji o psach na wielkich i małym ekranie, słynnych psiakach. Książka z pewnością przypadnie do gustu wszystkim psiarzom zarówno tym mniejszym, jak i dużym. Fantastycznym uzupełnieniem są urocze ilustracje, które sprawiają że książkę nie tylko dobrze się czyta, ale i ogląda. 




Współpraca reklamowa

Komentarze

  1. Spotkałem się już z tą publikacją, albo podobną. Siostra za miastem ma dwa psy, ja miałem w mieszkaniu 16 lat charakterną z kolei kotkę - terrorystkę ;-). Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. It looks delightful. Thanks so much! I love the artwork!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że takie publikacje są wydawane, bo warto do nich zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja dla posiadaczy piesków :).

    Masz ślicznego pieska :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla posiadaczy, albo dla osób które planują zakup psa :)

      Usuń
  5. Ale masz pięknego psiura! ;) Książka faktycznie wygląda na taką, którą szybko się czyta, i która przede wszystkim daje sporo frajdy. Jak najbardziej jestem za tym, by poszerzyć swoją wiedzę na temat posiadanych przez siebie zwierząt, bo pies (czy inny futrzak) to nie zabawka - warto wiedzieć, jak się z nim najlepiej komunikować. Sama mam w domu dwie książki o kotach, nabyłam je w momencie, w którym te sympatyczne zwierzaki pojawiły się u nas w domu. Jako #teamkoty nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że pies jest najlepszym przyjacielem człowieka, raczej zamieniłabym psa na zwierzę. Dla jednego to może być kot, dla innego pies, a dla trzeciego papużka ;) U nas akurat na czasie jest historia młodej dziewczyny, którą jej własne psy zagryzły w dniu jej urodzin. I żeby nie było - nie znęcała się nad nimi, wręcz przeciwnie. Traktowała jak swoje dzieci i rozpieszczała... Ale pies to pies. Coś je niestety trygerowało, i ją brutalnie zaatakowały. Na ratunek było już za późno, bo jak się pewnie domyślasz, nie były to jamniki, ani chihuahua tylko potężne psy obronne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierając psa warto zwrócić uwagę na jego temperament i ewentualną skłonność do agresji. W przypadku bardziej niebezpiecznych ras naprawdę trzeba mieć szeroką wiedzę na temat prowadzenia psa. W przeciwnym wypadku może zrobić się niebezpiecznie.

      Usuń
  6. Ciekawa książka, przydałaby mi się taka w wersji kociej 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka dogologia powinna być wymagana od każdego potencjalnego nabywcy czworonoga
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesująca książka. Ja też kocham psiaki i nigdy nie zapomnę mojego ukochanego Dinusia i tych, które za mojego życia miała moje babcia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też uwielbiamy psiaki :) To prawdziwi przyjaciele!

      Usuń
  9. Świetny poradnik dla właścicieli czworożnych przyjaciół. Koniecznie wygłaskaj pieska od czytelników bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę :) Misię wygłaszczemy na pewno!

      Usuń
  10. Cudny piesek :) Hihi, przy moim stadzie przydałaby się kocio-psia książka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam psa ale mój synek bardzo o takiego zwierzaka prosi. Zatem taka ksiażka będzie dla mnie niezbędnikiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ale fajna książka! Musimy ją mieć w swojej biblioteczce ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweet book for the whole family. Lovely pet you have.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piesio Twój cudny! Poradnik też spoko, chociaż ja bym potrzebowała instrukcję do koteczki 😆

    OdpowiedzUsuń
  15. O!To coś dla nas! Dziękujemy za polecajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się świetna książka! Z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This is my first time visiting your blog. this is very good, keep writing. I also wrote something on my blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka wydaje się naprawdę fajowa, pełna wiedzy i tak pięknie wydana. Jako że kocham psy całym sercem, to mnie książka zainteresowała, a Twojego pieska bardzo mocno przytulam. Codziennie dziękuję Bozi za naszego Timmiego, kocham go nad życie, każdego dnia mu to wyznaję. hehe Miej piękny weekend, zdrówka, dużo radości. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak ciepłe słowa :) Ściskam Cię serdecznie!

      Usuń
  19. Ja jestem właścicielką kota, ale marzę o psie. Czekam tylko, aż córka pójdzie do szkoły:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę tą książkę kupić wnusi na prezent! Będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa pozycja:) Ja mam kota... a to już złożona osobowość:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz